2.Bölüm/Başlangıç Burası

80 5 6
                                    

Selam ben sunshinez bu benim ilk kurgum ve uzun kurgum hayırlı olsun umarım seversiniz.İlk bölümümüz mutlu mesut geçsin ,hatalarım olabilir şimdiden özür dilerim iyi okumalar.





10.04.2020

'Günaydınnn'

'Günaydın cadaloz kafalı ablacığım.'

'Sana da merhaba canım camide bulduğumuz karşim '

'YAA! Anne birşey de şu tipsiz kızına '

'Ne diyosun !GEL BURAYAA!Yedim seni şansın yok Alper gell ' Şuan da hem merdivenen koşarak Alper 'i yakalamaya çalışıyor hem de bağırıyorum 'Alper gel buraya 'diyerek.

Tam 2.katta dururken bir anda abime çarptım.

'Günaydın abiciğim ' diyerek şirinlik yaptım çünkü şuan hem sinirli ve uykuluydu uykulu olması avantajdı aslında.

'Günaydın da sabah sabah bi uyutmadınız.'

'Aaa sen hiç merak etme canım abim ben hemen mevzuyu hallediyorum sen git duşa gir,Aşağı in ben zaten orada olacağım canım abimm.'şirinlik yapmaya çalışırken Alper abimin arkasına geçip bana bakarak değişik sesler çıkarıyordu.Tam Alperin yanına gidecekken abim aşağıya indi.

'Yedim seni Alper .'

'HAAAAA!'diyerek bağırıp kaçıyordu.Koşmaya tam devam ediyordum ki mesaj geldi

Bilinmeyen numara :Selam ben Acar senin yani ikimizin okuduğu okulda 11.sınıfım ve dün sıramın ve senin sıranın altında tarih b defterini unutmuşsun camın önüne koydum gelince alırsın iyi günler.

anamm! demek ki dün ondan tarih defterimi bulamamıştım umarım zarar gelmemişitir çünkü sırf defter kontrolü için geçen hafta 33 sayfa yazı yazmıştım .Ama bir dakika ! bu çocuk benim numaramı nereden bulmuştu ki

Azra :Teşekkür ederim ama bir sorum var .

BİLİNMEYEN NUMARAYI ''12.SINIF ACAR '' OLARAK KAYDETTİNİZ.

12. SINIF ACAR :Cevap verebileceğim bir soru ise tabii :)

Azra :Numaramı nereden buldun ?

12. SINIF ACAR :Maaleseef buna cevap veremem :)

Azra : NUMARAMI NEREDEN BULDUN ?

12.SINIF ACAR : Sinirlenecek hiç birşey yok .Numaranı ajandanın ilk sayfasında buldum .

Azra : Ajandam mı ?ajandam yanımda nasıl buldun o zaman NEREDEN BULDUN !

12.SINIF ACAR :Suçlama yapacağına çantana bak.Bakalım orada mı ajandan ?

Hemen odama koşarak çantama baktım ajandam yoktu .Ben şuan rezil mi olmuştum ? .

Azra :Kusuruma bakma fark etmedim.Ajandam sende mi yoksa sınıftamı bıraktın ?

12.SINIF ACAR :Bende :)

Azra :Rica etsem yarın camın önüne bırakırmısın ?

12.SINIF ACAR :hayır.

Azra :Sen neden bu kadar neyse.

12.SINIF ACAR :Bende öyle düşünmüştüm .Ajandan benle güvende.

Azra :Elbet alacağım o defteri senden .

12.SINIF ACAR : Tabii tabii daha çok görüşeceğiz inci tanesi ,Güneşi n ve ayın en güzel kızı ... (Gönderilmedi )

Hemen çantamı hazırladım,okul için hazırlandım.

Hemen çantamı hazırladım,okul  için hazırlandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili istediğiniz gibi düşünebilirsiniz.)

Okulun son haftası olduğu için böyle giyinmiştim. Saçımı da

At kuyruğu topladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

At kuyruğu topladım.Bugün okuldan sonra Elis, volkan abi, abim ve Burak ile lunapark'a gidecek olduğumuz için yanıma küçük kameramı aldım. Kameramı abim ben küçükken doğum günümde almıştı. Bu arada Elis ;namı- değer 'Çaycı Elis 'Elis çay içmeyi çok ama çok sevdiği için ona bu lakabı takmıştık. Elis benim kuzenim değil arkadaşım gibidir biz onla yeri geldiğinde kuzen yeri geldiğinde arkadaş oluruz. Elis çalışkan, zeki, neşeli, çok gülen biridir sanki bi tarafı sert, zeki , çalışkan yada sinirli bir tarafı ise mutlu, dersleri çok takmayan biri idi aslında bende onun gibi biriydim. Ayrıca 5 gün odadan çıkmayıp okulun denemesine hazırlanarak okul 3. Olmuştu üzülmüştü ama yapacak bir şey yoktu.
Volkan abim;yengem trakyalı olduğu için ona çok benzer konuşması, tavırları bazen ise tam bir Güney Anadolu ağaları gibi sert olur hemde komik olur. Volkan abimi çok severim ve görüşürüm o bana annem, babam, abim' den sonra elis ile birlikte en iyi sırdaşım olur. Mesleği ise üsteğmen 'dir.
Abim serdar ;
Kendisi özel kuvvetlerlerde görev yapıyor yüzbaşı olarak. Abim evde kaldı desem yeridir. Abim en iyi sırdaşım en iyi dostumdur. Anneme, babama, elise bile anlatmadığım çoğu şeyi ona anlatırım.
Bu üçlü benim için dünyadaki en iyi dostlarım.

Hırkamı giyip çantamı omzuma takıp aşağıya indim. Kahvaltı yapacaktım ki abim karargaha gidiyordu.

'Abi beni bi bırakır mısın yol üstü okula' diyerek kapıya ilerledim

O sırada annem'in salondan bağırışını duydum.
'kızım gel kahvaltı yap bu Alper yüzünden bir şey yiyemedin.'

'Hee anne benim yüzümden hem bana vuruyor hemde hakaret ediyor.' Alper nefret ettiğimi bile bile cırtlak şekilde söylemişti.

'Anne ben bir şeyler alırım akşam görüşürüz.'

Annem, babam 'Görüşürüz' diyerek bağırdılar.
Kapıyı çektim ve arabaya abimin yanına gittim.

'Ee abi nasıl gidiyor iş, hayat? :

' Her gün bu soruyu soracaksın mısın?

'Elbette sorucam abimsin sen benim' diyerek yanağından öptüm. Okul eve yakın olduğu için hemen gelmiştik.

'Çıkışta görüşürüz abiciğim'

'Görüşürüz canım.'

Okulun girişine doğru girerken elisi şokla bir yere bakarken gördüm. Baktığımda ise çok büyük bir şey oluyordu ve biz bundan çok büyük zararlı çıkacaktık.

Selam ilk bölüm nasıldı umarım beğenirsiniz sizi seviyorum iyi okumalar.

Unutulmuş Bir DefterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin