Selam napıyorsunuz şimdiden iyi tatiller ve bayramınız mübarek olsun . (YENİ KARAKTERİN FOTOĞRAFI VAR YUKARIDA SONRAKİ GELEN OKUYUCULARIMA DUYURU )
Bölüm başlığı biraz değişik farkındayım genelde şarkı sözü yazarım bu sefer Halil ibrahim türküsünü dinlerken yazdığım için böyle bir başlık oldu.İyi okumalar
Şimdiki zaman ;
Azra 'dan
Bugünlerde çok fazla düşünüyordum .Nedeni Acar'dı tabiki. Acar 'a yine ve yeniden aşık olmuştum bu aşktan vazgeçmeliydim çünkü sevgilisi Ceyda vardı.Uyumuştum kalktığımda 'Uyan yeğen yeğen uyan ' of ya kardeşim Alper sayesinde her sabah onun 'uyan yeğen ' sesini dinliyorum aslında sesi gerçekten ramiz dayıya benziyordu .
'ne kaçak ne göçekk' derken abiciğimin güzeller güzeli ensesine 'Bugün cuma enseni kapa Abiciğim '
'gel lan buraya abinim ben senin bir kere'
'yav he he aramızda 6 yaş var' bağırarak çatı katı odaya çıktım yani Alper 'in odasına.
'Çocuklar kavga etmeyin yeto 'diyen annemin sesini duydum anneme 'yeto' kelimesini öğretmiştim .Hatta Alper annem ile kısmetse olur izliyoruz. Tam iniyordum ki
'Abla ' diye bağıran Alpere koridor merdiveninden baktım.
'Ne oldu yine '
'Odama gel çabuk nolur ablaaa korkuyorum ' diye Alper'in odasına delirir gibi çıktım .Odaya girecekken Abimin gölgesini gördüm, ve yan odadan yani odamdan su aldım .Kapıyı tıkladım kapıyı hemen açarak suyu Abim ve Alper'in üzerine döktüm. İntikam böyle alınırdı. Bir anda duraksadım çünkü şuan merdiven koridorunda geçen hafta Acar'ın bana yazmasını hatırladım ve ajandamın onda olduğunu da tabi.Cesaretlenerek ona mesaj attım.
'12.Sınıf ACAR kişisini Acar olarak değiştirdiniz.'
Siz:Selam nasılsın
Anında cevap geldi.
Acar:İyiyim sen nasılsın ?
Siz:İyiyim
Acar :Sana bir şey söyleyecektim bende .
Siz : Tabi.
Acar :Hilal, sono follemente innamorato di te, perdutamente.(Hilal ben sana deli gibi sırılsıklam aşığım.)
Siz: Anlamadım ama ismim geçiyor.
Acar :Boşver .
Siz : Yazdığın cümlenin anlamını biliyorum.
Acar :NE !
Siz:Sono follemente innamorato di te, perdutamente.( bende sana deli gibi aşığım hemde sırılsıklam.)
Acar :Pensi che sarebbe opportuno che questa conversazione continuasse così?(Böyle devam edelim mi bu konuşmaya yakışır sence ?)
Siz: andiamo,(edelim ,)
Acar: La verità è che sono innamorato di te fin dalle elementari, ma non potevo dirtelo. Perché Ceyda era innamorata di me e in quel periodo abbiamo litigato con te. Ecco perché all'improvviso ho chiesto a Ceyda di uscire. Ma Mi dispiace tanto, bellissimo, stiamo già litigando adesso. Partirò comunque.(Gerçek şu ki ben sana ilkokuldan beri aşığım ama sana söyleyemedim.çünkü Ceyda bana aşıktı ve o zamanlar senle ile tartışmıştık .Bu yüzden bir anda Ceydaya çıkma teklifi ettim.Ama çok pişmanım be güzelim zaten şuan kavgalıyız . Ayrılayacağım zaten .)
Siz:Anch'io sono innamorato di te dal momento in cui i nostri occhi si sono incontrati. Lascia quella strega e vieni da me. Lo vuoi?(Bende sana aşığım gözlerimizin birbirimize buluştuğu andan beridir.Ayrıl o cadıdan gel bana.İster misin bunu ?)
Acar:Verrò, mi aspetterai?(Gelirim bekler misin beni ?)
Siz:Ti aspetto sempre e ovunque con tutto il mio amore, acar çakırbeyli
(ben beklerim seni her zaman her yerde tüm sevgimle acar çakırbeyli.)
Acar : Continuiamo in turco, tesoro?(Türkçe devam edelim sevgilim ?)
Siz :Edelim.Ama şimdiden lütfen sevgilim deme ilk önce ceyda ile ne yapacaksan yap sonra kuzum.
Acar: Aslında haklısın . Bekle beni .İki saat sonra döneceğim.
Siz: Dön bakalım lotusum.
Acar : Lotus derken ?
Siz :Temel olarak zihnin duruluğunu ve ruhun saflığını temsil eder senin gibi.
Acar:Senin gibi.
Siz:Yarın okul çıkışı sen ,ben,Eymen,Elis sinemaya gidelim mi ?
Acar: Bakarız güzelim.
Siz : Peki görüşürüz o zaman görüşürüz.
AYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY HAYALLER GERÇEK OLUYOR HANIMLAR ,BEYLER .Çok gururluyum .Gururlu bir anne gibi .Nasıldı bölüm ?
DÜŞÜNCE BUTONU
💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmuş Bir Defter
RandomBen hayatı Azra ile yaşadım ,gördüm. Onu ilk gördüğümde en ön sırada saçları hafif dalgalı üstünde gri renkte okul forması ile parlıyordu. .Arkasındaki çocuk ona seslenmişti saçlarını hafif sallayarak arkasındaki çocuğa döndü bir anda onun masmavi...