Selam biraz fazla değişik bir şey yapacağım zaman atlaması yapacağım. Bir 3 yıllık falan kadar bir zaman atlaması olacak. Yani mezun olacaklar üniversite süreci başlayacak. az kaldı yeni kurguyu 20. bölümde yayınlayacağım. İyi okumalar.
3.yıl sonra"Hazır mısın Güzelim?"
"Her zaman ki gibi evet."
Acar ile bugün lise arkadaşlarımız ile buluşacaktık. 3 yılda herşey değişti mi bilmem ama ben mutluluğa kavuştum. Bu süre içinde abimin sevgilisi olmuştu. Defne diye bir kızdı. Çok tatlı nazik ve Zaten ben onu çok önceden mahalleden tanıyordum.
Üstüme lacivert bir elbise giymiştim.
Bu elbiseyi bana Acar almıştı. Sinemaya gittiğimiz gün. Elis'i aramıştım onlar eymen ile gelecekti. Bu süre zarfında meğersem Deniz Eymen ilişkisi de yokmuş. Deniz eymen'e aşıkmış ama Eymen Deniz'e değilmiş. Sadece sevgili olma nedenleri Deniz'in kanser olduğunu öğrendiği için ve 3 ay ömrü kaldığı için ona üzmemek amacıyla sevgili olmuş. Bunu eymen'e söyleyen kişi ise Ceyda imiş. Meğersem Ceyda da acar'ı aldatıyormuş. Deniz tedavi süresinde ve şu anda ailesiyle Almanya'da yaşamaya başladı. Arada sırada konuşuruz Çünkü onu mutlu etmeye çalışıyoruz. Bu süreç süresinde her şey değişti ben de dahil. İlk defa bu kadar mutlu anlar yaşadım Acar'la sinemaya gittikten sonra Hep gezdik. Hatta ilk defa okul gezisi Ege bölgesini gezdik. Ama bir şey vardı ki hiç kimse bilmiyordu bunu. Ama bu gece herkese gösterecektim. Acar Beni bu 3 yıl içerisinde aldattı. Ama tabii ki bunu benden saklıyor benim bilmediğimi Sanıyor . Bu 3 yıl içerisinin kötü yanları da var tabii ki Sefa öldü. Arkadaşları ile okul gezisine giderken servisi bir anda kaza yaparak hayatını kaybetti. Elis bir yıl bizimle çok fazla konuşmadı, aynı şekilde de Volkan abi de. Ben de çok üzüldümüştüm. Şimdi evden çıkacaktık." acar beni elislere Bırakır mısın?"
"Neden?"
"ya giyinememiş ondan beni aradı"
" Tamam bırakayım güzelim alırım seni yedi de o zaman."
"Tamam"
Acar'ın evinde kalmıştım dün akşam odasına gizlice girip çekmeceye baktığımda benim fotoğrafım vardı ve ben çok mutlu olmuştum
Bölüm Sonu
Sizce nasıldı bölüm?Düşünce butonu
🌪️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmuş Bir Defter
RandomBen hayatı Azra ile yaşadım ,gördüm. Onu ilk gördüğümde en ön sırada saçları hafif dalgalı üstünde gri renkte okul forması ile parlıyordu. .Arkasındaki çocuk ona seslenmişti saçlarını hafif sallayarak arkasındaki çocuğa döndü bir anda onun masmavi...