3.Bölüm/Lunapark ,anı

39 5 0
                                    

Selam napıyorunuz  umarım iyisinizdir . İyi okumalar  .


Okula girdiğimde 11.sınıf ve 9.sınıflar tartışıyorlardı  .Bu olay yüzünden bize birşey olacaktı çünkü bizim sınıf 9.sınıfların yanındaydı.Tutanak tutulursa sınıfça disiplinlik bile olabilirdik.

Elisin yanına doğru gidiyordum.

'Ne oluyor kesin bize patlaycak bunun sonucu.'

'Bencede kuziş Az önce sarp geldi ama servislerin oraya gitti.'

'Eee o zaman gel gidelim .'

'Tamam dur saçımı toplayacağım.'

Saçını topladı ve sarpın  yanına gittik.sarpı gördüğümde ağlıyor gibiydi hem de gülüyor gibiydi.

Bir süre ikimizde sarpın arkasında durup  onu izledik .

'Elis gel gidelim yanına .',

'Tamam gidelim .'diyerek yürüdük ve bağırarak sarp'ın yanına oturduk.sarp  hemen gözyaşlarını sildi.Tam da düşünüdüğüm gibi Abisinin fotoğrafına bakıp ağlıyordu.Abisi Kenan  abi ,abimle ve volkan abiyle aynı timdeydi.Üçü işkence görürken abi ile Volkan abi kaçmış telsizle komutanlığa haber vermeye çalışırken  Kenan abi   dayanamamış ve hayatını kaybetmişti.Abim , Volkan abim  ve timi kendilerini çok suçlamışlardı çünkü eğer tim ve abimler 3,5 dakika geç kaldıkları için hayatını kaybetmişti.Ama yapacak hiçbirşeyleri yoktu ve asıl şaşkınlağa uğradığımız ise Burağın ailesinin  bize hiç kızgınlığı yoktu.Bunları düşünürken zil çalmıştı.

Bir anda  'Hadi bakalım kalkın bugün beden var .O yüzden çok mutluyum ezikler .Hhahahha'diyerek kahkaha atmıştım ikiside bana bakarak gülümsediler.

Okulun girişine doğru ilerlerken tarih defterimi alan çocuk acar'ı yanında da okul birincimiz Eymen vardı.Bunların burda ne işi vardı bilmiyordum ama elbet öğrenecektim.Acar denen çocuğa çok sinir olmuştum .Hem defterimi almış hemde gıcık ediyordu insanı.Ukala.

'Tanıyormusunuz ?' bir anda Elis ,Sarp  ve ben Ceyda ve Deniz 'e  döndük.

'Kimi ?'diyerek sordum yüksek ihtimalle  eymenlerden bahsediyordu.Ayrıca onlara neydi ?

'Eymen ile Acar 'ı ' diyerek cevap verdi ceyda.

Sarp  hemen 'İster tanırız ister tanımayız siz niye karışıyorsunuz ?'Elisle ikimiz aynı anda 

'Aynen siz niye karışıyorsunuz ?'

'Çünkü sevgililerimiz ile görüşüyorsunuz .'Deniz bu cümlesini gülümseyerek söylediğinde Elise döndüm Elisin gözünden bir damla yaş süzüldü.

'Elis yürü hadi !'diyerek bağırdım.Sarp la beraber Elis 'in koluna giriyorken.Deniz bir anda 'Sevgilim hadi gidelim bahçeye .'   'Sevgilim ' kelimesini bilerek  Elis'e bakarak sert bir şekilde söylemişti.

Onlar orada dururken bizde merdivenleri  çıkıyorduk. Sınıfa girdik  çantalarımızı bırakıp bahçeye indik.Ders bedendi .

Okul çıkışı 

Şuan annem ve yengemler ani bir karar ile bizle beraber geliyorlardı.Okul çıkışı eve gelip hazırlanırken karar çıkmış ve benim arabaya binerken haberim oluyordu.Önde Babam,amcam,Volkan abi arkada Yengem ,Annem ,Ben ,Bagaj büyük olduğu için küçük kuzenim sefa,Elis ve abimi oraya koymuştuk.Ben sözde manzara izleyerek gitmeyi düşünürken şuanda radyoda '*Aşk bodrumda yaşanıyor güzelim...'seslerini dinleyerek orta koltukta dışarıyı görmeye çalışıyordum.Ben her ama her yolculukta ,dışarı çıktığımda,okula giderken nerede ise her zaman müzik yada manzarayı izleyerek gidip gelirdim.Sefa küçük yaşta olmasına rağmen benimle aynı müzikleri dinliyor aynı tarzda giyiniyordu.Sefa 12 yaşında olmasına rağmen zeki ve hala arabalarla oynamayı sever.Lunaparka sonunda ulaşmış annemler yeniden bir ani karar ile lunaparkın yanındaki kafede oturma kararı almıştı.Bizde şuan jeton almak için bekliyorduk.25 tane jeton almıştık çünkü 6 kişiydik.İlk hızlı tren'e (Roller coster )binme kararı almıştık .Trenin başındaki koltuğa hemen oturdum ve kemeri çektim .Arkamı dönddüğümde 

'Hadi gelsenize 'diyerek bağırdım 

'Biz binmeyeceğiz  vazgeçtik.'

'Ne!İyi misiniz beni  nasıl  yanlız bırakacaksınız !' şunda trendeki ve sıraaki herkes bana bakıyordu.Tren çalışmaya başlarken yanıma siyah güneş gözlüklü ,Siyah pantalon ,Siyah tişörlü biri oturmuştu yüzüne baktığımda onun Acar olduğunu anlamıştım .Onun burada ne işi vardı ?.

Selamm nasılsınız bölümü nasıl buldunuz ? Sizi çok özlemişim !🤭

Düşünce butonu .

🖤


Unutulmuş Bir DefterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin