Giriş

10.3K 90 13
                                    

Gözleri kararmış vücudumu
süzüyordu rahatsız olduğumu bile bile beni süzüyordu daha fazla dayanamayıp konuştum.

" Saatin 3 de kapımda ne işiniz var şahin bey "

Sorduğum soruyu es geçip gözlerini saten gecelikten beli olan göğuslerime gözünü dikmiş bakıyordu.

" Şahin bey ne işiniz var bu saate kapımda söylermisiniz"

Kendine gelir gibi başını iki yana salladı
bu sefer odağı gözlerim oldu.

" Beyi siksinler "

Sarhoştu galiba gözleri kayıyordu.

" Ben güneş..ben"

Sarhoş haliyle kapımdaydı.

Kahretsin.

" Güneş ben seni istiyorum her gece hayalini kurarak kendimi tatmin etmekten bıktım artık seni istiyorum hiç birişey engel olamaz bana "

Yine bana beni istediği dile getiriyor du karşı komşum ben den kaç yaş büyük olmasına rağmen beni hayal edip kendi tatmin ettiğini tekrar dile getirdi.

" Sen hiç birşeyi dert etme istersen bu sitedeki herkezi kovarım kimse bizi rahatsız edemez. babanla da konuşurum
dinler hak verir ben artık sensiz nefes dahi alamıyorum yavrum. "

Sözlerini bitirir bitirmez tek bir adımda  dibim de bitip ellini belime koyup içeriye  girdi çığlığı mı avucuyla bastırdı. beni duvarala kendi arasına sıkıştırıp başını boynuma koyup konuştu.

" Lütfen bebeğim ilkin ilkim olmama izin ver benim olmama izin ver sana olan  arzuma izin ver yavrum "

Boynuma kondurdu sulu öpüçükler le  aklımı başımdan alıyordu altan taş gibi sertleşmiş erkekliğini daha da bastırdığında ağzından derin bi inleme kaçtı

" yavrum kabul ettin an ilk gecemiz de seni sikimle çok pis sikeceğim en sert haliyle benim olacaksın sen de beni istiyorsun biliyorum "

" Sen benimsin güneşim "

dudağıma kondurdu sert öpüçükle geri çekilip gözlerime son kez bakıp arkasına bakmadan gitti.

Olduğum yerde arkasından baktım karşı komşum oturduğum sitenin sahibi
Şahin altın baş ve deliler gibi birbirimize karşılıklı olan aşkımız...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evet kısa bi gelecek zaman alıntısı oldu

Yeni bölüm kısa bi zaman sonra sizlerle olacak

Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen

Çooookkkk çaaa öptüm bebeklere

🐣🐣😘😘

 ŞEHVET+21Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin