❤❤
Evet yine ben geldim eski ve yeni versiyon kurguyla..
Diğer kurğum da yazım hataları ve gidişatı beğenmediğim için sildim ve yeniden yazmaya karar verdim.
Sizlere sormadığım için üzgünüm aniden gelişti ve buradayız ama emin olun ki yeni hali çok daha güzel.
Neyse bölüm sizlerle keyifli okumalar.
Oy ve yorum yapınız...
💋💋
_____________&&____________
Hedefe ulaşmak için çok çalışmak ve kazanmaya inanmak gerekir,Eğer ki kendine güvenin ve kazanmaya inançın yoksa her şey senin için sıfırdır ve sen hayata bir sıfır geriden geliyorsun demektir.
Aldığım dersler ve verdiğim kayıplarla buraya gelmek için çok çabalamıştım ve çabamın kazancını almak benim hakımdı şimdi olduğu gibi.
Elimde tuttuğum anahtarla zaferle gülümsemiştim,bu benim ilk kazancım değildi ama son da olmayacaktı.
Hayatımda ilk defa aldığım kararı arkasında durarak büyük bir adım atmıştım ve bundan gayet mutluydum.
Karşımda ki kapkara olan kapıya bakarken benim yüzümde sevinç pırıltıları vardı,çünkü artık başarmıştım.
Ayrı evim vardı!!.
Bu hayale kavuşmak benim için zor olsada imkansız değildi sadece geçmem gereken baba fiğürü vardı,ve bu benim en büyük sınavımdı.
Okurken bile ayrı kalmama izin vermeyen babamdan bugün kendi evimin anahtarını almıştım,ve kendi evimin ev sahibiydim.
Anahtarı yuvasına sokup kapıyı araladığım da günlerce uğraştığım emeğime deydiğini şimdi fark ediyordum,içeri atığım sevinçli adımla arkamdan duyduğum sesle duraksamam aynı anda olmuştu.
" Hâlâ geç değil kızım!"
Babamın sabahtan beri söylediği sözlerle gına gelsede onu umursamıyordum.
Buradan geri adım atarmıyım ben!.
" Artık çok geç baba "
Babam oflamaya devam eder ken günlerce hasret kaldığım evime giriş yapmıştım,iç mimarın eline kendi istediğim mödeli sunup teslim etmemin üzerinden geçen üç hafatnın sonunda evimin son hali karşımdaydı.
" Çok kötü olmuş hiç beğenmedim ben burayı "
Babamın olumsuz sözlerine göz devirip evi gezmeye başladım oldukça güzel olmuştu.
" Ben çok beğendim babacığım senin aksine "
" Neyini beğendin kızım üç hafta beklediğine deydimi "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHVET+21
Romance"Seni istiyorum koyunum da yatagım da hayatımın her yerin de seni istiyorum" " Bu doğru değil " dediğim de üzerime gelip bileğimi tutu " Hiç kimse sikimde değil biz seni istiyoruz " " Biz mi " dediğim zaman elimi tutup pantolonun önün deki çıkınt...