"Nu crede ceea ce îti spun ochii.Tot ceea ce îți arată este limitarea.Privește folosindu-ți spiritul și vei afla ceea ce știai deja, vei vedea cum poți zbura." spunea Richard Bach.
Dar dacă ceea ce oferă ochii unui om este doar dispreț și nimic mai mult? Ochii doar ne arată cum privește un om dar nu știm ceea ce el vede despre noi, opiniile sunt împărțite de aceea fiecare vede același lucru dar în moduri diferite.
Nu știu exact câte secunde au trecut sau poate chiar și minute dar încă mă uit în acel gri intens.
Încă stau și îl privesc iar el, el face același lucru, mă privește parcă curios de ceea ce sunt sau poate doar mi se pare , voiam să mai analizez aceea nuanță încă un pic dar realizez ca sunt încă ținută strâns de talie.
- Disculpa , spun încet și dau să mă retrag dar vad că el nu are același gând și mă strânge și mai tare făcându-mă să mă apropii mai mult de pieptul său.
-No hay nada (nu este nimic) spune după câteva secunde privindu-mă insistent , în loc să mă retrag mai repede din bratele lui, eu doar stau de parcă am înlemnit.
Vocea lui, dacă ochii m-au hipnotizat vocea este una dură dar și fermă în același timp, te face să asculți orice ți-ar spune.
- Nu știam că vorbești spaniolă, îi spun imediat fiindcă nu vreau să creadă ca are un impact asupra mea.
- Aș putea spune același lucru despre tine, dar nu spun nimic, se uită atent la mine.
- Da pai, nu trebuie să spui ceva, îmi cer scuze încăodată, încerc iar să mă eliberez din mâinile lui, care parcă este făcute din fier, nici măcar nu se clintește.
- O iubire, dar nu îți cere scuze sunt obișnuit să îmi cadă fetele în brațe imediat ce mă văd. Zice asta iar eu nu mai respir, mă uit la el și rămân fără suflu, el crede? Vai doamne.
- Ce tot insinuezi tu aici? Crezi că te vreau sau ceva de genu? Încep deja să mă enervez când văd că are un rânjet în colțul gurii.
Nu îi mai dau oportunitatea să mai pronunțe ceva pentru că singurul lucru care se mai aude este doar palma mea care face contact cu obrazul lui. In acel moment strâmtoarea din jurul meu se lărgește și reușesc să mă îndepărtez mai tare de el.
- Nu știu cu ce tip de fete ieși tu dar eu nu sunt o curvă în călduri, înainte să plec îmi ridic capul și mă uit la el, este foarte înalt are cel puțin 1,90, înălțimea lui intimidează pe orice iar dacă te uiți în ochii lui deja ești pierdut.
Dar eu nu sunt oricine sunt Sara Smith.
Se uită la mine și parcă analizează ceva, nu știu ce dar nu am de gând să aflu așa că mă îndrept spre mașina cu care am venit în seara acesta.
În timp ce mă duc spre mașină văd alți doi tipi care merg spre vilă, îi analizez dintr-o privire așa cum fac și ei, dar decid să nu îi bag în seamă.
Mi-a ajuns cu băieții în seara asta.
Când sunt aproape ajunsă de mașină mă simt privită așa că îmi învârt capul din instinct, proastă idee, atunci văd cum cei trei băieți, care se află fix din vârful scărilor, se uită la mine cu curiozitate.
Când spun că se uită, spun, mă analizează atât de intens încât imi vine să fug pe jos până la hotel.
Înainte să îmi învârt privirea văd cum unul dintre cei doi veniți îi spune ceva la ureche arogantului de care m-am dat . Făcându-l să zâmbească într-un stil diabolic devorându-mă cu privirea.
CITEȘTI
Încătușat :TE DORESC!
Dla nastolatkówSARA: O singură decizie a celor din jurul meu a schimbat concepția vieții mele. Nu ma gândeam că un nou oraș poate sa ma facă sa fiu ceea ce nu credeam ca sunt. Un nou început, dar cât timp va fi unul nou? Mă gândesc la asta de ceva timp și mi-e fri...