" Τα Χριστούγεννα είναι η Γιορτή των Παιδιών" Part 1

102 6 4
                                    

Είναι 30 Δεκεμβρίου...

Η Αθηνά έχει ξυπνήσει και συζητάει με την μητέρα της για το αν θα μπορούσε να φέρει το Τζον στο σπίτι για φαγητό και φυσικά να τον καλέσει στο πρωτοχρονιατικο ρεβεγιόν στο σπίτι τους.......
Αθ. " Λοιπόν μαμά μου, μπορώ να τον φέρω;"
Μαμ. Μαρ. " Φυσικά! Να έρθει για να δω τον τύπο που ξελογιασε την κόρη μου..."
Αθ. " Ρε μαμά...."
Μαμ. Μαρ. " Τι Αθηνά μου; Να μην τον γνωρίσω και εγώ καλύτερα;"
Εκείνη την ώρα κατεβαίνουν η Θεοδώρα, η Μαργαρίτα και η μικρή..
Μργ." Ποιον θες να γνωρίσεις θεία;"
Μαμ. Μαρ. " Τον Τζον.... Αλλά η ξαδέρφη σου δεν θέλει να τον γνωρίσω φαίνεται... "
Φιλ. (της δίνει ένα γλυκό φιλί στο μάγουλο)" Γιατί δεν τον καλείς να παίξουμε και επιτραπέζια;"
Μαμ. Μαρ. " Μπράβο Φιλιώ μου! Δεν έμοιασες στην μάνα σου... "
Η Αθηνά την κοιτούσε και το βλέμμα της έβγαζε σπίθες... Μέχρι που δεν άντεξε και πήρε το κινητό της στα χέρια...
Έστειλε μήνυμα στο Τζον..
“ Καλημέρα Τζον μου! Μήπως θα μπορούσες να έρθεις από το σπίτι μου για φαγητό;”
Ο Τζον στο διάβασμα του μηνύματος χαμογέλασε γλυκά γιατί κατάλαβε πως όλο αυτό που ένιωθε δεν ήταν μόνο από την δική του πλευρά....  Έτσι της απάντησε..
“ Καλημέρα και σε εσένα Αθηνά μου! Φυσικά....”
Η Αθηνά χαμογέλασε και δεν άντεξε τον πήρε τηλέφωνο αλλά βγήκε έξω για να μιλήσει ελεύθερα...
Οι άλλες είχαν στήσει αυτί...
Τζ. " Τι έκπληξη ήταν αυτή; Καλημέρα αγάπη μου.... Μου επιτρέπεις φαντάζομαι.."
Αθ. " Καλημέρα Τζον... Είδες; Είμαι απρόβλεπτη... Ναι στο επιτρέπω!" και τα μαγουλάκια της έγιναν κατακόκκινα από ντροπή...
Τζ. " Πες μου σε τι οφείλω την τιμή να ακούω την φωνή σου; "
Αθ." Θα ήθελα να έρθεις για φαγητό σήμερα το βράδυ και αν μπορείς και νωρίτερα για να γνωρίσεις λίγο καλύτερα την μικρή... "
Τζ." Ναι, φυσικά... Τι ώρα θες να έρθω;"
Αθ. " Κατά τις 7 νομίζω είναι καλά... "
Τζ." Εντάξει αγάπη μου.. Τα λέμε στις 7... Σε φιλώ και μου λείπεις.. "
Αθ." Κι εμένα πολύ.. Κι εγώ! "
Και κλείνει το τηλέφωνο και κάνει κίνηση να μπει μέσα.. Τότε τις βλέπει όλες να τρέχουν στο σαλόνι..
Αθ." Τα ακούσατε όλα ε; "
Θεοδ." Εμείς όχι, Αθηνά... Κάποιο λάθος κάνεις.. "
Μργ." Ναι, εμείς δεν ακούσαμε τίποτα... "
Μαμ. Μαρ." Αυτό που είπαν τα κορίτσια... Τίποτα!"
Η Φιλιώ είχε κατεβάσει το κεφάλι κάτω και προσπαθούσε να μην γελάσει επειδή οι προηγούμενες έλεγαν ψέματα..
Αθ. " Φιλιώ μου αλήθεια λένε; Δεν ακούσατε τίποτα; "
Φιλ. " Εμμμ... Ναι μαμά μου! Αλήθεια λένε.. Δεν ακούσαμε κάτι, αλλά έχω μια απορία.. "
Αθ." Τι απορία αγάπη μου;"
Μαμ. Μαρ. " Μου επιτρέπεις κοριτσάκι μου να της κάνω εγώ την ερώτηση αυτή;"
Φιλ. " Φυσικά γιαγιά... " και πηγαινει και κάθεται δίπλα της δίνοντας της ένα πολύ πολύ γλυκό φιλί..
Αθ." Συγγνώμη που ξέρεις εσύ τι θέλει να με ρωτήσει η Φιλιώ μαμά; "
Της χαϊδεύει τα μαλλιά η Μαρία και πλησιάζει στο αυτί της μικρής..
Φιλ." Ναι, ναι, αυτό..." λέει γελώντας η μικρή...
Μαμ. Μαρ. " Ωραία... Την ρωτάω εγώ! Τελικά αυτό το παιδί σε εμένα μοιάζει! Γιατί του παιδιού σου το παιδί δύο φορές παιδί σου.. Αυτή βέβαια μας βγήκε λίγο μεγάλη..."
Αθ. " Μαμά μου τι λες; Τι έχετε κάνει όλες εδώ; Αναστασία;;;; "
Αν. " Με φώναξες κυρά μου;"
Αθ. " Ναι... Έλα λίγο! "
Αν." Ναι κυρά μου πες μου.. "
Αθ." Ξερεις τι σκαρώνουν αυτές εδώ; Τι ξέρουν βασικά... "
Αν." Εγώ ήμουν μέσα, δε ξέρω τίποτα! "
Μαμ. Μαρ." Αφήσαμε την απορία της εγγονας μου στη μέση.. "
Αθ." Ευχαριστώ Αναστασία μου.. Πήγαινε να ετοιμάσεις τα φαγητά για το βράδυ.. Για λέγε την απορία..."
Μαμ. Μαρ." Γιατί τα μαγουλάκια σου είναι κατακόκκινα; "
Αθ." Ορίστε; Δεν είναι... "
Ολες μαζί. " Μπα καθόλου.... "
Μαμ. Μαρ." Είσαι ερωτευμένη Αθηνά μου;"
Αθ." Λίγο... "
Μαμ. Μαρ." Ζηστο... Ξέρει τι σου φέρνει η ζωή! Ζηστο! "
Αθ." Θα το ζήσω μαμά μου.. Αλλά πλέον έχω κι αυτό εδώ το πλασματάκι στη ζωή μου.. Δεν είναι προτεραιότητα μου μόνο ο έρωτας.. "
Μαμ. Μαρ." Αυτό το πλασματάκι αύριο μεθαύριο θα ανοίξει τα φτερά του και με την βοήθεια σου θα πετάξει μακριά να ζήσει τα όνειρα του... Εσύ θα είσαι μοναχουλα σου; "
Φιλ." Έχει δίκιο η γιαγιά... "
Αθ." Έχει δίκιο η γιαγιά; Από πότε γίνατε σύμμαχοι εσείς οι δύο;" και τις αγκαλιάζει...
Φιλ. Μαμ. Μαρ." Από σήμερα! " και αρχίζουν να γελάνε...
Αθ." Πάω να ετοιμαστώ... "
Φιλ." Ναι σωστά... Θα έρθει ο κύριος Τζον το βράδυ..."
Η Μαρία και η Θεοδώρα την σκουντηξαν...
Αθ." Τι είπες Φιλιώ μου;"
Φιλ." Ουψ.. Με έπιασες.. Δεν μπορώ να κρυφτώ! Θα τα ομολογήσω.."
Οι υπόλοιπες." Έλα ρε Φιλιώ..."
Φιλ. " Ζητώ συγγνώμη... Αλλά ναι μαμά... Τα ακούσαμε όλα!"
Αθ." Τι να σας πω... " και σηκώνει τα χέρια της ψηλά και συνεχίζει.. " Μπράβο σου Φιλιώ μου.. Που μου είπες την αλήθεια.. "
Φιλ." Παρακαλώ μαμά.. Όφειλα να σου την πω.. Πήγαινε να ετοιμαστείς.."
Αθ. " Να ξέρεις ότι με κάνεις πολύ περιφανη... "
Φιλ." Κι εγώ είμαι υπερήφανη για εσένα.." και την αγκαλιάζει..
Η Αθηνά της δίνει ένα γλυκό φιλί στο κεφάλι και την κλείνει στην αγκαλιά της...
......................................

" Η Αγάπη Όλα Τα Μπορεί.." Where stories live. Discover now