" Τα Χριστούγεννα είναι η Γιορτή των Παιδιών.." Part 2

134 6 9
                                    

Στο δωμάτιο της Αθηνάς...
Η Αθηνά έχει κλείσει την πόρτα και
ετοιμάζεται να βγάλει την φόρμα που φορούσε όταν νιώθει από πίσω της το Τζον να της χαϊδεύει την πλάτη με το δάχτυλο του...
Αθ. " Ααα.. Τι κάνεις εσύ εδώ;"
Τζ. " Εγώ στο μπάνιο πήγαινα αλλά μπέρδεψα τις πόρτες και ηρθα να σε βοηθήσω να βγάλεις την φόρμα σου.. Αν και...."
Αθ. " Σου είπε κανείς ότι χρειάζομαι βοήθεια;"
Τζ. " Όχι... Αλλά μου το είπαν τα μάτια σου..."
Αθ. " Μμμ.. Μάλιστα! Τι σου είπαν αυτά τα μάτια λοιπόν; Και είπες αν και... Τι; "
Τζ. (την σπρώχνει προς το μέρος του και την κολλάει πάνω του με αποτέλεσμα να έχει πιο κοντινή επαφή με τα μάτια της)" Μου είπαν ότι χρειάζεσαι βοήθεια... " (και γέρνει ελαφρά το λαιμό της με το χέρι του ώστε να την φιλήσει)
Αθ." Εντάξει... Στο άλλο όμως δεν απάντησες!" (είπε με κομμένη την ανάσα)
Τζ. " Σου πάει αυτή η φόρμα μην την αλλάξεις... Μόνο παπούτσια άλλαξε και φύγαμε... "
Αθ." Εντάξει... Εντάξει!" και τύλιξε τα χέρια της γύρω από το λαιμό του..
Εκείνος την έπιασε από την μέση και ένωσε τα χείλη του με τα δικά της..
Τζ. " Σε θέλω..."
Αθ. " Κι εγώ... Αλλά όχι τώρα! Όχι εδώ... Όλα στην ώρα τους.. "
Την απομακρύνει και την κοιτάει για μια ακόμη φορά στα μάτια..
Τζ. " Τι εννοείς;"
Αθ. Ακούμπησε το στήθος του με το χέρι της.. " Βρε αγάπη μου.. (είπε αυθόρμητα) κάτω είναι η οικογένεια μου, το παιδί μου... Δεν μπορώ να αφεθω... Θέλω λίγο χρόνο... "
Τζ. " Με είπες αγάπη μου;" (την ρώτησε παιχνιδιαρικα) και της τσίμπησε το μάγουλο..
Αθ. " Σε είπα; Αυθόρμητα μου βγήκε!" είπε γελώντας...
Τζ." Σου έχω πει... Ότι έχεις τα ωραιότερα μάτια που έχω δει ποτέ; Κι όταν χαμογελάς γίνονται ακόμα ομορφότερα...."
Η Αθηνά στο άκουσμα αυτής της φράσης σκάλωσε... Θυμήθηκε τα λόγια του Ιάκωβου και σκέφτηκε “ Δε γίνεται... Είναι σε όλα ίδιος... Πως γίνεται αυτό;”
Και ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο της...
Τζ." Γιατί κλαις; " και της σκούπισε το δάκρυ από το μάγουλο της..
Αθ." Τίποτα... Κάτι θυμήθηκα... " και έπεσε στην αγκαλιά του...
Τζ." Όταν νιώσεις έτοιμη.. Θέλω να μου μιλήσεις..."
Αθ. " Εντάξει..." είπε και χαμογέλασε..
Τζ. " Πριν κατέβουμε κάτω μπορώ να έχω ένα φιλί;"
Αθ. " Ναι... Ένα φιλί μπορείς..."
Και τυλιγοντας τα χέρια της από το λαιμό του ξεκίνησε να τον φιλά...
Το φιλί τους ήταν έντονα ερωτικό και πολύ πολύ παθιασμένο πράγμα που δεν το κατάλαβε κανείς τους σε τι μπορούσε να οδηγήσει αυτό το φιλί...
Αθ." Μμμ.. Σταμάτα! Πρέπει να βάλω τα παπούτσια μου..." είπε και απομακρυνθηκε... Ενώ πήγε κάπως χοροπηδηχτα να πάρει ένα φούτερ και τα παπούτσια της από την άλλη πλευρά του δωματίου...
Τον κοιτούσε με ένα πολυ παιχνιδιαρικο βλέμμα και αυτό τον έκανε να σκεφτεί..
“ Δεν γίνεται να είναι τόσο ελκυστική ακόμα και ως κοριτσάκι που ερωτεύεται πρώτη φορά στην ζωή του... Γνωρίζει πρώτη φορά τον έρωτα και γίνεται παιδί..”
Από την σκέψη του τον έβγαλε το γέλιο της Αθηνάς και ένα γλυκό άγγιγμα στο μάγουλο του..
Αθ." Πάμε; Είμαι έτοιμη... " του είπε με παιχνιδιαρικη φωνή..
Τζ." Μισό λεπτό.. "
Αθ." Τι έγινε; "
Έκανε τα μαλλιά της λίγο στην άκρη και της έδωσε ένα γλυκό και καυτό φιλί στο λαιμό της...
Η Αθηνά σοβαρεψε και του είπε..
Αθ. " Σταμάτα.... Πάψε...."
Τζ." Αυτή σου η εναλλαγή με κάνει να σε θέλω περισσότερο..." της είπε στο αυτί και γύρισε και της έδωσε ένα πεταχτο φιλί... Εκείνη του χαμογέλασε και βγήκαν χέρι χερι από το δωμάτιο και κατέβηκαν τις σκάλες....
Η Αθηνά έβαλε το μπουφάν της και άνοιξε την πόρτα...
Αθ. " Αντε πάμε... " του είπε κάπως παιχνιδιαρικα πάλι...
Τζ. " Τώρα, τώρα!" και έφυγε κι εκείνος ενώ έκλεισε το μάτι στην Μαρία...
Μαμ. Μαρ. " Καλά να περάσετε...." και έκλεισε την πόρτα.. " Πωπω! Δεν κρατιέται η κόρη μου.. Καιρό είχα να την δω έτσι..."
Μργ." Κι εγώ θεία.... Της αξίζει!"
..................................

" Η Αγάπη Όλα Τα Μπορεί.." Where stories live. Discover now