Herkese merhaba
Şimdiden uyarımı yapayım
Fazlaca cinsel içerikli bir kitap olacak
Haberiniz olsun•••
Etraftaki sesi bahane edip kızın ağzına kadar girmişti. Bir yandan elinde tuttuğu kadehi yudumluyor diğer yandan hafif tempoyla dans ediyordu. Kaslı ve güzel vücudunu barda çalan şarkıyla ahenkli bir şekilde gözler önüne seriyordu.
Vücuduna yapışan beyaz kıyafetin üstünde omzundan düşmek üzere olan lacivert bir ceket vardı. Kalın bacaklarını saran çok da dar olmayan pantolonuyla gerçekten harika gözüküyordu. Bir bakan bir daha bakıyordu. Bu yüzden kız, Geto'nun kendisiyle konuştuğu için şanslı gününde olduğunu düşünüyordu.
"Burada fazla ses yok mu? Müsaitsen bana geçelim?"~Suguru
Kız kıkırdamış ve kollarını adamın boynuna sarmıştı. Göğsünü ise kaslı göğüse yapıştırmıştı. O şekilde dans etmeye devam etmişlerdi. Elindeki kadeh yüzünden sadece bir eliyle kızın belinden tutmuştu. Kadehi şuan yere fırlatıp kızın belini sarmalamak ve kendisine daha da çekmek istiyordu. Sonrasında ellerini yavaşca sırtına ve kalçasına doğru gezdirecekti. Hafif hafif dokunarak kızın yanmasını istiyordu. Kendisiyle beraber cehenneme çağırıyordu.
Kızın kulağına doğru eğilmiş ve fısıldamıştı. Kendisinin ona neler yapmak istediğinden bahsetmişti. Kızın vücudu kıpır kıpır olmuştu. Gözlerini kırpıştırıyordu ve olabildiğince kızarmıştı. Tabi barın renkli ışıkları sayesinde bu belli olmuyordu. Geto geri çekilmeden önce kızın kulağını hafifçe öpmüştü.
Elindeki kadehi kitleyecek birisini arıyordu. Hemen arkasında ayyaşın birisini görmüş ve eline tutuşturmuştu. İstediğini yapmış ve kızın beline sarmıştı ellerini. Boynuna gömülmüş ve kızın bedeninin kaybolmasını sağlamıştı. Kaslı kolları içinde minicik kalmıştı kız.
"Buradan gidelim mi?"~Suguru
Kız başını sallamıştı. Uzanıp Suguru'nun dudağına bir öpücük kondurmuştu. Suguru bunu fırsat bilip kızı yanaklarından tutmuş ve bir daha kendisine doğru çekmişti. Kızın alt dudağını emerek ateşli bir öpüşme başlatmıştı. Buradan doğruca arabasına geçer belki de ormana doğru sürüp arabada sex yaparlardı. Bunları düşünmek bile kalkmasını sağlamıştı. Çok bile dayanmıştı kendisine göre.Arkadaşı Satoru'nun burada olmamasına şükrediyordu. Yoksa şimdiden kısmetini kapatır ve kızın kendisinden kaçmasını sağlardı. Eğer bir daha böyle bir şey yaparsa onu sikeceğim diye düşünmüştü Suguru.
Aletini kıza doğru sürtmüştü. Öpüşmeleri arasından hafif inlemeler kaçırıyordu. Dudağından boynuna doğru bir çizgi oluşturmuş, öpücükleriyle gitmişti. Kız gözlerini kapatmış ve kendisini Suguru'ya bırakmıştı.
"Ahh Suguru... Gidelim buradan. Dayanamıyorum artık."
Diye inlemişti. Gözleri yaşarmıştı zevkten.
"Gidelim."~Suguru
Kızın elinden tutmuş ve çıkışa doğru çekmişti. Sonunda oluyor diye düşünmüş ve sevinmişti. Sonunda bakirliğinden kurtulacağı için mutluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEET ME AT THE HOTEL ROOM Satosugu
FanfictionSatoru, artık benimle otele gelmelisin. Çünkü bu senin suçun! VOTE VERMEDEN OKUMAYIN LÜTFEN! #3- Suguru #6- Geto #9- Satoru #1- Satosugu #1- Sugusato !KİTAP KAPAĞI KENDİ ÇİZİMİMDİR! +18 Smut, Argo