ÖZEL BÖLÜM 2

549 51 68
                                    

Olm yaa satosugu #4e düşmüş 😭😭

#1 olmasina alışmıştım. Sonra bir baktım #4 e düşmüş of

Ben de iyice en iyisini istemeye başladım

•••

Anahtarı kapı deliğine sokmuş ve yavaşça çevirmişti. Normalde olsa zile basar ve sevgilisinin açmasını beklerdi. Ancak Satoru bugün onun kapıyı kendisinin açmasını istemişti. Kendisinin yorgun olduğunu ve erkenden yatacağını söylemişti.

Bir haftalığına Suguru'da kalmaya karar vermiş ve doğum gününü beraber kutlayacaklarında sözleşmişlerdi. Bugün 2 Şubat'tı.

Suguru karanlık hol ile karşılaşmış ve duvarda elini gezdirerek ışığı yakmıştı. Montunu askılığa asmış ve mutfağa yönelmişti. Su içmiş ve sonrasında banyoya gitmişti. Ellerini yıkamış ve duşa girmişti. Günü yorucu geçmişti ve hemen sevgilisinin yanına gidip ona sarılarak uyumak istiyordu.

On ya da on beş dakika sonra belindeki havlu ile çıkmıştı banyodan. Odasına girmiş ve ışığı açmıştı. Tam ortada kocaman bir hediye paketi ile karşılaşmayı beklemiyordu. Odası özenle süslenmişti. Dudakları kıvrılmış ve paketin kapağını açmak için eğilmişti. Kapağı açtığında ise bir anda Satoru çıkmış ve konfeti patlatmıştı.

"DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUUNNNN! Ve bil bakalım hediyen ne?? Tabiki de ben! Düşündüm ve benden daha iyi bir hediyenin olmadığı kanısına vardım! O yüzden..."~Satoru

Uzanmış ve Suguru'nun boynuna sarılmıştı. Suguru da refleks ile Satoru'nun belini tutmuştu. Böyle bir şeyi anca rüyasında göreceğini düşünüyordu. O kadar şaşırmıştı ve utanmıştı ki yüzü kıpkırmızı olmuştu.

" Bugünün tadını çıkar Suguru."~Satoru

Suguru beyazlının belinden tutmuş ve kutunun içinden çıkarmıştı. Satoru bacaklarını çocuğun beline sarmış ve ıslak bedene daha çok yapışmıştı.

"Hayırdır kim gazladı seni?"~Suguru

"Birisinin gazlamasına ihtiyacım yok Suguru."~Satoru

Kendisini çocuğa daha çok bastırmış ve çocuğa bir öpücük vermişti. Suguru kıkırdamış ve çocuğun poposundan sarkan kedi kuyruğunu tutmuştu. Üstünde sadece göğüslerini kapatan dar bir badi vardı. Göğüs uçları belli oluyordu. Altında ise yine aynı darlıkta bir şort...

"Kedi olmak yakışmış. "~Suguru

"Senin kedinim ya ondan."~Satoru

"Bak senn.."~Suguru

Birbirlerinin dudaklarına açlıkla yapışmışlardı. Suguru çocuğun kalçasını yoğuruyor ve kendine daha çok bastırıyordu.

Satoru'nun inlemeleri Suguru'nun ağzında kayboluyordu. Suguru, Satoru'nun dudağını emmiş ve geri çekilmişti. Nefesleri arasında söylenmişti.

"Satoru... Şuan içine girmek için nasıl tutuştuğumu bilemezsin. Saatlerce yapabilirim şuan."~Suguru

Satoru kıkırdamış ve Suguru'nun yanağına bir öpücük bırakmıştı.

"Bebeğim ben de bunu istiyorum. İçimde olmanı, beni çıldırtmanı... Ama bugün iplerin benim elimde olmasını istiyorum."~Satoru

MEET ME AT THE HOTEL ROOM SatosuguHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin