Smuta başlangıç
Vote verin vote voteeee
•••
İkili koşar adım gittikleri otele hızlıca giriş yapmışlardı. Bir gecelik oda kiralamış ve asansöre doğru çıkmışlardı.
Terden ıslanan saçları alınlarına yapışmıştı. Suguru önündeki perçemi eliyle geriye doğru ittirmişti. Bu görüntüyü gören Satoru ise şaşkın bir şekilde Suguru'ya bakıyordu.
Suguru ani bir şekilde kendisine dönünce de bakışlarını çekmeye çalışmış ancak yetişememişti. Üstüne doğru gelen Suguru'ya karşı da bir şey yapamamıştı. Gözlerini kapatmış ve nefesini düzenlemeye çalışmıştı.
"Neden bana bakmıyorsun? Bunca şeyi söylerken utanman yoktu ama değil mi?"~Suguru
Doğruca kulağına fısıldayan ses alt kısımlarında hareketlilik oluşturuyordu. Kulağındaki ıslaklık ile bir anda açmıştı gözünü. Daha demin Suguru kulağını mı yalamıştı?
"Aman tanrım!"~Satoru
Suguru kapının açılması ile geri çekilmiş ve ilerlemeye başlamıştı. Satoru ileride yürüyen Suguru'nun geniş omuzlarına bakmış ve yutkunmuştu. Şimdi o omuzlara acımak yoktu. Çizebildiği kadar çizecekti. Hafif esmer tenine de bırakabildiği kadar morluklar bırakacaktı.
Arkasından koşturmuş ve yetişmişti. Kapıyı açmasını izliyordu. Ellerinin bu kadar güzel olduğunu çoğu kez farketmişti ama şuan olayın anıyla daha bir fena hissediyordu. Azgınlık başına vurmuştu sanırım.
Suguru kapıyı açmış ve Satoru'nun kolunu tutarak içeriye sürüklemişti. Satoru her ne kadar ayak uydurmaya çalışsa da ilkten tökezlemişti. En sonunda da yatağa ittirilmişti.
Kavuşmayı bekleyen dudaklar kavuşmuştu. Kurumaya yüz tutmuş dudakları ıslanmıştı tekrardan. Suguru baskınlığını olabildiğince kullanıyordu. Yatakta oturan çocuğun üzerine çıkmış sağ dizini Satoru'nun bacak arasına dayamıştı. Satoru ise önüne yapılan bu baskı ile inlemiş ve başını geriye atmıştı.
Satoru'nun üstündeki kıyafeti çıkarmış ve bir kenara atmıştı. Asla konuşmuyorlardı. Sadece içgüdüsel davranıyorlardı. Sanki birisi konuşmaya başlasa yapacakları şeyi durduracaklar gibi hissediyorlardı. Sadece araya karışan inlemelerin sesi vardı. Duvardan duvara çarpıyor ve yine ikilinin kulağına gidiyordu.
Suguru sesli bir nefes vermişti. Çocuğun deri pantolonuna eli ulaştığında Satoru'ya bakmıştı. Kıpkırmızı kesilen çocuk gözlerini kapatmış bekliyordu. Bir yandan dudağını dişliyordu. Suguru'nun hiçbir şey yapmadığını hissedince gözlerini açmış ve kahverengi gözlerle karşılaşmıştı. Sırıtmış ve bacaklarını açmıştı.
"Ne oldu? Devam edemeyecek misin ha?"~Satoru
Suguru'nun yakasından tutmuş ve kendisine çekmişti.
"Devam edemeyeceksen ben ederim."~Satoru
Suguru'nun kaşları çatılmıştı. Beyaz saçlıyı bir anda ters çevirmiş ve kollarını arkada birleştirmişti. Poposuna sert bir şaplak indirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEET ME AT THE HOTEL ROOM Satosugu
FanfictionSatoru, artık benimle otele gelmelisin. Çünkü bu senin suçun! VOTE VERMEDEN OKUMAYIN LÜTFEN! #3- Suguru #6- Geto #9- Satoru #1- Satosugu #1- Sugusato !KİTAP KAPAĞI KENDİ ÇİZİMİMDİR! +18 Smut, Argo