Okuyan herkes nerede amk
•••
Aynadaki görüntüsü ile karşı karşıya kalan Satoru sanki mümkünmüş gibi daha da kızarmıştı. Aynadan tüm çıplaklığı belli oluyordu. Suguru bacaklarından tuttuğu için her yeri meydandaydı. Elleri boşlukta kalmış, nereye koyacağını bilememişti. Sırtı Suguru'ya yaslıydı.
Suguru, Satoru'yu zıplatmış ve daha sıkı tutmuştu bacaklarını.
"Debelenmeyi kes, düşeceksin."~Suguru
Satoru yutkunmuş ve kolunu gözlerine siper etmişti. Suguru ise penisini Satoru'nun poposuna sürtüyordu. Kulakları yanıyordu beyazlının. Bir an içine girse ölebilirdi şuan.
"Neden manzaramı kapatıyorsun? Bunun için seni dava edebilirim."~Suguru
Kulağına doğru konuşuyordu. Saçlarına bir öpücük bırakmıştı. Sürtünmeye hâlâ devam ediyordu. Sıcacık deliğinin titrediğini hissedebiliyordu.
"Sokacaksan sok artık."~Satoru
Ağlamaya başlamıştı. Zevkten midir bilinmez inleye inleye ağlayası geliyordu. Suguru sırıtmış ve ucunu sokmaya başlamıştı. İlk kez bunu deneyimleyen Satoru kendisini kasmıştı. Dişlerini sıktığı çok belliydi. Suguru biraz bile içine girememişti.
"Satoru kendi sıkma."~Suguru
"Öyle diyince sıkmayacağım sanki! "~Satoru
Tek nefeste söylenmişti Satoru. Dayanamamış ve hareket etmeye başlamıştı.
"İndir beni."~Satoru
İlk yapışlarında bu pozisyonda kalmayi isterdi Suguru. Ancak Satoru dayanamacak gibi duruyordu. O yüzden çocuğu yatağa indirmişti. Sırt üstü yatırdığı çocuğun saçlarını geriye doğru itelemiş ve alnına bir öpücük kondurmuştu. Sağ bacağını kaldırmış ve yeniden konumlandırmıştı.
"O kadar genişlettim. Girmesi lazım."~Suguru
Kendisini iyice bastırmış ve dudağını dişlemişti. Satoru'nun ise aglamaktan gözleri şişmişti. Daha fazla yaş kaldığını da düşünmüyordu. Sadece gözleri yanıyordu ve açamıyordu. Suguru'nun neler yaptığını göremiyordu. Bu da işleri daha alevlendiriyordu zaten.
İçine ucunu soktuğunda Satoru inlemişti. Suguru eğilmiş ve Satoru'nun dudağına karşı konuşmuştu.
"Adımla inle Satoru."~Suguru
Dudağına öpücük bırakmış ve dogrulmuştu. İki bacağını da almış ve artık kendisini tutamadığı için sert olmaya başlamıştı.
"Aahh Suguru! Yavaş... yavaş."~Satoru
"Ne yavaşı? Patlamak üzereyim."~Suguru
Satoru yatak örtülerini sıkmıştı. İleri geri sallanıyordu Suguru yüzünden. Üstündeki çocuk ancak yarısına kadar sokabilmişti. Daha fazla ileri gitmeye çalışıyordu ancak deliği yırtılır diye de korkuyordu. Tuttuğu beyaz bacakları iyice ayırmış ve deliğin daha genişlemesini sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEET ME AT THE HOTEL ROOM Satosugu
FanfictionSatoru, artık benimle otele gelmelisin. Çünkü bu senin suçun! VOTE VERMEDEN OKUMAYIN LÜTFEN! #3- Suguru #6- Geto #9- Satoru #1- Satosugu #1- Sugusato !KİTAP KAPAĞI KENDİ ÇİZİMİMDİR! +18 Smut, Argo