- Hűha! Te tényleg harcoltál igazi gonosztevőkkel?
- Igazából csak az emberek evakulásában segítettem... Semmi különös.
- Én is csak járőröztem, meg takarítottam. Mondjuk egyszer csempészekkel is összefutottunk.
- Az is nagyon menő!
- Hallottam, hogy a Hősgyilkos eset után váltottál gyakorlat helyszínt - fordult hozzám Mina. - Miért? Hisz a második számú hősnél voltál...
- Ja, csak úgy éreztem, hogy mégsem fejlődök ott eleget... Kicsit úgy tűnt, mintha csak nyűg lettem volna Endeavor számára...
- Szóval te válthattál helyszínt? - kérdezte Yaomomo.
- Hát... Öhmm... Igen. De bárki más is válthatott volna az osztályból, ha van hova átmennie és Aizawa-sensei engedélyezi... Itt igazából az első a fontosabb kritérium.
°°°
A gyakorlat után már alig volt idő a félévi vizsgákig. Az írásbeli részén nem aggódtam, hiszen a tanulmányi átlagom a harmadik legjobb az osztályban. Még Bakugonéál is jobb. Ez persze nem azt jelenti, hogy elengedhettem magam. Az utolsó héten én sem lazsálhattam. Főleg a gyakorlati vizsga aggasztott. Az osztályt elnézve átlagos a teljesítményem, de tudom, hogy sok hiányosságom van.
- Bocsi, akkora a fejed, hogy észre sem vettem - kért "bocsánatot" Monoma Midoriyától, miután belekönyökölt. - A Sport Fesztiválon is mindenki szeme az 1. A osztályon volt. De nem azért, mert olyan sokat várnak tőletek.
És csak beszélt és beszélt... Hogy akadna a következő szó a torkán...
- Szard le amit mond - hallottam meg hirtelen a mellettem ülő Bakugo hangját. Észre sem vettem, hogy azt a kis.. nyomit.. bámultam...
- Könnyű azt mondani...
- De ha tényleg robotok lesznek a félévi vizsgán, akkor semmi gáz! - lelkendezett Mina a hír hallatán. Megráztam a fejem.
- Én nem hiszem...
- Dehát... Dehát miért nem?
- Olyan sokat fejlődtünk a felvételi óta. Szerintem nem lenne logikus...
°°°
Három nap nem olyan hosszú idő. Az írásbeli gyorsabban lement, mint gondoltuk. Ahogy azt előre sejtettem, valószínűleg nem ezeken fogok megbukni. De még a java hátra van... Valamiért még mindig kétlem, hogy robotokkal kellene küzdenünk. Nem tudtam, hogy pontosan miért. Fogalmam sem volt róla. Csak sejtettem...
- Megváltoztattuk a gyakorlati vizsga feladatot - szólt az igazgató, ezzel igazolva sejtésemet.
- Dehát ezt hogy érti?
- Gyakorlatiasabb lesz a vizsga, ami nagyobb kihívást jelent. Leegyszerűsítve, párokba osztunk titeket és egy egy itt jelenlévő tanárral kell majd megküzdenetek.
- Az első páros, Yaoyorozu és Todoroki, akik velem küzdenek meg - folytatta Aizawa. - Aztán Midoriya, Bakugo és Mirai egy csapat. Az ellenfelük pedig..
- Én vagyok! - ugrott a diákok elé All Might.
Tudtam, hogy esélytelen lesz közös tervezésre bírni őket. Hisz utálják egymást. De azt is tudtam, hogy valószínűleg pont ezért rakták őket párba. De akkor én mit keresek itt? Nekem egyikükkel sincs bajom, de ha végig tolmács, vagy posta galamb leszek köztük, akkor az én képességem nem lesz használva, tehát valószínűleg megbukok. Nagy pofátlanság lenne tőlük esélyt sem hagyni nekem a sikeres vizsgára. Szerencsére mi voltunk az utolsó vizsgázók. Elméletben bőven volt időnk felkészülni. Elméletben... De komolyan, miért kellek én a fiúk csapatába?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Varázslatos álom (BNHA Ff.)
FanficA 'macerás' jelző kevés, ha Mirai Toshiko képességét jellemezni kellene. Különleges lány, különös képességgel. De nem ő az egyetlen a családjában, akinek a képessége különleges kombinációja felmenőiének. De vajon mi is ez a képesség? Tudja egyáltalá...