𝐃𝐀𝐘𝐋𝐈𝐆𝐇𝐓
luvmycardan, 2024꒱࿐♡ ze specjalną dedykacją dla mojej kochanej izki bombellka
𝐢𝐧 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡. cherry pochodzi z jednej z najpopularniejszych rodzin biorących udział w igrzyskach. już od pierwszych dni na arenie wiadomo jest to, że wygra ktoś z rodziny rogers. jednak cherry od zawsze była czarną owcą w rodzinie. nie chciała brać udziału w igrzyskach. od dziecka wolała ratować ślimaki, czy inne male stworzenia. zmuszona by zaimponować rodzinie — zgłasza się do wzięcia udziału. przed areną poznaje wielu ludzi w tym piekarza z dystryktu drugiego, który pokazuje jej, że są inne sposoby by imponować ludziom niż zabijanie! jednak cato, chłopak z jej dystryktu cały czas namawia ją by robiła to do czego ją uczono!° ˎˊ ˗ 𝐂𝐇𝐄𝐑𝐑𝐘 𝐑𝐎𝐆𝐄𝐑𝐒 ୭̥⋆。
the misunderstood girl!
° ˎˊ ˗ 𝐏𝐄𝐄𝐓𝐀 𝐌𝐄𝐋𝐋𝐀𝐑𝐊 ୭̥⋆。
the cute boy!
° ˎˊ ˗ 𝐂𝐀𝐓𝐎 𝐇𝐀𝐃𝐋𝐄𝐘 ୭̥⋆。
the enemy!
𝐀𝐍𝐃. . .
jackie chung as 𝐕𝐈𝐕𝐈𝐄𝐍 𝐑𝐎𝐆𝐄𝐑𝐒
minnie mills as 𝐒𝐇𝐀𝐑𝐎𝐍 𝐑𝐎𝐆𝐄𝐑𝐒
sean kaufman as 𝐂𝐎𝐍𝐑𝐀𝐃 𝐑𝐎𝐆𝐄𝐑𝐒
aaron yoo as 𝐑𝐈𝐂𝐇𝐀𝐑𝐃 𝐑𝐎𝐆𝐄𝐑𝐒
timothee chalamet as NEWT TESLA
ross lynch as KYLE CARTER
camila morrone as DIANE HARGROVEr꒱࿐ 𝐏𝐋𝐀𝐘𝐋𝐈𝐒𝐓 ꒱࿐
𝙳𝙰𝚈𝙻𝙸𝙶𝙷𝚃, david kuschner. 𝙳𝙰𝚈𝙻𝙸𝙶𝙷𝚃, taylor swift. 𝙱𝚁𝚄𝚃𝙰𝙻, olivia rodrigo. 𝚂𝙰𝚃𝚄𝚁𝙽, sleeping at last. 𝚂𝚄𝚁𝚅𝙸𝚅𝙾𝚁, 2wei. 𝙻𝙾𝚅𝙴 𝙰𝙽𝙳 𝚆𝙰𝚁, fleurie. 𝙲𝙴𝙽𝚃𝚄𝚁𝙸𝙴𝚂, fall out boy. 𝙳𝙾𝙽'𝚃 𝙱𝙻𝙰𝙼𝙴 𝙼𝙴, taylor swift. 𝙲𝙰𝚂𝚃𝙻𝙴, halsey. 𝙷𝙾𝚄𝚂𝙴 𝙾𝙵 𝙼𝙴𝙼𝙾𝚁𝙸𝙴𝚂, panic at the disco. 𝚂𝙾𝙼𝙴𝙾𝙽𝙴 𝚃𝙾 𝚈𝙾𝚄, banners.
WARRINGS! nie jestem autorką "igrzysk śmierci", napisałam jedynie ff z moimi postaciami. również w powieści mogą pojawić się śladowe ilości krwi, walk i przekleństw.
CZYTASZ
𝐃𝐀𝐘𝐋𝐈𝐆𝐇𝐓 , 𝐦𝐞𝐥𝐥𝐚𝐫𝐤
Fanfiction꒰ ͜͡➸ 𝐢𝐧 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡. cherry i peeta trafiają na arene 74. igrzysk. zmuszeni o walkę na życie i śmierć stają się sojusznikami i nabierają do siebie głębsze uczucia | hunger games-mockingjay | fem'oc...