3

871 132 61
                                    

16 eylül 2022, douha kasabası gün sonu z raporu
şerif jeon yanıma geldiğinde dehşete düşmüş görünüyordu. attığım son mesaj onu korkutmuş olmalıydı lakin korkması gereken şey tüm kasabanın kökünü kurutabilecek olan o yaratıklardı. şerif binaya bana kemerindeki silahı doğrultarak giriş yaptı. bu tepkisini anlayabiliyorum. kendi aklındakiler dışındaki her düşünceyi saçma bulan bir fikir faşistine elbette ki vampirler hakkındaki bir gerçeği kabul ettiremezdiniz. ancak ona olan bakış açımı değiştiren bir şeyle karşılaştım.

silahı panikle bana doğrulturken sıyırılan gömleği, göğsündeki bir dövmeyi görmemi sağladı. bu, o dövmeyi ilk görüşüm olmadığı gibi, şerif jeon da göründüğü kadar dürüst bir adam değil. yıllar önce eğitimlerimde iş birliği yaptığım bir vampir avcısında gördüğüm dövmenin tıpatıp aynısına, tam da aynı konumda rastlamam pekala çok ilginç. dövmeye duyduğum şaşkınlığı belli etmezken şerif jeon inanamaz bir sesle beni sorguladı. bana delirdiğimi, bu vampir zırvalıklarına inanarak katil olduğumu haykırırken ben ayaklarımın dibinde yatan cesede bakıyor ve bunun normal bir cesetten farklı olarak solgun, kupkuru bir beden oluşunun jeon tarafından fark edilip anlaşılmasını bekliyordum. ona sadece tek bir şey söyledim. cesedi yakacağımı... şerif üzerime daha sert gürleyerek gelirken içeri giren rahip kim, jeon'a gitmesini söyledi. karşı çıksa da yanımızdan ayrıldı. daha önce gerçekten böylesine kaçan bir adamla karşılaşmamıştım.

kim namjoon ile bu konu hakkında konuştuk. bir vampiri öldürmem onu şaşırtmadı çünkü bu kasabada her ne varsa şeytan işi olduğundan oldukça emindi. cesetten kurtulmak için namjoon'un yanından ayrıldım. rahibin tarif ettiği ormanın derinliklerinde cesedi yakarken ensemde bir nefes hissettim ve arından hızlı bir karaltı ağaçların arasından geçerek kayboldu. kasabadaki vampirler, artık onları avlmaya gelen biri olduğunu sanıyorum ki biliyorlar.

şimdi biraz dinleneceğim. kafamı kurcalayan çok şey var.

***

☠️☠️☠️
sohbet grubu.

kim taehyung
jeon ısrarla bana inanmayı reddediyor

sanki kafasında bir dünya yaratmış ve dışına çıkmamalıymış gibi davranıyor

ona bir vampir cesedi gösterdim

bırakın bir şerifi, normal bir insan dahi insan cesediyle arasındaki farkı anlayabilir

cesede bakmadı bile

dehşetle bana bakıyordu yalnızca

min yoongi
rahip kim ve bazı kasabalılar buna kolayca inanıyorlar diye herkesin inanmasını bekleyemeyiz taehyung

fakat şerifi kazanmak çok önemli

papazdan sonra kasabada olanlar hakkında en bilgili kişi o

birinci gözden tüm cinayetlere şahit oluyor

onu safına çekmelisin

bunu yapabileceğini biliyorum

cesetlerden kurtuldun mu?

park jimin
bazı insanlar korkuları sebebiyle varolan şeyleri delilik timsali gibi görürler

cesede bakmama sebebinin tamamen inkar olduğuna eminim

toothed heartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin