23 eylül 2022, douha kasabası gün sonu z raporu
bugün şerif jeon beni evinde misafir etti. bana hazırladığı kokteyli içerken erkek kardeşi ve ağabeyi hakkında biraz sohbet ettik.
meğerse erkek kardeşi, sevgilisinin kaybından sonra büyük bir depresyona girmiş ve oldukça umutsuz davranışlar sergiliyormuş. onu kontrol etmek oldukça zormuş. bu biraz garip geldi zira şerif jeon'un tavırlarından sezdiğim otorite yirmi yaşında bir çocuğu dizginleyebilecek orandaydı. onu incitip daha da fazla kendinden itmemek için anlayışlı davrandığını düşündüm.
ağabeyi hakkında ise pek bir şey söylemedi. söylediği ve aklımda uzundur yankı yapan tek cümle ise ağabeyinin daha önce hiç new york'ta bulunmadığıydı. bunun üzerine dövmeyle ilgili sorguladım onu. dövme bu canım, diyerek geçiştirdi. benzerlerine rastlamak çok doğal, diye ekledi.
onunla geçirdiğim vakitte garip bir şekilde yüreğimi sızlatan şeyler var. nedenini anlayamasam da, kalbimden ince ince geçen bir sızı ne zaman suratına baksam ortaya çıkıyor ve kendimi jeoseph'i hatırlamaya çalışırken buluyorum. işin ilginç yanı, on yıl önceki büyük aşkımın suratını hatırlamakta güçlük çekiyorum. anılar hâlâ çok taze olsalar da, ne zaman yüzünü hatırlamaya çalışsam japon pornolarında karşılaşacağınız türden bir blur iniyor sanki o hatıraya. bu durum beni rahatsız ediyor. bu durumun ne zaman şerife yaklaşsam nüksetmesi de oldukça garip.
yine de kasabaya geldim geleli geçirdiğim ilk keyifli akşamdı. hyunjin hakkında fazla bilgi edinememiş olsam da, jung hoseok'tan aldığım bir mesaj merak duygumu da oldukça tetikledi. yatmadan önce mesajına yanıt vereceğim. neler söyleyeceğini merak ediyorum.
nedense aradığım şeyi bulmaya çok yaklaştığımı ve bulduğum şeyin ise beni şaşırtacağını hissediyorum.
kim taehyung.
——
jung hoseok
hey dedektif kimsizinle konuşamız gereken bazı şeyler olduğunu düşünüyorum
müsait olduğunuz bir vakit buluşmak isterim
iletildi, 1.23amtaehyung
bay jung, merhababir sorununuz mu var?
jung hoseok
hem de büyük bir sorunum var ve tek çözüm yolum sizsiniztaehyung
merak etmeyin, bay jungsorununuz benim burada bulunma sebebimle ilgiliyse elbette çözeriz
jung hoseok
tam olarak onunla ilgilihey, bu zamana kadar kaç vampir öldürdünüz?
taehyung
inanın bunu sayacak vaktim hiçbir zaman olmadıjung hoseok
kasabada vampir olduğunu bildiğim biri varhatta biri değil, tam olarak yedi kişi
fakat şu an hapsedilmiş durumdalar
taehyung
biraz daha detay verebilirsiniz diye düşünüyorum?jung hoseok
kasabanın konuşulan şeylerden biri, bunu çok fazla kişi bilmez ancak bir süredir gittiğim barlarda duyuyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
toothed heart
Fanfiction[🎃🦷] [taekook vampire au x texting] ''seni, gördüğüm en günahkar bedeni, dünyanın her yerinde arayabilirdim fakat aramadım. çünkü sen kayıp değildin, rüyalarımdaydın, anlıyor musun? elimi tutuyordun!''