6

428 86 80
                                    

22 eylül, douha kasabası gün sonu z raporu

vampirlerin kesinlikle insanların arasına karıştığına eminim. bugün test sonuçlarına eriştim. herhangi bir tükürük örneğine rastlanmadı ve bu beklediğim bir şeydi. ölü birinin kalbi atmayacağı gibi, tükürük bezleri de çalışmaz. bu beni düşünceme daha da yaklaştıran şey oldu. bir vampir değilse, ağzının ve dudaklarının her yerine temas etmiş bir şişede kesinlikle jung hoseok'un tükürük örneğine rastlamam gerekirdi.

öte yandan, parmak izini karakol sisteminde arattığımda jung hoseok'a dair bir ize rastlamadım. parmak izi sistemde kayıtlı değildi, bu sabıkası olmadığı anlamına gelse de bu konu üzerine detaylıca düşünmem gerekiyor.

elbette, bu sabah kim jisoo'nun evine uğradım. kadın, jung hoseok adında birini tanımadığını söyledi ancak dikkatimi en çok çeken şey boynundaki fulardı. bir şeyler gizlemeye çalıştığı çok barizdi. diş izi gibi.

tüm bunlar bir yana, şerif jeon'un erkek kardeşi hyunjin hakkında biraz araştırma yapmaya karar verdim ve kim namjoon'a bu konu hakkında birkaç soru sordum. en son kasaba meydanında gördüğünü ve haftalardır bir daha rastlamadığını belirtti ki bu ilginçti. kasabadan çıkış yapıp yapmadığını da kimse bilmiyor. daha yeni üniversiteden dönmüş bir gencin birden ortadan kaybolması da ilginç bir durum.

ah bir de, şerifin ağabeyi meselesi var. gariptir ki, kimse onun bir büyüğü olduğunu duymamış daha önce. eğer gerçekten de söz ettiği gibi bir ağabeyi varsa, onu tanıdığıma eminim. hem de çok, çok yakından. uzun öpüşmeler ve gece buluşmaları tarzında bir mesafeden.

kafamda aydınlanmayı bekleyen çok soru var. burada biraz daha kalmam gerekebilir.

kim taehyung.

kim seokjin
bana olan sinirin geçtiyse artık motele dönebilir miyim

her an bir yerden çıkıp kanımı zevkle emebilecek yaratıklar varken beni sokağa atman çok canice

taehyung
aklın başına geldiyse çık

aptal saptal hareketler yapmadan

kim seokjin
TAEHYUNG

O HERİF JEOSEPH'IN TIPA TIP AYNISI

KLONU FALAN OLMALI

taehyung
ben bile onun suratını tam hatırlayamazken sen nasıl bu kadar kesin konuşabilirsin ki

biraz benziyor olabilirler, bunu kabul ediyorum ama jeoseph beni terk edip gitti

kim bilir nerede ve ne yapıyor

bak, bunlar umurumda bile değil

üzerinden koskoca on yıl geçti

kim seokjin
yüzünü hatırlıyorum çünkü new york'taki evimde çekilmiş bir fotoğrafı var?

taehyung
ne?

kim seokjin
istersen jimin'den eve gidip fotoğrafı bize atmasını isteyebilirim

yani, aşık olduğun herifin yüzünü hatırlamak istersen

taehyung
bir zamanlar aşık olduğum adam ve hayır, istemiyorum

toothed heartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin