9

475 107 54
                                    

25 eylül 2022, douha kasabası gün sonu z raporu

yıllar süren av hayatımın ikinci acemiliği olarak gördüğüm bir olay yaşadım bugün ve kendime oldukça öfkeliyim.

şerif jeon, kilise bodrumuna geldi. onun vampirlere inanması benim araştırmam açısından oldukça iyi olacağından ona kadının bir vampir olduğunu kanıtlayacaktım. amacım buydu. şerif içeri girer girmez gergin surat ifadesini değiştirdi ve benimle dalga geçercesine suratıma baktı. tam bir şey söyleyecektim ki, yukarıdan duyduğum çığlıkla birlikte oraya koştum. birkaç saniyelik duraksamanın ardından şerifin ayak seslerini de tam arkamda duydum.

isa heykelinin yanında uzanan bir kadın, sanıyorum ki yaşananların korkusuyla çığlık çığlığa ağlıyordu. ortalığı sakinleştirdikten hemen sonra şerif jeon'u da alıp aşağıya döndüm ancak vampirim orada yoktu. kelepçeler çözülmüştü, köşeye bıraktığım şişe dolusu kan gitmişti ve ahn hyejin, en önemlisi ahn hyejin artık bodrumda değildi.

şerif jeon'un da en az benimki kadar kafası karışıktı ancak o anki bakışlarında başka bir şeyler hissettim. gözlerimin içine baktığında kalbimde yine aynı lanet sızlama vardı. o ana kadar bu adamın yüzüne o kadar da dikkatli bakmadığımı fark ettim.

istemsizce parmaklarım yüzüne uzandı. yanağındaki yara izini hatırlıyor gibiydim. bir anda geri çekildi ve dokunuşumdan kaçtı. bana hyejin'e ne yaptığımı sordu. bilmediğimi, birlikte yukarıda olduğumuzu söyledim.

klanı onu burada tuttuğumuzu öğrenmiş olmalıydı. buraya geldiğimizi bilen tek kişi şerif jeon'du. durum daha da ilginç bir hâle geliyor ve ben elimden kaçırdığım büyük ip ucunun öfkesiyle kendimi sokağa attım. şu an bu satırları merkezdeki parkta yazıyorum. birazdan motele döneceğim ve yeni bir şeyler düşüneceğim.

sanki gözümün önündeymiş ancak ben bulanık görüyormuşum gibi bir his vücudumu kaplıyor.

sanırım uykumu almalıyım.

kim taehyung.
—-

JJK
sohbet grubu.

jeongguk
hyejin'i sağ salim new york'taki daireme götürebildiniz mi?

soho
bir sorun çıkmadı

sessizce kasabadan ayrıldık

onu bolca besledim

yakında iyileşecek

jeongguk
güzel.

gelişmeleri bana haber vermeyi unutma.
görüldü.

dikkat dağıtıp hyejin'i bodrumdan kurtarma konusunda iyi iş çıkardın, soho.

bunun ödülünü alacaksın.

soho
teşekkür ederim joshua

emrini yerine getirmek benim için bir zevk.
görüldü.

☠️☠️☠️

min yoongi
beyler

douha meselesi nasıl gidiyor?

kim seokjin
taehyung bir vampirin elimizden kaçmasına izin verdi

toothed heartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin