Kebapla aldatma

292 21 25
                                    

Selaaaaaaam!
Bölüm tazmak istemiyorum ama sizi de bölümsüz bırakmak istemiyorum🥺

         ~🇺🇸'nın gözünden ~

Türkiyeyi ormanlık bir alana götürdüm ve orada biraz huzur bulmasını sağladım. İyice sakinleştiğinden emin olunca onu gizli kimsenin bilmediği evine götürdü. Evin önüne geldiklerinde ame cebinden anahtarı çıkardı ve kapının kilit deliğine soktu. Onu pür dikkat izleyen Türkiye'ye dönüp.
🇺🇸: Eeee~... içeriye girmeyecek misin?
Dedi ve o sırada kapıyı açarak kenara geçmesi için çekildi.
🇹🇷: Tamammm

İçeriye geçtik ve ona dönüp "bir şeyler yemek ister misin  diye sordu?"
Türkiye kafasını onaylar anlamla aşağı yukarı salladı ve ikisi birlikte mutfağa yöneldiler. İkisi beraber yemek yapmaya başladılar.  Bir süre sonra yemekler hazır olmuştu.
Ame içinden

/bir insan ne yicen derse kebap en sevdiğin yemek ne derse kebap restoranda ne yicen derse kebap evde ne yemek yicen derse yinemi kebap der lan. Bildiğin şu an masaya oturup tabağımda ki kebaba bakıyorum o bana bakıyor ben ona bakıyorum. Ve o güzel mi güzel tatlı sevgilim beni kebap ile aldatarak kebap ile aşk yaşıyor.bu üzdü🥲/

Belki bir kerelikten zarar gelmez diyip çatalı alarak bir lokmalık parça kestim ve azıma attım. Ve şimdi anladım da belki bende kebapla aşk yaşayabilirdim dimi? Baya güzel sonuçta...

Ama şimdi sorunum bu değil. Başka şeyler ile ilgilenmem kazım meselaaaa türkiyenin yediği yemeğe azdırıcı koymak gibi. Biliyorum çok güzel davranışları olan bir ülkeyim. Hahay kendimle gurur duyuyorum. Tamam belki sadice Türkiye'yi sikmek için yemek yemeği teklif etmiştim.

    -yemek yendikten bir süre sonra- 
Koltuğa oturmuş mısır paylaşmış film izliyorduk. Türkiye başını omzuma koymuştu. Ona baktığımda p*nisime doğru baktığını gördüm ve daha çok azması için hiç bir şey yapmadım.

         ~>devam edecek<~

Ehe tamam kısa olmuş olabilir ama sınavlar yakın anamdan dayak yakın daha ne olsun. 😇

Bir şey düşündüm de ben kitap yazmamalıyım her en az dört bölümden birinde sumut var ...
Yazmayı bırakmayı düşünüyorum!!!

Sevgilerle
~😈

(Ametürk)  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin