Nasılsınız???
(Kimsenin bu soruya cevap vermeyeceğini biliyorum ama yinede sorucam)
~>🇦🇿'in gözünden<~
Abimi içeri koltuğun üzerine bıraktım. Ama sürekli ona bakıyorum çünkü bıraksan kazağa yavşicak. Kazak bundan hiç mutsuz değil gibi. Bir süre geçmişti ve abim ayağa kalktı ve yüzleri birbirine bakacak şekilde kazağın kucağına oturdu. Kazağın yünüze baktığımda yüzü kıpkırmızı olmuş , gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
Abim ise kazağın yüzüne doğru yaklaşıyordu. Sonra hemencicik kırgızla abimin belinden tutarak kazaktan uzaklaştırmaya çalıştık.Bu nasıl içmişte böyle olmuş amk. Tamam içersinde bu kadar içmezsin lan. Kazak olayın şokundan çıkmış olacak ki abimi önden ittiriyordu. Sonunda abimi daha doğrusu kazağı abimden kurtarmıştık.
Abimi boş bir odaya tıktık ve kendine zarar verebileceği şeyleri üzerinden aldık. Kapıyı kilitledik ve akşam yemeğine kadar sarhoşluğu geçer diyip oradan gittik.
~>🇺🇸'nın gözünden devam ke <~
Şu an çalışma odamda oturmuş plan yapıyordum ki planı bulmuştum.Plan : Öncelikle bir toplantı yapacağım ve sonra Alman bozuntusunun hiç sevmediği ve onun üzerinden alaycı olacak şekilde bir konu seçecektim ve bu konuya sinirlenecekti ama benden korktuğu için sesini çıkarmayacaktı. Sonra toplantıyı bitircem ve ona özelden bir toplantı yapacağımı söyleyecektim.
(Lan konuyu bulamadım iyi mi siz söyleyin pls🥺)
Evet bu fikir gayet iyiydi bunu uygulayacaktım amaaaaa şimdi yapmam gereken başka şeyler vardı. Bu yüzden odama geçip yatağa yattım. Telefonumu elime aldım ve tatlı sevgilimin fotoğraflarına bakmaya başladım. O artık benimdi ve bunu o kendi ağzıyla söylemişti "evet" evet demişti o anı asla unutamam ve o gün benim doğum günümdü bana en güzel hediyeyi vermişti. Ahhhh benim yatlı meleğim. Sen bana en güzel hediyeyi verdin, merak etme karşılığını alacaksın~.
~>🇹🇷'nin gözlerinden<~
/sarhoşluğu geçtikten sonra/"-A-ahhhhh her tarafın ağrıyo "ve ben nerdeyim lan diyip yattığım yerden kalktım. Pencereden dışarıya baktığımda havanın kararmış olduğunu gördüm. Etrafa biraz daha bakımdım ve kardeşlerimle ortak evimizin arka bahçesi olduğunu farkettim. O an anladım ki ben bazı durumlarda birbirimizi kapattığımız o bomboş odadaydım peki ben ne yapmıştım da buraya kapattılar beni.??
Büyük bir umutsuzlukla kapıya gittim ama tahmin ettiğim gibi kilitliydi ki kapı kişidi açılma sesi duydum. Kapı açıldığında kardeşlerimin hepsinin bana baktığını ve Kırgız'ın elinde Kıbrıs olduğunu gördüm. Bir süre birbirimize bakıştıktan sonra Azer bütün sessizliği bozdu.🇦🇿: Eee hadi kazık gibi kaldık burda.
🇰🇿: O zaman sen odun ol.
🇰🇬:uzatmayın lafı
Dedi; Azer ve kazağın ensesine vurdu .
K.Kıbrıs: hadi yemek yiyelim karnım acıktı.
🇰🇬: Tamam o zaman herkes sofraya.
Dedi ve hep birlikte alt katteki mutfağa doğru gittik ve sofra zaten hazır olduğu için yemeğimizi yemek için herkes oturdu.🇹🇷: Ben ne yaptımda odaya tıktınız?
Dediğimde herkes bana baktı ve
🇦🇿: Hiçççç sadice gıcıklık olsun diye dedi ve hiç üstelemeden yemeğe devam ettik. Sofrayı kaldırdık ve oturma odasına geçip film izlemeye karar verdik. Kırgız abur cuburları getiriyordu ve Azer, Kazak ve ben oturup güzel bir film arıyorduk.
Kıbrıs ise onada abır cubur verip odasında tabletle oynuyordu.
Kırgız geldi ve abur cuburları masaya koydu bizde filmi seçip açtık. Bir süre sonra ise telefonuma mesaj gelmişti .(Lütfen yine söylüyorum hayalet okuyucu olmayın o zaman emeğimin değeri olmadığını anlıyorum.
Okuduğunuz için teşekkür😊)~devam edecek~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Ametürk)
Fiksi IlmiahÖncelikle kötü söz ve davranış sergileyecek olan kişi bunu okuma ~> Bir toplantıya yine geç kalan Türkiye Amerika'nın davranışın üzerine ona olan görüşü değişir ve Türkiye- ' nin peşinde olan gizli numara ile karşı karşıya kalır. Almanya çocukluğ...