Ehe selam uzun zaman sonra ben !Sınavların iki veya üç haftalık eline ışınlanan o sopa götünüze girme işi bittiyse haydi şimdi oku !!!
/🇺🇸'nın gözünden/
Dudağımı iştahla öpmeyi bıraktı. Gözleri yavaş yavaş alta doğru indiğini anladım. Ve sonra ne olduğunu hatırlamıyorum!...
/ Ne bakıyon yarrağım her iki üç bölümde bir smut yazacağımı mı ?
Bendekide akıl arada utanıyo içimdeki ruhO sırada ruh : yooo sen yazmıyon yalan atma piç!!!her suçu ben alamam değil mi?
Me: yiooo ne alaka yağğğNeyse dediğim gibi bir piç olduğum için smut sandığınız bölümü aslında smut yazmadım hahaha piçlik gücü yaşasın 🥳 !!!!!!)/
Uyandığımda çırılçıplak olan bedenimi gördüm ,ne olmuştu bana böyle neden bu haldeydim???
Belim çok ağrıyorrrr bir dakika Meleğim yok !!!!!!!!
Belimin ağrısını düşünmeden ayağa fırladım. Alt kattan şarkı sesi geliyordu hemen alt kata baktım. Merdivenlerin başındayken burna çok hoş gelen bir koku aldım. Mutfaha doğru yöneldim. Ve benim tatlı meleğim o minik elleriyle yemek yapıyordu. Hemn sessizce arkasına geçtim ve ona sarıldım. Bir an irkildi.
🇺🇸: Naber güzellik!
🇹🇷: ...
.
.
.
🇹🇷:Puhajsndbfkskndkdldjwşeüeutkrbdjjxbrkrjdnkdkfndnrıdndjocndkrkkekwpwğeükwbwkeıvbfwllyw...allsdjwkjwbsBir anda kahkaha patlatmasını beklemiyordum doğrusu. Sonra bir an aklıma geldi lan ben çıplaktım!!!
Hemen geri çekildim ve utancımdan o meleksi güzelliği sahip yüzüne bakamadım. Yüzünü ellerimle kapatıp yere çöktüm. Yüzümdeki şeritler görünmeyecek şekilde kızardığını hissediyorum. O sırada Türkiye yanıma geldi ve🇹🇷: Merak etme tatlım a- unutmadan kıyafetlerini yıkadım. Üs katta yatağın üzerine koymuştum ama görmedin sanırım !
🇺🇸: Ne yatağın üzerindemiydi !?!?!?!🇹🇷: evet 👍🏼
🇺🇸: peki ama ben neden bu haldeyim.
🇹🇷: bu konu senle benim yaşadığım ama senin hatırlamadığın bir sır 🤫 bu konu hakkında hiç bir şey demek istemiyorum.Sonra beraber ayağa kalktık ve üs kata çıktık. Sahidende yatağın üstünde çamaşır vardı. Onları aldım ve bir çırpıda giydim. Acaba ne olmuştu bana. ??? .
/ bir süre sonra/
Ve şimdi ise salonda Türkiye kucağıma yüzlerimiz birbirimize bakacak şekilde oturmuş dizi izliyoruz. Tabi arada bir dudaklarından öpmeyi de ihmal etmiyorum!!!
-Devam Edecek-
Otobüste size bölüm yazdım dağa napayım ?!
Neyse size iyi akşamlar yarın bölüm (büyük ihtimalle) atamayacağım için bugun atmak istedim. Size benden karne hediyesi olsun bu bölüm 🥰 sevgilerle görüşürüz 👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Ametürk)
Science FictionÖncelikle kötü söz ve davranış sergileyecek olan kişi bunu okuma ~> Bir toplantıya yine geç kalan Türkiye Amerika'nın davranışın üzerine ona olan görüşü değişir ve Türkiye- ' nin peşinde olan gizli numara ile karşı karşıya kalır. Almanya çocukluğ...