/ilahi bakış açısı /Amerika Türki'nin uyuduğundan emin olunca üstüne çıkıp sevgilisini hafif uyanacak bir şekilde soydu ve Türkiye'nin mayışan gözleriyle karşı karşıya kaldı bir süre sadice o güzel gözlerine baksada yapması gereken başka şeylerin olduğunu hatırladı ve tekrar alta doğru ilerledi
/⚠️smut var ⚠️/
Ve parmaklarını dağa mıyışmakta olan sevgilisinin içine soktu. İlkten mıyışan gözler bir anda fal taşı gibi açılmıştı. Hemen kendini germişti bunun üzerine Amerika " tatlım eğer kendini dağa çok kasarsan canın dahil çok acır. " der ve işine devam eder. Türkiyenin inlemeline karşın parmaklarını çıkarır. Bir anlık rahatlayan Türkiye'nin içine kendi aletini sokar ve Türkiye o zaman yaygarayı patlatır. Me yazık ki onu bu durumdan kurtarabilecek tek bit kişi dahi yoktur. Ama Amerika onun inlemelerine karşın daha çok hızlanıyor ve zevk noktasını bulmaya çalışıyordu. Takin Türkiye'nin bir süre sonra acıdan değil bu sefer zevkten inlemelerini duyana kadar. O vurduğu yere daha çok vurmaya başladı. Bir süre geçmişti ve artık ikiside sonuna gelmişti.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ama tabi Amerika rahat durur mu ?
Son bir kere daha içine boşaldıktan sonra Türkiye'yi belinden tutup kaldırdı ve kendisininkini azına almaya zorladı. Tabi bunu sonlara doğru yaptığı için çabucak gelmişti. Türkiye'nin ağzına boşaldı ve çenesini tutarak kapattı.🇺🇸: Hayır tatlım onların hepsini yutacaksın~~~
🇹🇷: ıhmmw ...
Türkiye hepsini yuttuktan sonra azını sonuna kadar açım hızlı bir şekilde nefes alıp vermeye başladı. Kafaını yukarı kaldırıp baktığımda Amerika dudakları yapıştı ve Türkiye'yi kucağına oturttu. Ve tutkulu bir şekil de öpüşmeye devam ettiler.
/⚠️smut bitti ✔️⚠️/Bir süre geçmişti ikisi birlikte banyo edip giyinmişler be oturma odasında oturup film arıyorlardı. Filmi bulduklarımda Türkiye kafasını Amerika'nın bacaklarına koyup uzanıyordu ve Amerika ise onun saçlarını okşarken filmi izliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Ametürk)
خيال علميÖncelikle kötü söz ve davranış sergileyecek olan kişi bunu okuma ~> Bir toplantıya yine geç kalan Türkiye Amerika'nın davranışın üzerine ona olan görüşü değişir ve Türkiye- ' nin peşinde olan gizli numara ile karşı karşıya kalır. Almanya çocukluğ...