بەشـــی چواردەهەم➰

35 6 0
                                    

خەیاڵ بڪە✨.

******************

Sofya pov

-ڪـــێ وتی بیرڪاری قورسە؟
بابەدەستەڪانم بیڪوژم.

باوڕم پێبڪەن ئاسانترین بابەتە، سەرم لەسەر ڪاخەزی کویزی بیرڪاری بەرز-ڪردوە بۆ ئەوی ئەو هەموو قوتابیە ببینم ڪە هێندێڪیان چەنگەیان تاڪو ئەرزەڪە هاتووە هەندێڪیش دەپرسن ئەم پرسیارانە لە چ قارێڪ هاتوون.

بەجدی ئەمانە بۆ ئەو پرسیارە ئاسانانە وادەڪەن؟

'جوانە گەمژە'ڪەی تەنیشتـــم خەریڪی شڪاری پرسیارەڪانە.

هەهـــ واتە تاڪە ڪەسم ڪە تەواو بوومـــە، بەڕێز سۆهن -مامۆستای وانەیی بیرڪاری-مـــان بەزەردەخەنەوە سەیری دەڪردم.

هەتە تەڪم و وەستـــا، وە بەزەردەخەنەوە وتی ڪاتێ سەیری وڵـــامەڪنمی ئەڪرد:
"خاتوو پاڕڪ دوبارە پێـــش هەمووان تەواوت ڪرد؟"

"بەڵـــێ مامۆستا"
بەرێـــز و زەردەخەنێڪی ڪەم وڵـــام'م دایەوە،

"پێویستە بوەستم لەوی سەرسامی زیرەڪیەڪەت بم، دوبارە نمرەی تەواو ئەهێنـــی"
بەڕێز سۆهن وتـــی،
واهـــ خوایە من ئەو مامۆستایەم چەن خۆشـــئەوێت.

بەزەردەخەنەوە سەیرم ڪرد ڪاتێڪ کاخەزی کوزەڪمی بەدەستەوە بوو، منیش وتم;
"مامۆســـتا ئەتوانم بچم بۆ دەرەوە؟"
بەڕێزەوە پرسیم.

ئەویش سەری بە ئەرێنی لەقاند.

.
.
.
.

گەشتـــم بە سەربانی قوتابخانەڪەمان، ئای خوایە چ جەوێڪی خۆشە.

یەکسەر بیرڪردنەوە دەرباری ئەو خانووە مێشڪی داگیر ڪردم،

جگەرێڪم داگیرساند بیرمە ڪردوە چـــی لەو ڤیدیۆیە بڪەم لە ڪۆتای-دا نامەوێ بـــی سڕمەوە دوای ئەو هەموو ئازارەی ئەزموونم ڪرد.

دەرباری دایڪم و باوڪم و براڪەم نیگەران نیم چونڪە ئەوان بۆ یەڪ جاریش سەیری ڤیدیۆڪانم و ڤڵۆگەڪانم ناڪەن،

تەنها نیگەرانی خۆمم نازانم بۆچـی بەڵـــام هەست-دەڪەم ڪە شتێڪی خراپ روودەدات، ئێهـ نازانم چی بڪەم هەموو شتێڪ زۆر ئاڵۆزە.

ئەگەر راستی بـــێت من دڵنیام زیاتر لە ڕۆژێڪ لەو خانووە مامەوە، وە ڪوا برینەڪانم؟ ئەی چۆن گەرامەوە ژوورەڪەم

ئەی ئەگەر تەنهـــا خەونێڪ بێـــت ئەم ڤیدیۆیە چی ئەڪات لەنێو مۆبایلەڪەم؟

گوێم لێـــبوو زەنگـــی نانی نیوەڕۆ لێی دا، دەمەوێ لە -شێنووی- پبرسم بزانم ئەو چـی دەڵێت لە ڪۆتای-دا ئەویش ئەزموونی ســـێ ساڵەی هیە لە ڪاری یوتوبەری.

.
.
.
.
.

گەشتمە هۆلـــی نان خواردن، نانی نیوەڕۆم وەرگرت.

سەیری ئەو مێزەم ڪرد ڪە هەمیشە من و شێنووی نانی نیوەڕۆی لـــێ-ئەخۆین،

بینیـــم دانیشتوە و خەریڪی مۆبایلەڪێتی، چوومە لـــای دانیشتم و وتـــم;
"هــێی شێنووی"

"هـــێی سۆفیـــا"
بەزەردەخەنەوە وڵـــامی دامەوە، ئەو ڪچێڪی زۆر شیرنە، قژێڪی قاوەی ڪاڵ ڪە تا خوار شانیتی و چاوە گەورڪانی ڪە رەنگی هەنگوینـــە لەگەڵ لووتەێڪی تیژ و لێوێڪی مامناوەند.

ئەو بەتەواوتی ژیڪەڵە بوو!.

منیش بە زەردەخەنە وڵـــامم دایەوە ڪە وای ڪرد ئەو چاڵەی لە ڕوومەتی لای چەپمەوە دیار بەڪەوێت، ڪە من زۆر حەزم لەو چاڵەی روومەتم نیە:)

-"شێنـــووی ئەزانی چی؟ ڤیدێۆێڪی زۆر حەجیبم تۆمەر ڪردوە ڪە رەنگە شۆڪت بڪات"
بە پەرۆشەوە بۆم باس ڪرد، گوێم بەو ترسەی ناخم نەدا ڪە نازانم هۆڪاری چـــیە.

"بەجیدیتـــە؟ ڪوا نیشانم بدە"
لەمن بەپرۆشتر وڵـــامی دامەوە،

منیش زەردەخەمەم بۆ ڪرد و وتم:
"هـــێی ئەوە ڤیدیۆڪی دوور و درێژە، بۆچـــی دوای قوتابخانە نایت بۆلـــام؟"

"باشە، بەڵـــام تۆ خەریڪە فێڵم لێ ئەڪەیت ڪۆتا جار من هاتم بۆلـــات ڪەواتە ئەم جارە دەبێت تۆ بـــێیت، وەهـــەم براڪەشـــم گەراوەتەوە، حەزەڪەم بێی و بیبینت"
ڪۆتا قسەی چاوێڪی داگرت، ئاهـــ ئەم ڪچە لە بەزمی خۆی ناڪەوێت.

"یااا چەن جار بڵـــێم ڪە باسی ئەو برایەت مەڪە وە خۆ من تائێستا روخساری-شم نەبینیوە، ئۆهـ تەنانەت ناویشی نازامم"
بە گلەیەوە وتـــم.

"ئێـهـــ ڪە هاتی ئەوڪات گەر حەزت ڪرد هەژماری ئنستگرامێشی لێ وەربگرە"
بە گوناحی وای وت،

"یاا شێنووی"
رووم گرژ ڪرد لێـــی.

"باشـــە باشـە توڕومەبە بەچڪە گوورگ"
بە قشتی وڵـــامه دامەوە،

-دووبارە بە مۆنی سەیرم ڪرد، ئەویش تەنها پێڪەنی.

.
.
.

نانی نیوەڕۆمان تەواو ڪرد و هەر یەڪەو بۆ پۆلی خۆی، شێنووی دوو-ساڵ لەم گەورەتر بەڵــام بەهۆی ئەوی سێ-ساڵ ڪەوت بۆیە ئێستا من پۆلـــێڪ لەو لە پێشترم.






************************************

هـــای🦦

چاڪن شڪور🫶🏾؟

ئێهـــ پێش بینیەڪانتان بۆ بەشی داهاتوو بێژن گەلی خۆشتڤیان💗⭐

Vot-comint-follow🫂💟

Bayyy🤍✨

«ڪــــــۆڵــــــانـــی ئـــیــــــڵۆنـــا»Where stories live. Discover now