بەشـــی نۆزدەهـــەم➰

22 3 4
                                    


خەیاڵ بڪە✨.

******************

Sofya pov

-بەرەو مێزە هەمیشەیەڪەی خۆم و شێنووی دەچووین، من و یۆسکیا و ئۆلیڤیا.
شێنووی پێشتر لەوێ بوو.

ئۆلیڤیا و شێنووی بەمەرق بوون ڪە بۆچی یۆسڪیا'م لەگەڵ، ئەوان دەیان'زانی ڪەم تێڪەڵی خەڵڪی دەبم.

"باشە ئـــممم، ئەمە یۆسکیا'یە وابزنم ئۆلیڤیا دەزانێت یۆسڪیا ئەمەش شێنووی"
وتـــم.

"سڵـــاو"
یۆسکیا وتی.

'هـــێی سڵــاو"
شێنووی بەشێوەڪی هاوڕێنە سڵــاوی لێڪرد.

"باشە لەوانەیە بە مەرەق بن بۆچی ئەوم لەگەڵە، ڕاستیڪەی ئەویش سەردانی خانووە نەفرەت لێڪراوەڪەی ڪردوە"
بە ئاسی وتم.

"ڪەواتە چی هەبوو لەوێ؟"
ئۆلیڤیا پرسی.

یۆسڪیا سەیری ڪردم دواتر سەیری ئۆلیڤیا'ی ڪرد و وتی;
"ڕاستەیەڪی هەمان شت ڪە بەسەر سۆفیا'دا هات."

"وااهـــ."
شێنووی وتی، باشە بەجۆرێڪ لە جۆرەڪان ئەوان باوڕیان بەو شتە نەڪرد ڪە من پێم وتن.

ئەسڵەن ڪێ باوڕدەکات پێی بڵێی ”هـــێی ئەو ڕۆژە خوێنمژ و دێو و شتی سەیر سەیرم بینیەوە“ هەهـ گەمژانەیە، تەنانەت چۆن تا ئێستا منیان نەبردۆتە شێتخانە؟،دڵنیام دایڪم بزانێت بەبێ بیرڪردنەوە دەم بات.

"باشە هاوڕێیان ڪەواتە چی بڪەین؟ مەبەستم سەبارەت بەو خانووە، بەو دواینە گوێم لە هەندێ شتی سەیر دەبێ نەڪ تەنها من بەڵڪو یۆسکیا'ش"
پرسم.

"من هیچ بیرۆڪە'ێڪم نیە"
ئۆلیڤیا وتی.

"بەرای من با چیتر باسی ئەو خانووە نەڪەین وە بیرشی لێنەڪەینەوە ئەو ڪات بزانین دەگەین بەچی"
شێنووی وتی و هەنیشڪی لەسەر مێزەڪە جێگیر ڪرد.

سەیر یۆسڪیا'م ڪرد دیار بوو بیری دەڪردوە.

"منیش هەمان رام هەیە"
وتـــم.

"باشە ڪەواتە بەڵـام تۆزێ قورس دیارە تاوەڪو بیری لێنەڪەینەوە"
یۆسڪیا وتی بە دوودڵی.

.
.
.
.
.
دەگەڕامەوە ماڵەوە بەڵــام دیاربوو ئەو ڕێگەیەی هەمیشە پێ دەچوومە ماڵەوە خەریڪی نۆژەن ڪردنەوەی بوون، بۆیە بەناچاری ڕێگاێڪی'ترم بەڪار هێنا.

تاوەڪو نیوەی ڕێگاڪە ڕۆشتم هەستم دەڪرد ڕێگاڪە ناسرەوە، وەڪ ئەوی پێشتریش بەو شوێنە ڕۆشت بم.

گوێم پێنەدە، لەڪۆتایدا ئەوە گەڕەڪی خۆمان بێگومان دیوەمە.

سەیر خانووەڪانم دەڪرد لەناڪاو هەموو سەرنجم ڕۆشتە سەر خانووێڪ ڪە لە ڕووڪەش زۆر ئاسای دیار بوو.

بەڵـام نا هەرگیز ئاسای نەبوو، ئەوە نەفرەت لێڪراو بوو.

ماوەێک وەستام دواتر قاچەڪانم بەرەو خانووەڪەیان بردم بەبێ ویستی خۆم وەڪو ئەوەی هێزی ڪێش ڪردنی هەبێ.

ڪاتێڪ لە پێش خانووەڪە وەستا بووم هەستم بە دەنگە سەیرەڪان ڪردوە ڪە قسەیان دەڪرد وەڪ ئەوە بانگم بڪەن بۆ ژوورەوە دەستەڪانم لەسەر دەسڪی  خانووەڪە دانە.

هیچ ڪردارێڪم بەوەیستی خۆم نەبوو، شۆڪ ببووم.

لەناڪاو هەستم ڪرد یەڪێڪ لە پەنجەرەڪانی سەرەوە سەیرم دەڪات سەیرم ڪرد لەڪۆتا پەنجەرە بەدەستە چەپ ئافرەتێڪ بە حەزێڪی سپیەوە و دەمووچاوە بە خوێنە هەر دوو چاوی و دەمی دووراوەتەوە قژی ناڕێڪە.

شۆڪ ببووم هەستم بە ترپەی دڵم دەڪرد ڪە چۆن لە گوێم دا دەنگ دەداتەوە، بەست بووم لەشوێنی خۆم وەڪو ئەوەی قاچەڪانم لە چمنتۆ گیرابێت لەشوێنی خۆی نەدەجووڵـ.

هەستم بە جوڵەیەڪ ڪرد لەسەر چیمەنە وشڪە ئاوڕم بۆی دایەوە چەند گۆڕێڪ هەبوون ڪە ناوەڪان شۆڪیان ڪردم.


*پاڕڪ سۆفیا
لەدایک بوون;2007
کۆچی دوای;••••*

*کیون یۆسڪیا
لەدایڪ بوون;2007
ڪۆچی دوای;••••*

*نیڪتین ئۆلیڤیا
لەدایڪ بوون;2007
ڪۆچی دوای;••••*

*نیڪتین شێنووی
لەدایڪ بوون;2004
ڪۆچی دوای;••••*


هێواش هێواش ڪێلەڪانی گۆڕەڪان دەچوونە نێو زەوی ڪە ڕەنگیان ڕەش بوو.

ئەوە مانەی چیە؟؟

بۆچی ساڵی ڪۆچی دوای ڪردنەڪە دیار نیە؟؟

بۆچی هەمان ناوی ئێمەیان هەیە؟؟

چیمەنەڪە وەڪو پێشتری لێهاتەوە شوێنی گۆڕەڪان دیار نەمان

نەڪا...

لەناڪەو هەستم بە شتێڪی گەرم ڪرد لەسەر شانی ڕاست ڪەوای لێڪردم هاوار بڪەم.






******************************************

Vote comment follow♥

کۆتایەی بەشی نۆزدەیەم هیوام وایە بەدڵتان بێ، ببورن بۆ هەر هەڵەیەک🫶🏻

«ڪــــــۆڵــــــانـــی ئـــیــــــڵۆنـــا»Where stories live. Discover now