°sabah°
Jisden
Minhoyla sarılıp uyuyorduk. Ama kapı birden çok sert çalındı.
MB:MINHO BURADASIN ÇIK DISARI!
min:kahretsin babam geldi.
Jis:napıcaz annemgil işe gitmiş onlarda evde değil.
Min:sen git kapıyı aç bende saklanıyım
Jis:tamam
MB:ACIN SU KAPIYI
jis:geldim noluyo ?
MB:MINHO NERDE?BURADA OLDUĞUNU BILIYORUM
Jis:minho burada değil ve lütfen evimden defolun!
MB:CEKIL SURADAN COCUK
Beni itti. Ve korumaları içeri daldı.
Jis:bakın evimden çıkmazsanız polisi çağırıcam ve şu an arıyorum
Saçımdan tuttu. Ve bağırdı.
MB:SENI SON KEZ UYARIYORUM KUCUK!
Jis:SACIMI BIRAKIN LUTFEN
bana tokat attı. Yere yapıştım. O sırada minho dayanamadı. Onuda yakaladılar. Şu an ikimizde yerdeydik.
MB:MINHOYU EVE GOTURUN
Min:BIRAKIN LAN BENI!
MB:HADI DEDIM!
Minhoyu zorla götürdüler içeride sadece ikimiz kaldık. Ve korkuyordum
MB:KAC PARA?
Jis:Ne?
MB:OGLUMU BIRAKMAN ICIN NE KADAR ISTIYORSUN?
Jis:PARDON AMA BENIM ASKIM SATILIK DEGIL
yüzüme yumruğu geçirdi. Şu an perişan haldeydim. Ama aşığım işte minhoya gülüşüne sesine kendisine vazgeçemem.
MB:MINHODAN UZAK DUR YOKSA SONU KÖTU OLUR
dedi. Ve çıktı gitti. Zar zor yattığım yerden kalktım. Üzerim başım kandı. Gidip duş aldım. Sonra evi temizledim. Annemlere belli etmemeliydim. Bir şeyler yemeye çalıştım. Sonra uyudum. Kemiklerim ağrıyordu. Her tarafım. Başım burnum. Ayaklarım. Aralıksız bir uyku çekmeye çalıştım.
Minhodan
Jisungu koruyamadım. Yapamadım. Beceremedim. Adamlara iki çarpamadım. Eve zorla getirildim. Salonda herkes başımı bekliyor. Şu an katil olmak istiyorum. Sonunda babam geldi. Umursamadan merdivenlere yöneldi. Ayağa kalktım. Ve bağırdım.
Min: baba jisunga naptın?
MB:hala jisung diyorsun
Min:BABA BANA DOĞRUYU SÖYLE JISUNGU ÖLDÜRDÜNMÜ?
MB:ne var bu jisungda
Min:JISUNG YASIYO MU? DEDIM
MB:yaşıyor... ama şu anlık
Min:JISUNGA DOKUNURSAN SANA YEMIN EDERIM KI HAYATI ZINDAN EDERIM.
yüzüme tokatı patlattı.
MB:KARSINDA BABAN VAR ONA GORE SIMDI CIK ODANA
Min:Sen misin baba?
MB:MINHO ODANA CIK. VE OTUR ORADA.
kapıyı çarptım. Bu adam beni sinir ediyor. Odada döndüm durdum. Jisungla konuşmalıyım. Onun hakkında bilgi almalıyım. Stresten ve sinirden çok terledim. Kendimi soğuk suyun altına attım. Üstümü değiştirip uyudum.
°ertesi gün°
Jisden
Hala her tarafım ağrıyor. Ama minhoyu okula giderek görebilirim. Telefonu bizde kalmıştı. Vericektim. Ve sonunda okula geldim. Gözüm bahçede minhoyu aradı. Sonra sınıfa çıktım. Çantamı koydum. Yanıma bir çocuk geldi.
X:minho abi seni tuvalette bekliyor
Hemen gittim. Kapıyı açtım. Kabinleri tıklattım. Ve minho çıktı. Koşup sarıldım.
Min:iyi misin?
Jis:ben iyiyim asıl sen iyi misin o adam sana bir şey yaptı mı?
Min:çok bir şey yapmadı. Benden okulda uzak dur. Peşimde adamlar var. Tenefüslerde tuvalete gel.
Jis:tamam telefonunu bizde unutmuşsun al.
Min:ver şimdi sen çık bahçede dolaş zil çalınca sınıfa gel. Belli etmemeliyiz.
Jis:tamam görüşürüz.
Min:bir şey daha var
Kendine çekti. Ve dudağımdan öptü. Son bir kez sarıldım. Ve çıktım. Ders zili çaldığında minhoyu gizli gizli izledim. Tenefüslerde tuvaletler boş olunca kaçma planları yapıyorduk.
Min:jis biz gizli evim var oraya gidicez. Sonrasını orada düşünürüz.
Jis:sürekli peşindeler minho nasıl kurtulucaz
Min:bir şekilde atlatıcam onları
Jis:minho biz gül ve balon gibiyiz. Kavuşursak birimiz zarar görüyor. En iyisi zorlamayalım
Min:asla kendimden vazgeçerim senden vazgeçmem
Jis:söz mü?
Min:söz
Jis:ben gidiyim
Min:bugün olmadı yarın illaki bir gün kavuşucaz.
Tuvaletten çıktım. Okul bitmişti. Eve yürüdüm. Minhodan mesaj gelmesini bekliyordum. Ve geldi.
💗❤️kociskomm💞💕💖
Jisung ben çıktım. Sizin evin ordaki kafenin arkasında buluşalım.Hannie❤️
Hemen çıkıyorumHızlıca yanıma bir kaç parça eşya aldım. Ve kafenin arkasında bekledim. Bir kaç dakika sonra minho arabayla geldi. Ve yola çıktık.
Jis:arabada takip cihazı varsa
Min:bir arkadaşımın bizim değil
Jis:hadi hızlı ol
Min:olabildiğince hızlı kullanıyorum.
Bir bir buçuk saat sonra geldik. Arabayı ormanlık alana sakladık. Ve eve girdik. Burası bizim için güvenliydi.
Min:artık burası bizim yuvamız
Jis:ben yiyecek bir şey hazırlayım.
Hazırladım. Yiyip film seyrettik.
Jis:min birbirimizi asla bırakmayalım olur mu?
Min:asla bırakmam
Jis:olurda kavuşamazsak beni unutma olur mu?
Min:unutmam hannie
Jis:hannie mi?
Min:evet sen benim tatlı hanniemsin
Jis:sende benim kocişkomsun
Sarıldık. Sonra birbirimize sıkı sıkı sarılıp uyuduk. Minho arada bir beni öpüyordu. Ailem ne durumdaydı hiç bilmiyorum. Ama şu an mutluyum. Ve onlarda bunun olmasını isterdi.
Yazardan
Minhonun ailesi minhoyu arıyordu. Sonra jisungun ailesiyle evlatlarını ayırmak için konuştular. Ama kimsenin bir fikri yoktu. Acaba jisung ve minho kavuşabilecek mi? Yoksa biri patlatılıp diğeri patlatacak mı?