پـەڕەیـ دەیـەم

71 19 4
                                    

مایا لە خەوەڪەی ڕاچلەڪی لەو ڪاتەی تێبینی ڪرد ، ڪۆمەڵێك ڪارەڪەر لە نێویاندا جیوو دەخولانەوە بە ژوورەڪەیدا.

ڪۆمەڵێك خشڵی گرانباییان ئامادەڪردبوو ، لەگەڵ ئەو جلەی تایهیۆنگ بە دیاری پێیدا بوو.

بەدەم خەواڵوییەوە پرسی.

-ئەمڕۆ چ ڕۆژێڪە ..!؟

جیوو مایای ڕاڪێشا لەنێو جێگاڪەیدا ، جلە قشتەڪانی هەموو جارێڪی دیارڪەوت ، لە شەرمدا ڕوومەتەڪانی گەرم بوون ، ڪارەڪەرەڪان لە قشتی ئەودا نەرمە خەندەیەڪیان ڪرد.

دایڪی جیوو بە نەرمی مایای لەسەر ڪورسیەڪە دانیشاند و قژی بۆ شانە دەڪرد.

- ئەمڕۆ ڕۆژی فیستیڤاڵی میتۆسـ"ـە ، لەم شانشینە فیستیڤاڵ زۆر زۆرە ، میتۆس فیستیڤاڵێڪە ڪە تێیدا هەردوو چینی هەژار و دەوڵەمەند بەژدارن یادەڪە لە ڪۆشڪی پاشاییەتی ئەنجامدەدرێ ، هەمووان بە جلی گیاندارەوە دەردەڪەون یانیش خشڵ و هێمایەڪی بچوڪی ئاژەڵێك دەپۆشن ، لێرە هەمووان بەپێی ڪەسایەتیان ئاژەڵی دیاریڪراویان هەیە ، ئاژەڵی تۆش پەپولەی مۆرفۆیـە ، لە سێ یەڪی شەودا لە مەیدانی فەرمی ژەنەڕاڵ یونگی نمایشی ئاژەڵە دڕندەڪان ئەنجامدەدرێ.

مایا هەستێڪی سەیری هەبوو ، لە هەموو جەستەییەوە هەستی پێدەڪرد ئەمەش نیشانەی دڵخۆشیە.

چاوە یاقوتەڪانی لەلایەن دەستێڪەوە ڕوو پۆش ڪرا ، جیوو چرپاندی.

-با *هەژەند بێ ، خۆم شێوازەڪەم هەڵبژاردووە.

پاشان دەستەڪانی لادا.

- ئێستا نۆرەی ڕوخسارتە بەڵام چاوەڪانت نەڪەیتەوە.

دوای چەندان ڪاژێر ئیتر چاوەڪانی ڪرانەوە ، سەرەتا شتەڪان ناڕوون بوو بەڵام بەرە بەرە ڕوون دەبوو ، ئەم ڪچە شۆخەی نێو ئاوێنەڪەی دەبینی.

یەڪەم شت سەیری ڪرد ڕوخساری بوو.


دیزاینی پەپوولەی مۆرفۆ بە جوانی لەسەر ڕوخساری نەخش ڪرابوو ، باڵەڪانی پەپوولەڪە تێڪەڵەیەك لە ڕەنگی شین و وەنەوشەیی و پەمەیی هەیە، ئەمەش ڪاریگەرییەڪی سەرسوڕهێنەری تێکەڵڪردنی بێ ڪێشەی ڕەنگەڪان دروست دەڪات.

هێڵ و نەخشەڪان ورد و ناسڪن، ئەمەش دیمەنێکی بێ کێشە و نەرم بە ڕوخساری دەبەخشێ.

خشڵە گرانباییەڪانی.

گوارەڪانی

پەپوولەڪان لە مادەیەکی بریقەدار و ڪانزای دروستڪراون ڪە بە جوانی ڕووناڪی هەڵدەگرن. ڕەنگی وەنەوشەیی بریسڪەدار بوو.

دەنـگـدانـەوە سـیـحـراویـەڪانے.Where stories live. Discover now