جۆنگڪوك بە وریاییەوە لە مایا نزیك بووەوە، بە نەرمی وتی
-خاتون، نەمتوانی خۆم بپارێزم لەوەی تێبینی ئەوە بڪەم ڪە پێدەچێت ون بوو بیت، ئاگارتا دەتوانێت شوێنێڪی مەترسیدار بێت بۆ ڪەسانی نامۆ، ڕێگەم پێبدە بە یاوەرییەوە بتبەم بۆ قەڵاڪە
دڵی مایا لێدانێڪی لە ئۆفەرە چاوەڕوان نەڪراوەڪەدا بەزاند، ئەو دەیزانی ڪە قبوڵڪردنی یارمەتی جۆنگڪوك مەترسی ئاشڪرابوونی دەخاتە سەر، بەڵام ئەوەش تێگەیشت ڪە گەشتڪردن بە ئاگارتا بە تەنیا مەترسیدار دەبێت. وەڵامی دایەوە
-سوپاس بۆ تۆ ، من ڕێنماییەڪانتان بەرز دەنرخێنم
جۆنگڪوك سەری لەقاند، نیگاڪانی پڕ بوون لە ئیرادە، وتی.-دەبێت وریا بیت ، ڪەسانێك هەن ڪە هەوڵدەدەن بوونی ڪەسانی دەرەوە لە ئاگارتا بقۆزنەوە، تا ئەو ڪاتەی لەناو دیوارەڪانی قەڵاڪەدا دەمێنیتەوە، سەلامەت دەبیت.
مایا لە قورسی دۆخەڪە تێگەیشت.
-هەموو هەوڵێك دەدەم بۆ تێڪەڵاونەبوون و دوورڪەوتنەوە لە ڕاڪێشانی سەرنج من سوپاسگوزارم بۆ پاراستنم، جەنابی شازادە.
لەڪاتێڪدا ڕێگایان بەرەو قەڵاڪە دەگرت، جۆنگڪوك چاودێری دەوروبەریانی دەڪرد، دڵنیا بوو لەوەی ڪەس گومانی لە ناسنامەی ڕاستەقینەی مایا نەڪرد، لەناو دیوارەڪانی قەڵاکەدا، مایا سەرسام بوو بەو گەورەیی و جوانییەی ڪە دەوری دابوو.
مایا بە دەنگی پڕ لە سەرسامی وتی
-دەبێت دان بەوەدا بنێم، جەنابی شازادە، ئاگارتا جیاوازە لە هەموو شتێك ڪە تا ئێستا بینیومە تەلارسازی، جل و بەرگ ، سروشت، هەمووی زۆر سەرنجڕاڪێشن
جۆنگڪوك بە گەرمی زەردەخەنەی ڪرد،
-ئاگارتا چەندین سەرسوڕهێنەری لە دەستدایە، ئەمە ڪایەیەڪە ڪە لە مێژوو و سیحردا نوقم بووە، خۆشحاڵم ڪە بە سەرنجڕاڪێشی دەزانیت.
لەڪاتێڪدا بەردەوام بوون لە گەشتەڪەیان بەناو قەڵاڪەدا، ئەو دەیزانی ڪە بوونی لە ئاگارتا مەترسییە، بەڵام هیوای دەخواست ئەو نهێنییانە ئاشڪرا بڪات ڪە لەناو ئەوخاڪە سیحراوییەدا شاراوەن.
لەبەردەم ژورێك وەستان ڪە لە ژووری شاهانە دەچوو.
ژووری شاهانە لە قەڵای ئاگارتا دیمەنێك بوو بۆ بینین. لەڪاتی چوونە ژوورەوەتدا، ستوونی مەڕمەڕی بەرز پێشوازی لێتدەڪرد، ڪە نەخشی ناسڪیان لەسەر نەخشێندراون. دیوارەڪان بە تابلۆی دەوڵەمەند ڕازێندرابوونەوە، ڪە مێژوو و سەرڪەوتنەڪانی شانشینی وێنا دەڪرد.
YOU ARE READING
دەنـگـدانـەوە سـیـحـراویـەڪانے.
Fantasy"ئـایـە سـەبـارەت بە جیـهانـی خـەیـاڵیـ ئــاگــارتــا بـیـسـتـوتـە ..!؟ گـوایـە لـە نـاخـی زەویـدا چـەنـد شانـشیـنێـك هـەن زاڵـتـریـنـیـان ئـاگـارتـایە ، خـەڵـڪەڪەی زۆر پـێـشـڪەوتـون و زیـرەڪترینن ، بـونـەوەریـ ئـەفـسـانـەیـیـان زۆرە." ئـایـە هـەڵەی...