2.BÖLÜM

30 7 3
                                    

''Tarık!! Yeter tamam anladık çalışacağım ama bir dur ya bu ne böyle yoruldum.'' Tarık iki saattir bana askeri sınava çalışmamı söylüyordu. Aynı okulu okumak istiyorduk ama Tarık biraz abartıyordu.

''Ece sende beni dinlemiyorsun şınav çek diyorum zorlayacaklar orada diyorum sen bana yoruldum diyorsun. o okula kolay almadıklarını biliyorsun beraber gittik konuştuk.'' ''Tarık ben seni anlıyorum ama bu kadar abartmasan diyorum. yarından itibaren bir kursa gider çalışırız. Olur mu?''

''Tamam ama kursu iptal etmek yok'' ''söz . zaten bende istiyorum .''

''tamam hadi o zamana bugün annene söz verdik sizde yicez yemeği. Geç kalmayalım.''

''tamam! Karşı eve geçicez zaten. nereye geç kalcaksak.''

''konuşma civciv hadi'' ayakkabımı giyip çıktım .bizim eve geçtikten sonra  hemen sofraya oturduk. yemek yendi çay içildi. sohbetler ettik ve ben annemi bir kere daha ikna etmeye çalıştım. annem asker olmamı istemiyordu. ama ben istiyordum. dinlemiyorlar ki beni.

neyse abim onu ikna ederdi. abim polisti. ona izin vermişti ama ben kızım , yapamam diye düşünüyordu. öyle güzel yapardım ki. ''Alp abi! anneme bir şey söylesene. sen polis olabiliyorsun ama!'' hepsi kıkırdamaya başladı komik bir şey mi söylemiştim ? yo gayet mantıklı konuştum gülsünler onlar'' iyi be kaçarım bende.''

''tamam kızım sen kaç biz seni buluruz.'' '' nasıl bulacaksın abi!'' ''kızım ya Tarık'a, ya Mert'e ya da Zeynep'e gideceksin. başka kime, nereye gitcen acaba.'' ''tamam başka gitcek yer yok napıyım?!''''kızım sana kaçma demiyoruz ki  kaç ama biraz farklı yerlere gitte bulamayak da biraz kafa dinleyek.''

''Alp!! bulaşma kıza. Tamam Ece sende istediğin mesleği yap ama bana bir acı daha yaşatma. bir şehit haberi daha kaldıramam. duydun mu beni? bu kapıya bana şehit haberi vermeye tek bir Allah'ın kulu gelmeyecek. bir daha kaldıramam .daha da sıkboğaz etme beni.'' gözlerim doldu. annem babamı çok özlüyordu. biliyordum ama bana ilk kez böyle konuşuyordu gece gizli gizli ağlarken görüyordum ama ilk kez düşünceleri hakkında konuşmuştu .''tamam anne dikkatli olacağım. gerçekten . teşekkür ederim. biz yarın başvuru yaparız Tarık ile . dimi Tarık?''

''evet. yaparız başvuruyu.'' ''tamam o zaman. bugün sende kalacağım ben. hatta  Zeynep'i de çağıralım. mert'i yolla gitsin alsın ulaşamıyorum sabahtan beri Zeynep'e .'' ''olur,  .ben eve geçip yatakları çıkartıyım , Mert'i de yolluyorum hemen.'' ''hop hop anne! bu kız iyice unuttu bizi he. insan bir izin alır 'abicim kalabilir miyim' diye.'' ''of abi 'kalabilir miyim ?!'' ''kalabilirsin cadı'' ''sağ ol abicim.''  daha sonra ben çantamı aldım. Tarık benden önce çıkmıştı. annemleri öpüp evden çıktım. ayağımda terlik vardı zaten karşı eve geçecektim.

eve girdim anahtarımla. dördümüzde de bu evin anahtarı vardı. Tarık Mert ile yaşıyordu. Leyla teyze annesinin yanına İzmir'e gitmişti. ama Tarık bizi bırakmak istemediği için iki yıldır burada Mert ile  yaşıyordu. bizde onun yanında kalıyorduk bazen. 

eve girdikten beş dakika sonra Zeynep ve Mert geldi. Zeynep sokağın başında oturuyordu. Mert'i yollamıştık gitsin alsın diye . Ben Zeynep'e sarılırken Tarık Mert'e ekmek almadığı için kızıyordu. En son Mert'i itekleye itekleye dışarı  çıkartırken biz salona geçtik. 

''Ece ben açılacağım galiba. '' ''NE!? kime  bizim Mert'e mi? karar mı verdin? şimdi, bugün mü?''  ''Bağırma! hayır yarın parka çağırcam. tanıştığımız yere.'' '' e bu çok güzel Tarık'a da söyleyelim. Ta-''eliyle ağzımı kapatmıştı. ''hayır sakın!! tarık mert'e söyler lütfen söyleme.'' kafamı salladım. daha sonra ağzımı bıraktı. ''tamam peki sence kabul edecek mi? emin misin? üzülmeni istemiyorum.'' ''bilmem seviyor gibi kabul eder herhalde.'' ''peki sen bilirsin '' içeriye tarık'ın girmesiyle sustuk. 

''Tarık çay koydun mu?!''  ''Koydum civciv '' ''tamam!''  ''bana niye kızıyon!'' şey ben de Tarık'ı seviyordum ama  söylemeye çekiniyordum. ama ondan hiç ışık alamıyordum ki söyliyim. hiç beni seviyo gibi değildi. yani seviyordu ama o anlamda değil arkadaş gibi seviyordu bence. '' yok bir şey! ''  NİYE KIZYORSUN KIZIM iç sesimle kavga etmiycem ! .'' geldiler sana yine civciv hayırlısı olsun. hayır ne yaptığımı da söylemiyorsun ki.gel bakıyım buraya sen.''  yanını gösterince gittim kolunu omzuma attı. ''ne oldu yine sinirlendin.'' ''ben güzelmiyim?'' upss. birden bunu sormayı ben de beklemiyordum. '' tabi ki . çok güzelsin. nerden çıktı şimdi bu?  biri sana bir şey mi dedi ? söyle kim. ben mi bir şey dedim?''  ''hayır sen demedin bir başkası da demedi. ben merak ettim.'' ''iyi bakalım öyle olsun ama gerçekten çok güzelsin civciv hanım.'' 

''Oooo beni unuttunuz '' Zeynep sertçe konuşunca gülmeye başladık. ''kıskanma sende gel.'' o da gelince üçümüzde sarıldık . biz sarılmayı severdik. durup durup birbirimize sarılırdık.

''Ayyy!! dur dur bak ne geldi aklıma. Zeynep biz annemi ikna ettik!!''  onları itekleyip konuştum.'' ne!! aybüke teyze- senin -asker -olmana-izin mi verdi?!'' ''e-vet!'' ''ay çok sevindim senin adına '' bende çok sevinmiştim. okul Ankara'daydı .askeri bir okuldu burda okuyup daha sonra şehir dışında alaylarda uygulamalı eğitim alacaktık. ama okul zor alıyordu . sınav a girenlerin çoğu geri dönüyordu çok çalışmamız gerekiyordu. dur bir dakika ''Mert nerde kaldı? yarım saattir  yok. iki dakikalık yer ''  ''harbi nerde bu mert bir arasana Tarık.'' kafasıjnı salladı. Merti ararken suratı kasıldı. ''ulaşılmıyor'' dedi dışarı çıktık markete gittik oraya geleli on dakika olmuş. mahalle parkına mı indi acaba. ''ben parka bakıyım Zeynep sen bize git ,Tarık sende şu  kumarhanede bulaştığınız adamların oraya bir gitte bak. belki onlar bir şey yapmıştır.'' şimdi diyeceksiniz neden  bu telaş. Mert eve geç gelmezdi hele o evde Zeynep varsa uçarak gelirdi. gelmediğine göre başına bir şey gelmiş olabilirdi. ben koşarak parka gittim burada yoktu.

Zeynep'i aradım oda bulamamış.  biz eve geçtik belki oraya gelirdi .bir on dakika sonra Tarık aradı Mert'i burdakiler sıkıştırmış dövmüşler. mahalledeymiş bir koşu yanına gidin konum atıyom ben yaklaştım.'' 

''tamam hemen geliyoruz iyi miymiş? '' ''bilmiyorum''

    

 geldik bölüm sonuna . sizce bölüm nasıldı? 

Tarık Ece'yi seviyorm mu ?

Mert iyi mi?

Zeynep Mert'e açılacak mı?

Çarşamba günü yeni bölüm gelir diye umuyorum. daha sonrasında ise cumartesi veya pazar günü bölüm gelir.

oy ve yorum yaparsanız sevinirim 

yeni bölümde görüşmek dileğiyle 

tutun banaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin