4. bölüm

9 1 0
                                    

çocuklarla oturuyordum. bizim evdeydik. ''mert bu kızın neyi var?'' Zeynep'in fısıltısını umursamadım oturmaya devam ettim.'' bilmiyorum ama geldiğinden beri böyle. Tarık'ta gelmedi. kavga mı ettiler acaba?'' ''yok ya sanmıyorum onlar hiç kavga etmez ki kavga eden taraf biziz. ''''doğru...'' '' neyse çıkar kokusu.'' bunlar benim duymadığımı mı sanıyordu? 

''kavga etmedik'' ''sen bizi duydun mu?'' ''evet mert ne sandın fısıldamıyorsunuz siz normal konuşuyorsunuz resmen! '' tamam sakin ol sarı kız '''' sakinim!'' tamam sakin değilim çünkü üç saat olmuştu ama Tarık hala gelmemişti

Kapı çalmaya başladı. kimse hareket etmiyordu çünkü benden korkmuşlardı. geldiğimden beri en küçük hareketlerine kızıyordum. Mert'e baktığımda hemen ayağa fırladı ve kapıyı açtı .Tarık gelmişti . annemin 'hoş geldin oğlum' demesinden anlamıştım abime böyle demezdi e mert zaten evdeydi başka seçenek kalmamıştı.  şuan onun görmek istemiyordum çünkü o kızı kıskandığımı anlamıştı ama yine de onunla durmuştu. ÜÇ saat boyunca zeynep e odamda uyuyacağımı söyleyip odama çıktım. zeynep in konuşmasına fırsat bile vermemiştim. aradan yirmi yirmi beş  dakika geçti yada geçmedi bilmiyorum yatağımda ağlıyordum tarık beni sevmiyor mu, ben ona hiç bir zaman açılamayacağım vb. bir çok düşünce aklımı sarmıştı. 

daha sonra kapı çaldı zeynep olduğunu düşünerek gel dedim. kapıya bile bakmadım. daha sonra tanıdık bir koku geldi burnuma ve yatağımın kenarına bir ağırlık çöktü. kollarını bana sardı ve uzandı. bu tarıktı . yavaşça mırıldandım kısık sesimle '' tarık?'' o olduğunu onaylar bir mırıltı çıkardı. '' neden geldin?'' '' bilmem'' dercesine bir şey söyledi. '' gider misin? '' yine konuşmadı sadece reddeden bir ses çıkardı. ''neden? neden onunla kaldın orada niye bu kadar geç geldin?''  '' bu seni neden rahatsız etti'' soruya soruyla cevap verdi aşık olduğum o ses. ''çünkü ... '' sustum söyleyemezdim ki seni seviyorum dersem, onu kaybedersem daha çok üzülürdüm.                            '' anlamayacaksın zaten boş ''ver '' dedim. ''ece bana neyi anlattın da anlamadım, anlat yine anlamama izin ver , anlatmazsan anlayamam '' ''anlatamam tarık '' tarık yerinden kalktı gidecek miydi yani? kapıya doğru ilerledi, kapıyı kilitledi ve anahtarı bahçeye attı. DUR TARIK KAPIYI KİLİTLEDİ VE ANAHTARI BAHÇEYE Mİ ATTI? Eyvah. ''napıyosun ya! aç şu kapıyı'' ''açamam ki anahtarı attım '' ''iyi yaptın '' '' biliyorum'' dedi ve sırıttı. kapıya yumruk attım'' anne ! anne!!! MERT! ZEYNEP! ABİ!'' ''boşuna seslenme onlar bizim evde kalacak bugün'' uf. annem yapardı bunu. '' e biz burada mı kaldık. '' onaylar bir ses çıkardı ''niye yaptın bunu''  '' anlatman için sen  anlatana kadar buradayız .'' 

anlatmalı mıydım? ne yapıcaktım ben .anlatmıcam işte. ''anlatmıyorum  '' iyi o zaman yatta uyu geç oldu bende geliyorum şimdi dedi ve odamdaki tuvalete girdi. of. çıkmak istiyorum çünkü acıktım. kaç saattir bir şey yemiyorum. yine onun yüzünden . ee napcam ben görünüşe bakıllırsa uzun süre buradayız. '' tarık '' '' efendim '' '' ben acıktım'' ses gelmedi daha sonra tuvaletten çıktı. ''iyi ya işte bende acıktım anlat aşağı inip yemek yiyelim'' tamam hadi inelim dur ne anlatmıcam .'' ''sen anlatana kadar burdayız başka şansın yok .'' anlattırana kadar durmucaktı. ''Anlatıcam ama hiçbir zaman beni bırakmıyacaksın tamam mı ne olursa olsun.''

''ece kötü bir şey mi var?'' hayır '' o zaman sorun ne'' '' tarık beni seviyomusun? '' '' tabi ki de niye soruyorsun ki bunu ? yanlış bir şey mi yaptım?'' '' hayır'' ''o zaman...'' Tarık ben.. ben.. seni seviyorum. '' ''bende'' yani sana aşığım biliyorum hata ama  özür dilerim tutamıyorum kendimi artık seni başka bir kızıbn yanında görmek canımı acıtıyor bunu sana söyleyememek, beni benim gibi sevmiyeceğini bilmek-'' '' ece '' tarık şaşkın bir sesle '' sen .. ben .. yani ben de ''            '' tamam tarık bunu hiç konuşmamış gibi yapalım sen duymadın  ben anlatmadım böyle dü-'' dudaklarımda hissettiğim dudaklarla donup kaldım. tarık beni öpüyordu. TARIK BENİ ÖPÜYOR. 

'Bende ece bende sana aşığım!' bir kez daha öptü.'bende seni seviyorum 've bir kez daha  bu sefer karşılık verdim . nefessiz kalıp ayrıldık ve yatağıma oturduk ben ağlıyordum ve sımsıkı sarılıyordum tarık'a mutluluktan mı yoksa korku dan mı ağlıyordum bilmiyordum. '' tarık beni bırakma gitme lütfen dedim '' gitmem civcivim gitmem ağlama bak buradayım'' dedi .o gece orada uyuya kalmışız. 



evet ben geldim. biliyorum üç aydır yokum ama zor bir süreçten geçtim. ama dönüyorum yavaş yavaş çünkü beni burası toparlayacak gibi hissediyorum. elimden geldiğince bölüm atmaya çalışacağım ama bir süre daha bölüm araları uzun olacak. hatalarımın kusuruna bakmayın.

mutlu olmaya ihtiyacım vardı bende ece ve tarık ı mutlu ettim umarım herkes mutlu olur gelecek bölümde görüşmek dileğiyle sizleri seviyorum .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

tutun banaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin