ɢʀᴇᴄɪᴀ ᴍᴇʀᴄᴇᴅᴇs ᴍᴏʀᴇᴛᴛɪ
2023.04.20
Kína, Shanghai
Sprintfutam-Ha dobogós leszel tiéd vagyok este. - adtam oda kesztyűjét a kedvetlen pilótához ugyan is nagyon úgy tűnik Kína nem fekszik a McLaren csapatának. A szabadedzésen is szenvedtek valamint az időmérő jött jól össze nekik, bár ez a idei szezonban már megszokott lett az angol csapattól hiszen idén nagyon hullámzó a szezonjuk, ezt a hétvégét még az is nehezíti, hogy sprint futam is van.
-Akkor ma este nem lesz kalória égetés hercegnő. -húzta el száját.
-Kár tőled pedig el vártam ahogyan legalább ez motiválna, de szólhatok Estebannak is végül is pont előled rajtol. - tártam szét karjaimat, tudva azt erre rögtön ideges lesz.
-Ha hozzád ér az a csigaevő mókus képű kinyírom. - szorított magához derekamnál fogva, tudatva az övé vagyok én pedig csak nyugodtan dőltem a mellkasának hiszen tervem sikerült ráadásul még élveztem is ahogyan ennyire fontos neki az a dolog hogy én az övé vagyok még így is, elvégre kapcsolatunk csak a szexuális vágyaink teljesítéséről szól.-Akkor autóba és csak ügyesen, hajrá hajrá kisfiú! - simítottam végig enyhén borostás arcán még egy csókot is nyomtam ajkára.
☀️☀️☀️
-Az ígéret szép szó igaz? - nézet rám vágyakozóan a szállodai szobánkban, ugyan is most mindketten egy közös szobát vettünk ki.
-Azt mondod? -kérdeztem tőle tréfásan, közben az ölébe másztam.
-Tudod jól mit szeretnék. - dőlt hátra velem.
-Aludni. - nevettem fel mialatt kezeimet hajába vezettem a pilóta ezt egy halk morgással jutalmazta.
Puha ajkai úgy tapad az enyémre mintha ezer éve várt volna erre a pillanatra.
-Tudod igazad van. - mászott ki alólam. -Túlságosan szeretlek ahhoz, hogy kedvemre basszalak meg mint egy rossz ribancot, mert tudod te egy hercegnő vagy. - nézet rám keserű mosoly kíséretében.-Ne mondj olyat, amire tudod jól nem tudom azt mondani amire vágysz. - hajtottam le a fejem, fontosabb volt nekem mint eddig bárki, és jobban is szeretem őt mint eddig bárkit, de ezt nem szerelemből teszem.
-Nem kell ez miatt aggódnod, jobban fájt mikor nem mellettem voltál. - fogta meg kezem majd húzni kezdet maga után, szabad kezével kinyitotta az erkély ajtaját.
-Emlékszel mikor először néztük közösen a csillagokat? - karolta át derekamat mihelyt neki támaszkodtam az erkély korlátának.-Emlékszem. - pillantottam fel az égre.
-Nem kell szeretned, mert én az nélkül is szeretlek téged hercegnőm, hogy te ugyan így tennéd felém. - szorítása erősebb lett rajtam.
-Pedig egy olyan nőt érdemelnél magad mellé aki tényleg szeret téged Lando. - dőltem a fiú mellkasának.
-Nekem te vagy a minden, és a tökéletes is. - kezét lazán vezette szőke hajamba majd játszani kezdett azzal. -Ha hiányzom, mert történt valami velem csak néz az égre fel és én egy csillagként továbbra is beragyogom az arcodat. - arca végig komoly volt, de szerettem ezt a komoly oldalát bár azt kell mondanom rossz érzést kelt benne ahogyan ő mindig gondol rám még én nem tudom ugyan azt nyújtani felé.-Nem fog semmi történi veled. - néztem a britt kék szemébe ami a sötét csillagos eget kémlelte. -Remélem. -tettem hozzá suttogva amit a fiú már nem is hallott.
-Megnézzük a Némót? - törte meg a pár perc csendet ami be állt közénk.
-Mesét akarsz nézni? - kuncogtam a karjai között.
-Miért ne? Ha lesz egy gyermekünk akkor úgy is fogunk vele. - kapott fel és játszi könyedséggel cipelt be a szobába.
-Nem tőlem lesz pulyád Norris. - húztam magamra a takarót.
-Te is tudod hogy hazudsz. - dőlt be mellém magához húzva ismét közben a mesefilmet is elindította.
-Rendben Lando apu akkor mesézünk. - hajtottam fejem a fiúra aki arcára mosolyt tudtam csalni ezzel a tettel.-Tudtad, hogy a Némó igazából egy apának a fia halálának feldolgozásáról szól? - törte meg a csendet a mese felénél.
-Ne törd össze a gyerekkorom. - vágtam hozzá a párnát.
-Szó sincs ilyenről, csak nem akarom én se ha bármi történne majd a jövőbeli gyermekünkkel.
-Lando, ne gondolj most rosszra. - simítottam végig borostás arcán.
-Igazad van, szeretlek. - húzott még közelebb magához és táncra hívta nyelvem csókja miatt éreztem ahogyan a fiú már szinte szorít magához.Kezem a fiú ruhája alá vezettem testét simogatni kezdtem ezzel tudtára adni mit is szeretnék.
-Biztos vagy benne? - fordított maga alá, sose szeret ő alul lenni.
-Nem most csináljuk először, nem szoktad kérdezni.
-Tudom, de ez most más. Szeretetből akarok szeretkezni veled nem csak úgy simán megbaszni. - fogta arcom kezei közé úgy beszélt teljes komolysággal.
-Igen, a kérdésedre a válaszom. - nyomtam neki számat az övének a világsztár erre csak rám dőlve kezdet vetkőztetni.-Lando kérlek siess. - néztem fel a fiúra kérlően.
-Jövök hercegnőm. - suttogta utoljára arcomba majd megtette amire én kértem és ő is vágyott igazán. Mikor már mindketten el értük a csúcspontot kimerülten dőlt le mellém az ágyra. -Szeretlek. - húzta ránk a takarót ami alatt meztelen testünk volt.
-Én nem tudom továbbra se kimondani. - fordultam oldalamra.
-Ki mondom helyetted is, szeretlek Grecia. - ölelt át hátulról és azt kell mondanom tényleg ez volt az első szexünk amiben voltak érzelmek, felőle és felőlem is, most először volt az, hogy igazán vágytunk a másikra, ez volt eddig a legjobb mert arról szólt amiről kéne, két fél szeretettéről.
ESTÁS LEYENDO
Vágyaink || Lando Norris ||
FanficLando Norris a kezdetektől vonzódik a lányhoz aki apja üzleti partnerének az egyetlen gyermeke. Ő azonban teljesen elhidegülten viselkedik a McLaren sztárjával szemben, még nem történik egy fogadás és ígéret is. És egy nem várt esemény ami végleg po...