Orası sanki benim için yapılmıştı oraya öylesine bağlanmıştımki hemen aklıma Tülay teyzem geldi. Hemen orayı terkedip eve gittim bir yalan bulmalıydım ne kadar daha Tülay teyzeye yük olabilirdim ki. Eve geldiğimde içerisi sarma dolma kokuyordu. Tülay teyzem geldi hemen öptü beni "Oturmadan git ellrini yıka benim güzel yavrum." dedi. Ben hala düşünüyodum gittim lavobaya ellerimi yıkadım gittim myemek salonuna. Tülay teyzem " Geç otur benim kızım, benim yavrum naptın bugün okulda? Nasıl geçti günün? Seni üzen oldu mu? Anlat bakayim." dedi. Belkide haytımda tek seven kişiydi annem yine yoktu hemen aklıma bir yalan geldi. Söylesem mi? Söylemesem mi? diye düşündüm durdum. Tülay teyzem "Bir şey mi oldu? Çok dalgınsın." dedi. Hemen birşeyleri kıvırmaya başladım "Tülay teyze biliyorsun hayatımda çok değerli bir yere sahipsin sana çok alıştım. Bugün okula yurt dışında olan bir okuldan geldiler ve başarılı olanları oraya alacaklar benimde ismim vardı yani bende gidiyorum teyzeciğim anlayacağın beni uzun bir süre göremeyeceksin." dedim.Tülay teyzem ağlamaya başladı "Kızım bak ben seni 10 yıldır sana baktım. Sen benim yavrum sayılırsın senin ne zaman yalan söyleyip söylemediğini anlarım noldu bana gerçeği anlat." dedi. Ben orada ağlamaya başladım beni benimsemişti sevmişti ve ben ona yalan söyledim kısa bir zaman sonrahemen anlattım ilk cümlesi şuydu." Elbet avuçlarımdan bir gün gidecektin böyle beklemiyordum ama olsun seni çok seviyorum arada uğra tamammı haatta yerini söyle arada sa na kek getireyim" dedi.Yerini söylemedim.Tülay teyze evine gitmişti. bende bavulumu hazırladım birde bizim depoda kullanılmamış boyalar alet çantası falan vardı aldım onları odama götürdümyanıma 45 yazılmış defter aldım tabi merak ediyorsunuz bu 45 kitap ne diye bunlar babam yokken dertleştiğim defterler. Gece saat 02.23'ü gösteriyordu kapı şiddetli bir şekilde çalınıyordu aşağıdan gülüşmeler falan geliyordu kapıya doğru ilerledim kimsin dedim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensiz Kalbimde Yas Var...
Short StoryHayatınız boyunca sizi seven, önemseyen ve birlikteyken sizi içten güldüren kaç kişi vardır?