7: arabaya atlayip kurtarabilirdin

139 14 34
                                    


İyi Okumalarr <3

Minho'yla uzun uğraşlar sonucu lunaparka ulaşmıştık. Benim yanımda para olmadığı için o ödemişti.

"İlk neye binmek istersin?" dedi Minho. Etrafımdaki aletlere baktım ardından

"Çarpışan arabalara binelim!" dedim heyecanla. Daha önce hiç binmemiştim ama dışarıdan çok eğlenceli görünüyordu.

"Tamam hadii!" dedikten sonra çarpışan arabalara geldik. Ben kırmızı olanı seçmiştim, Minho ise mavi olanı.

Bir süre sonra arabalar hareket etmeye başladı. Minho'nun üzerine doğru sürecektim ama direksiyonu nereye çevirirsem çeviriyim arkaya yapılıyordum.

"Ya bu şey niye ilerlemiyor!" diyerek bağırdım. Minho gülerek arabayı bana çarpıp duruyordu.

(Bunu yaşadım ve çok acıklı bir andı 😞)

"Dur bir dakika çekilirsen gidicek." diyip direksiyonu çevirdiğimde bir anda son hız sağa doğru gitmeye başladım, ardından araba kendi etrafında dönmeye başladı.

"WUAAAAA"

Minho'ya baktığımda gülmekten gözlerinden yaş akıyordu.

"ÖYLE DURACAĞINA KURTARSANA BENİ" diye bağırıyordum.

"O topu bana atmayacaktın. Al işte karma."
(bom digi digi bom bom bom bom)

"Ben onu bilerek yapmadım ki!" dedim

Bir süre daha böyle devam etmişti ve çok şükür bitmişti. İndiğimizde yüzüne bakmadan kalkmış gidiyordum.

"Jisung, bi benide bekleseydin" diyerek yanıma geldi.

"Konuşmuyorum ben seninle." dedim. Normalde trip atan biri değilimdir ama nedense şu an içimden trip atmak geliyordu.

"Ya özür dilerim ne yapsaydım ki."

Sahte bir üzüntü yaparak "Arabaya atlayıp kurtarabilirdin beni." dedim. Böyle bir şey yapamayacağını biliyorum sadece dram yapmaya çalışıyorum.

"Çok özür dilerim bir dahakine arabaya atlayıp senin için durduracağım." dedi.

İleride pamuk şeker satan yeri göstererek "Özrünün kabul edilmesini istiyorsan bana şuradaki pamuk şekerlerden alabilirsin." dedim.

"Tamam bekle geliyorum." dedi ve pamuk şekeri almaya gitti.

Bende bir banka oturmuş pamuk şekerimi bekliyordum. Ardından biri yanıma geldi.

"Pardon, acaba sen Jisung musun?" dedi. Yüzünü hiç görmemiştim ve tanıdık gelmiyordu.

"Evet ama siz kimsiniz?" dedim. Karşımdaki bir anda heyecanlanıp, "Ben Sunoo, küçükken Soul'da ____'daki yerde sizin yan evinizde yaşıyordum. Hatırladın mı? dedi.

"Özür dilerim, sanırım karıştırıyorsunuz. Soul'a yeni taşındım ve daha önce hiç yaşamadım." dedim.

"Ah, pardon özür dilerim." dedi ve gitti.

Tüm Bu Sorunlar / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin