10: varligin bile guzel olmasina yetmis

88 12 17
                                    


Jisung

Minho'nun evine geldiğimizde hava çoktan kararmıştı.

"Gel istersen ilk odama çıkalım çantanı falan bırakırsın." dedi. Kafamı salladım ve ardından biraz etrafa baktım. Ev gerçekten çok güzel ve büyüktü. Hemde iki katlıydı, kesinlikle gelecekte böyle bir evim olmalıydı!

Minho'nun odasına girdiğimde ilk dikkatimi çeken şey 3 tane kedi olmuştu.

Hemen kedilere doğru koşup "BEN BUNLARI YERİMM!" diye bağırdım ve kedileri sevmeye başladım.

"Çok tatlı değiller mi?"

"Evet! Çok tatlılar isimleri neydi bunların?"

Teker teker göstererek "Oyuncakla oynayan Soonie, sevdiğin Dori ve uyuyan Doongie. Sen burada bekle, ben mamalarını getirip geliyorum."

Minho gittikten sonra Dori'yi sevmeyi bırakıp odayı incelemeye başladım. Duvarlarda arkadaşlarıyla olan fotoğraflar ve 2pm gibi birkaç tane grubun posterleri asılıydı. Ardından çalışma masasındaki duran çocukluktan kalma bir fotoğrafına baktım. Yanında vücudunda ufak tefek yaraları olan bir çocuk vardı, birbirlerine sarılmış gülüyorlardı.

Ardından Minho mamalarla beraber odaya girdi.

"Minho, bu kim?" diye sordum.

Yanıma geldi ve baktığım fotoğrafa bakıp gülümsedi "Küçükken çok yakın olduğum bir arkadaşım. Niye sordun?"

"Yüzü çok tanıdık geldi. Fotoğrafta gerçektende çok yakın görünüyorsunuz, hala arkadaş mısınız?"

Hafifçe başını salladı "Evet, arkadaşız ama beni hatırlamıyor." dedi.

"Nasıl yani, unutmuş mu seni?"

"Bilmiyorum, sanırım unutmuş. Neyse gel salona geçip sunumumuzu yapalım."

• • •

"Çok şükür bitti!" diyerek sevinç dolu bir sesle bağırdım. Yaklaşık 2 saattir bu proje ödevini bitirmeye çalışıyorduk ve sonunda bitmişti.

"Bir an hiç bitmeyecek sandım! Bir şeyler atıştırmak ister misin?"

"Olur" dediğimde kalkıp mutfağa doğru gittik.

"Yiyecek bir şey kalmamış ama yapabileceğimiz malzemeler var. Beraber bir şeyler hazırlayalım mı?"

"Hazırlayalımda ben yemek yapmayı bilmiyorum. Sen biliyor musun?"

"Evet, çok güzel bir pasta tarifi biliyorum hemde çilekli! İstersen yapabiliriz."

"Ay evet çok güzel olur!"

"Dur ben malzemeleri çıkartayım sende şurada duran önlüğü getir." diyip kapının arkasında asılı olan 2 tane önlüğü gösterdi. Ben gidip onları alırken o da malzemeleri çıkartıyordu.

Yumurta, şeker, un, yağ, süt ve çilek gibi birkaç tane malzemeyi tezgaha koyduktan sonra önlüklerden bir tanesini giymeye çalıştım ama arka kısımdaki ipi bağlayamıyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tüm Bu Sorunlar / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin