1 rész🥣

713 26 0
                                    

Amanda szemszöge

Hangos ébresztőre kelek.Hétfő van suli.
Álmosan kikászálodok az ágyból .Lemegyek a konyhába.A pulton a kedvenc müzlim doboza.Mosolyogva felemelem.
Persze,hogy üres.Shane kinyirlak.

Shane a mostohabátyám már 3 éve.
Anya miután elvált apámtól beleszeretett Sambe ,aki később el is vette.
Egy nagyobb házba költöztünk és egy huncut de jó fej bátyót is kaptam egy csúcs apuka mellé.Anya is boldog végre.

Egyedül azt nem birom, hogy Shane mindig ugrat mert béna vagyok.
Mondjuk tuti én botlok el előszőr valamibe vagy török el valamit.Ja és ,hogy teljes legyen a szenvedésem még alacsony is vagyok.
Shane aki 200cm magas kosárlabda kapitány akkora mint egy óriás mellettem.
Így lettem neki Törpe nekem meg ő Óriás.

Épp próbálok a legfelső polcról levenni egy új müzlit de nem megy.
Mikor egyszercsak egy csomag szalvéta landol a fejemen mert azt sikerült levenni.
Ekkor egy kuncogást hallok a hátam mögött .
Szúros szemmel megfordulok.
Shane áll ott kócosan egy szál boxerben.Valahogy ma más mint szokott .Önkéntelenül bámulni kezdem a felsőtestét ami az edzéstől totál kidolgozott .Nyelek egyet.
-Mi van Törpe már kora reggel rombolsz?
-Nagyon vicces Óriás .Ha nem faltad volna fel a müzlim ez nem történik meg.
Megint próbálom elérni a dobozt mikor két kezet érzek a csípőmön és emelkedek fel.
A lehelete csiklandozza a shortom és valami forróság fut végig rajtam.
Megfogom a dobozt ő pedig letesz a földre.
Ránézek és látom csillog a szeme mint amikor a kedvenc sütijét eszi.
-Köszi -hebegem
-Na siess Törpe mert ha elkésünk nem lesz a suliban szabad popó.Illetve parkoló.
Tuti popót mondott .Mi van vele?
Elindulok felfelé a teli müzlistálammal azon agyalva mi volt az az érzés bennem.

Shane szemszöge

Ma keményen kell edzeni mert nemsokára bajnokság.
Esélyes vagyok sport ösztöndíjra nem akarom elszúrni.
Mióta 3 éve apa elvette Juliat minden jobb lett.Kedves és gondoskodó nő.
Jó anyát senki se pótolhatja.
Am a húgom is jó fej.Juj erről jut eszembe megettem a müzlijét megyek veszek le neki másik dobozzal.

Mikor leérek a konyhába látom felfedezte ,hogy nincs müzli.
Próbálja elérni a legfelső polcról a dobozt de nem megy neki.
Felcsúszik a pólója közben és a feneke is jobban látszódik a kis shortjából.
Valahogy most ez a látvány megbabonáz .Milyen feszes és kerek pedig nem edz rá.
Ekkor a kábulatból az ébreszt fel ,hogy ráesik a fejére egy csomag szalvéta.
Istenem milyen kis béna.
Elevetem magam amitől persze bevágja a durci fejet .Így is milyen cuki.Shane mi van veled?

Nem kér segítséget inkább megint nyútozkodik ìgy megfogom a csípőjénél és felemelem.
De arra nem számítok hogy az előbb megcsodált formás popó arcom elé kerül.
Úristen érzem ,hogy szűkül a boxerem.Ember ő a húgod.
Végre hallom nála doboz szépen leteszem.
Furán néz rám remélem nem vett észre semmit.
-Na siess Törpe mert ha elkésünk nem lesz a suliban szabad popó.Illetve parkoló.
Te hülye vagy Shane tényleg popót mondtál ?Tuti baj van velem.
Lehet ma Kate-el muszáj lesz kiadnom a gőzt.Nem a barátnőm csak néha szexelünk.
Neki is nekem is jó igy .Nem akarok komoly kapcsolatot .Ott a kosár meg a suli.Jó azért a szexet szeretem így Katevel minden kényszer nélkül dugunk .

Am (igy becézzük Amandát itthon)felsétál a müzlivel de látom nagyon kattog valamin.

Kint várom a kocsiban mikor rohan a kocsihoz .Persze ,hogy elejti a táskáját.Kis béndzsa .
Végre beszáll de mikor ránézek lefagyok.
Egy kivagott felső és egy szűk kis short van rajta.Virág illata van nekem meg nagyon melegem.
-Indulunk nem baj ha bekapcsolom légkondit?
-Nem baj nyugodtan -feleli majd nyomkodja a telefonját.
-Na és mizu Törpe?Van valaki aki felfigyelt rád vagy átestél rajta .
-Haha vicces vagy ma Shane.
Nincs senkim de ezt te is tudod .
Nem lehet mindenki jóképű kosárlabda sztár mint te .-Jó képűnek tart.De ez most miért esik ennyire jól?
-Akiért meghalnak a csajok.
-Nem panaszkodom.De most komolyan egy srác se érdekel?
-Talán Aidan de neki tuti nem jövők be.-erősebben markolom a kormányt .Aidan a csapatomban játszik de tudom minden csajt kihasznál és gyűjti a trofeákat.
-Jobb is Törpe mert Aidan egy seggfej.
-Miért?
-Minden csajt csak kihasznál.
-Mondja a nagy nőcsábász kapitány -gúnyosan mosolyog és nekem most fáj az igazság.
-Kicsit vedd le a légkondit légyszi fázok-rá pillantok és a mellbimboi ágaskodnak a kis top alatt.
Basszus nagyon szűk lett a gatyám
Shane te beteg vagy .Ráizgulok a húgomra.

Leparkolunk a sulinál.Egyszercsak Am keresztül hajol rajtam és érzem ahogy a melle súrolja combom.
-Bocsi csak ide tette Apa múltkor a rágot -mosolyog megtalálja és már száll is ki .
-Köszi a fuvart Órias .
-Edzés utan hazaviszlek Törpe.
Hú le kell zuhanyoznom most nagyon hideg vízzel.

Amanda szemszöge

Shane ma tényleg fura .Olyan ideges lett mikor mondtam ,hogy Aidan tetszik .
Oke ,hogy a batyám de nem óvhat meg mindentől.
Meg különben se dumaljon pont ő.
Az a Kate csaj sűrűn jön hozzá filmezni . Már füldugot használok mert hangos a csaj mikor szexelnek.
Kicsit irigylem őt.Nekem nem volt még pasim .Talán sose lesz .Kinek kell egy béna törpe?

Nicol baratnőmmel összefutunk a folyoson.
-Mizu Am?
-Semmi extra .
-Este nagy buli lesz.
-Hol?
-Úgy tudom a végzős Aidan tartja-felcsillan a szemem.-Ma edzés lesz nekik.Üljünk be mert utána Shane hazavisz minket .Hátha bejutunk a buliba.
-Ez jó ötlet.
Ekkor megláttam a falon az órát.
-Futás Nicol mert elkésünk.

Shane szemszöge

Már megy az edzés ezerrel.Mindenki teszi a dolgát.Aidan megint arcoskodik.
Nem bírja ,hogy én vagyok a kapitány .
Az edző tudja, hogy én vagyok megbízhatóbb ezért is lettem a vezetőjük.

Épp tartottunk egy kis szünetet.
-Lawyer lesz nálam este buli.Mindenképp gyere el.
-Tudod ,hogy nem járok bulizni.
Ekkor nyilik a teremajtó és Am lép be Nicollal.
-Hoppá ki ez a csini kiscsaj abban a shortban-mondja Aidan és megnyalja a száját.
Megfeszül a kezem ökölbe.
A két lány integet nekem én is integetek mire elém lépnek.
-Sziasztok Fiúk .Hogy megy az edzés?
-Jól de miért nem a kocsinál vártál?
-Gondoltuk beülünk nézni titeket.
-Mi még nem ismerjük egymást -vigyorog Aiden és kezet csókol Am -nek-Adian King.
Am elpirul nekem meg viszket a tenyerem ,hogy megüssem ezt a bájgunárt.
-Amanda Vance .Ő pedig Nicol Tath .Te tartasz ma egy fergetes bulit állítólag ?
-Pontosan és szeretnélek meghívni .Természetesen a barátnődet is .-mosolyog a görény.
-Köszi mindenképp ott leszünk.Shane ugye te is jössz bátyus ?
-Bátyus ?A te vagy a húga akit még sose láttunk.A kapitány úr pont most mondta ,hogy nem jár bulizni.
-Meggondoltam magam .Elviszem a lányokat -nem fogom engedni felügyelet nélkül Aidan közelébe.
-Remek akkor megbeszéltük.
Amanda ha megérkezel én szeretnélek körbevezetni.
-Köszi nagyon figyelmes vagy,-mosolyog édesen.
-Oke folytassuk az edzést.Am üljetek le addig.
-Igenis kapitány.-szalutál Aidan amin Am nevet.Engem meg szétvet az ideg.
Törpe észreveszi .
-Shane hajrá csak ügyesen-simit rá a kezemre amitől enyhül a feszkó.
Leültek a padra én pedig mindent beleadtam ,hogy lenyűgözzem őt.
De miért magam se értem.
Aidant egy mozdulatnál a padlóra küldtem amitől diadalittasan mosolyogtam .

Szia!

Ez a legújabb stroym.
Kíváncsi vagyok hogy tetszik?
Köszi,hogy olvastad.

Csúcson a mostohabátyámmal💋Where stories live. Discover now