Shane szemszöge
Am szekrénye szerencsére elég magas és széles.Eszembe jut a tükör rajta és felvillannak a képek a dugásunkról.
Bassza meg le kell nyugodnom.
Am látványa így is felizgatott.
Julia bejön és be akarja tenni a ruhákat a szekrénybe.
Most fogott el a pánik.Am hiába akarja megállítani célirányosan jön a szekrény felé.
Mi a szart fogok mondani.Szia Anya csak bújocskáztunk a húgommal..
Megfogja a fogót nekem meg hevesebben dobog a szívem.Gyorsan próbálok elbújni a ruhák között.Nyilik az ajtó én pedig felkészülök a legrosszabbra.
-Anya szerelmes vagyok valakibe-Julia megtorpan majd megfordulva rohan megölelni a lányát.
Am néz a szekrény felé.Kacsintok rá majd kinyúlok és gyorsan bezárom.-Oh Kicsim ez csodás.Ki az a srác ?Mióta vagy szerelmes.
-Ismered.Egy hete járunk és úgy néz ki komoly a dolog.Nem akartam még mondani csak ha már biztos vagyok az érzéseimben
-Hívd el hozzánk-mosolygok hiszen itt vagyok a szekrényben.
-Oke megbeszélem vele.
-És boldog vagy kicsim?-én is jobban figyelek Am pedig felém néz.
-Nagyon.El se tudtam képzelni,hogy van ilyen boldogság.A srác figyelmes, kedves és jó vele.
Olyat dobban a szívem félek mindjárt ezért bukunk le.
-Akkor minnél hamarabb mutasd be.
Szegény Alexander szomorú lesz.
Jövőhéten kedden meglátogat minket ezért is akartam most beszélni veled.
Ökölbe szorul a kezem.Alexander egy kanadai cserediák.Itt volt egy hónapig és Amnek udvarolt.
De nem lett közöttük semmi.
A csávó egy igazi csajok álma.Minden szurkolo csaj oda volt érte.Még Kate-el is összebalhéztunk miatta.
-Oke.De Alexander labdába se rúghat a pasim mellett-mosolyog Am megint a szekrény felé.
Az egom akkor lesz mint a ház.
-Akkor tényleg különleges fiú lehet.
Megyek Kicsim ebédnél találkozunk.
Szerencsére a ruhát elfelejtette.Am becsukta a szobaajtót majd lassan közelített.
Kitárta az ajtót én pedig nekitámaszkodtam a szekrénynek.
-Ez rázos volt-megölel én pedig viszonzom
A fejét a mellkasomba fúrja.
-Tényleg igaz amit anyának mondtál rólam?
Felnéz rám.
-Igen.És holnap vacsinál el szeretném mondani nekik.
Megdöbbenek..
-Ez tuti jó ötlet?
-Nézd milyen helyzetbe kerültünk.Ez most már bármikor előfordulhat és lehet máskor nem leszünk ilyen szerencsések és lebukunk.
Megsimogatom az arcát.
-Rendben Szivi akkor holnap vacsinál szint vallunk ketten.
Csókolni kezdi a nyakam.
-Am ne-leállítom-most próbáljuk lefoglalni magunkat és ha ebéd után elmennek az ősök akkor indulhat kéj járat.
Be akarom fejezni a nedves Törpém kényesztetését.
Megcsókol.Ellép tőlem mire a karját megragadva visszarántom.
-Ami meg a ficsúr Alexandert illeti ha csak közelít hozzád átrendezem a csinos kis pofiját amitől minden lány oda van.
Am kacag.
-Milyen kis harcias vagy.Tudod ,hogy hiába nyomult régen is .Nem jön be.
Te viszont nagyon.-megharapom a száját.
-Shane tudnál segíteni?-apa hangja megint szétszakít minket.
-Persze -ordítom vissza de közben nem birom levenni a szemem a csajomról.
Megcsókolom majd lassan hátrálva,hogy még tovább nézhessem kimegyek a szobából.Amanda szemszöge
Örülök,hogy nem buktunk le és anya is tudja ,hogy van valakim.
A vallomásom inkább személyesen mondtam volna Shanenek de így is boldog volt tőle.
Alexander látogatása cseppet se izgat.
Talán csak az,hogy ne bosszantsa fel a pasim.
De fura még megszokni,hogy van pasim és ő az.Próbáltam tanulni.Rohadt nehezen ment mindig csak ő katogott a fejemben.
De végül mindennel végeztem mikor anyu ebédre hívott minket .
Amint kiléptem a szobámból ő is kilépett.
-Szivi alig várom az ebéd végét-a szüleink akkor mennek el.
-Nekem mondod-és,hogy húzzam az agyát a nadrágjára simítok.
Rögtön elkapja a keze.
-Nono nem ér felhúzni.-a szájához emeli a kezem és belenyal a tenyerembe.
Nyögök amit ördögi vigyorral nyugtáz.
-Neked se ér felhúzni -rántom ki a kezem.
Közelít az arca felém.
-Ha elmentek ne tud meg mi lesz.
Beharapom a szám.
Lenéz rá.
-Ne harapd.Maradjon nekem is szádból.
-Am ,Shane kihűl az ebéd-anya már ideges utálja ha kihűl a kaja.
Gyors csókot adunk majd együtt lesietünk az asztalhoz.Láttam kaja alatt Shane is folyton engem néz.Olyanok vagyunk mint a mágnes állandóan vonzuk egymást.
Mikor mindenki jóllakott én mosogatni kezdtem ami érdekes volt,hogy Shane jött segíteni.
-Na fiam mi történt?Am elcsábított mosogatni-ő csak édesen mosolygott.
-Gondoltam segítek,nehogy eltörjön valamit amilyen kis béna-na erre lefröcsköltem egy kis vizzel
-Nesze-apa nevetett ahogy Shane hajából csöpögött a víz.
-Majd mossatok fel nehogy elcsússzatok-anya pont a végére ért oda a mosogatásnak.
-Akkor mi most elmentünk.Holnap reggel jövünk.Tettem ki pénzt rendeljetek pizzát de van kaja a hűtőben is.Ha bármi van..
-Tudjuk hívunk Titeket-mondjuk kórusban.
-Na egészen összecsiszolódtatok-mosolygunk egymásra.Ahogy anyáék kiléptek és én becsuktam utánuk az ajtót Shane a teljes testével az ajtónak szegezett.
-Törpe most az enyém vagy-csókolja a tarkom amitől kiráz a hideg.
-Nem volt szép lelocsolni-a fenekem elkezdem neki dörzsölni.
-Tőled meg nem volt szép kigúnyolni engem.
Shane már zihál miközben folytatom a dörzsölést.
-Hú Törpe.Fuss.Mert ha elkaplak véged.
Kienged egérutat hagyva nekem.
De miért is futnék?Mikor minden vágyam,hogy szétszedjen.
Lassú léptekkel megindulok a lépcső felé rázva a fenekem.
-Bazd meg-csak ennyit hallok mire két kéz megragad és magafelé fordít.
Shane a fenekembe markolva ránt magára és fut velem az emeletre.
Egy percre mintha kattanó zár hangját hallottam volna de nem tudtam ellenőrozni mert Shane már a szobájába cipelt.
-Szivi benne lennél kicsit durvább dologba?
Nyelek egyet majd felkönyökölve nézek rá.
-Mire gondolsz?
Mosolyogva lép az éjjeliszekrényéhez.
Kiveszi belőle valamit és meglóbálja előttem.
Elönt egy izgalom érzése.
-Legyen -mosolygok mire Shane közelíteni kezd felém vele győztes vigyorral az arcán.Sziasztok!
Megúszták a fiatalok most.Vajon mit szólnak majd a szülők?
Shane milyen huncutságot talált ki ?Ui:Kaptam egy érdekes kritikát az előző részben a stroyra.Szeretném ha megírnátok tényleg olvashatatlan?
Köszi mert akkor lehet elkaszálom a storyt.
YOU ARE READING
Csúcson a mostohabátyámmal💋
Romance-Shane testvérek vagyunk .Ez nem csinálhatjuk. -Leszarom Am .Akarlak téged és már tudom hogy te is -végig húzza az ajkát az enyémen és én megborzongok. Amanda Vance :Egy kedves kicsit bénácska csaj akinek az édesanyja újra férjhez ment .Így kapott...