Shane szemszöge
Ez a csaj mindenre rávesz.Akció filmet akartam volna választani de bevetette a bambi szemeit így végül romantikus vígjáték lett.
50 első randi.Jókat röhögtünk rajta.
Mikor a romantikus jelenetek voltak mindig hozzámbújt egy csókra.
-Nem is volt olyan szörnyű igaz?-mosolyog mikor véget ér a film.
-Igen.Legalább már te is tudod a választ,hogy rozmár farok mérete csak a második helyen áll utánam.
A vállamba üt én meg nembírom abbahagyni a nevetést.
-Igazán?Akkor ne csak a szád járjon.
Ez volt a zöld lámpa.Csókolni kezdem közben a kezemmel a melleit markolom.
-Am-kérdőn néz mikor megszakítom a csókot-ha kell mindennap meghódítalak.
Mosolyra húzza az édes ajkait.
Majd meglepve rámugrik és falja a szám.
Letépi a gatyám én meg a felsőjét rántom le.
-Ikrek de jó megint együtt.-csókolgatom őket.Ő a hajamba túr én pedig a bimboit szívom míg kemény nem lesz.
-Hogy szeretnéd Szépségem?
Elhelyezkedik az ölembe.
-Így-a nyakára tapadok ő pedig kinyúl óvszerért.
Felhúzza rám majd egybeolvadunk.
-Nem birok betelni veled-zihálom és csókoljuk egymást miközben mozgunk.
-Én is imádom,hogy az enyém vagy-megbolondulok ezért a csajért.
Egyszerre érünk a csúcsra és egy hosszú csókban fojtjuk a sikolyainkat.Fekszünk és ő a hasamra rajzol az ujjával.Imádom ezt a szex utáni gyengéd pillanatokat.
Nem hittem ,hogy ilyen jó.
-Min mosolyogsz?-kérdi felnézve rám.
Észre se vettem ,hogy mosolygok.
-Csak arra gondoltam,hogy mennyire jó veled-már ő is mosolyog és csókot ad.
-Nekem is-visszahajtja a fejét.-Szerinted Anyáék nagyon kiakadnak?
-Lehet holnap este már csak az ujjaim tudnak orgazmushoz juttatni Törpe mert levágják a farkam.
Felkapja a fejét.
-Ne is mondj ilyenket.Megvédelek.-olyan édes.
-Nyugi Szivi csak vicceltem.Szerintem először sokként élik meg de eléggé lazák hogy elfogadják.
Visszahúzom a mellkasomra.
-Shane-suttogja halkan-menjünk együtt fürdeni?
-Naná.Gyere Baby -felkapom amitől nevet -alig várom,hogy minden porcikád megmossam.
Csókolozva indulunk el amiből majdnem baj lett mert kis hijja volt ,hogy ne essünk be a fürdőbe.Amanda szemszöge
Shane annyira bolond de imádom.
Kicsit tartok a szüleink reakciójától.Csak remélem nem szakítanak szét minket.
-Baj van Szivi ?-megáll a kezében a szivacs-Olyan erősen markolod a kád szélét mindjárt meghajlik.
Odanézek szinte fehérek az ujjaim.
-Semmi csak...-a karjai átkarolnak.
Érzem,ahogy a feszültség kicsit oldódik..
-Csak az járt a fejemben mi lenne ha anyáék elszakítanának tőled.
A mellkasára dönt ő pedig a kádnak dől.
A kezünk ujjait összefűzi.
-Soha senki figyelsz senki nem vehet el tőlem.Még a saját apám se.
A szívemben a szorító érzés teljesen elmúlik.Élvezem a langyos vízet és a teste melegét.
-Szeretlek-oldalra fordulok egy csókra.
Hosszúra nyújtjuk . Shane ujjai mint egy kis emberke levándorolnak a testemen.
Nevetek ugyanakkor elönt a vágy is.
-Mit szólnál ha megint szárnyalnál?-finoman benyúl a lábaim közé és izgat.
-Akarom-zihálok ő pedig köröket ír le majd benyomja az ujjait.
Mindig annyira jól csinálja,hogy teljesen elmerülök az érzésben.
-Ez az Szivi-biztat-látni akarom ahogy az ujjaimon mozogsz-mintha testem ilyenkor ő uralná azonnal mozogni kezd a csípőm.
-Jó kislány-megindul egy remegés hullám-most pedig sikits.
Abban a percben mint egy bomba robbant szét bennem az orgazmus és sikoltottam a nevét az utolsó tiszta percemben.
Amíg csillapodott bennem az extázis Shane simogatott.
-Imádom nézni és érzeni ahogy elélvezel és a nevem kiáltod.Ahhoz tudnám hasonlítani mint amikor egy nehéz meccsen enyém a győztes kosár dobás.
-Kapitány te mindig bedobod a kosaramba-nevetünk majd kijövünk a kádból.-Annyira jó lesz nem titkolozni és mindennap így együtt lenni-mondom miközben az ágyban fekszünk..
-Ja.Kedvemre fogdoshatom ami az enyém -játékosan elkezd csípkedni.
-Nee Shane-sikitok és nevetek egyszerre mert egy két csikis helyet megtalál.
Valahogy addig mókáztunk amíg fölém nem került úgy ,hogy csak a lábaim akadályozták abban ,hogy teljesen hozzám férjen.
-Tárulj szezám-suttogja én pedig engedelmesen széttárom neki a lábam de mielőtt bejutna megállítom.
-Tudod,hogy van a mesében.Csak egy csiszolatlan gyémánt mehet be a kincses barlangba.
A szemeink egymásba mélyednek.
-Am mindennél jobban szeretlek.Azt akarom,hogy boldog légy.Ezért mindent megfogok tenni.
Annyira szeretem.Tökéletes pasi.
-Akkor gyere Aladdin és vedd el a lámpásod-behelyezkedik majd finom csókot ad.
A lábaim közé hajol és odalent is csókot ad amitől pillanatok alatt felizgulok.
Majd magára görgetve a gumit lassan csúszik belém.
Most minden mozdulata lassú és finom.
A karjaiban ringatva mozog bennem ami először meglepő majd csodás érzés.
-Akarom,hogy érezd a gyengéd oldalam is -zihálja én pedig az arcára simitok.
-Minden oldalad szeretem-együtt szinte lassúzó táncot jár a csípőnk mikor elmegyek.
Shane még mozog tovább én pedig csókra húzom a fejét.
Érzem ahogy lüktet bennem majd eléri a csúcsot .
Kihúzodik majd mellém dőlve magához húz.
-Hát igencsak csodás ez a kincses barlang.Máskor is bemegyek.
Nevetve csapok a mellkasára.
-Szeretem,hogy ilyen bolond vagy.
-Te bolondítasz meg.-gyors csókot ad-van már terved,hogy mondjuk el a szüleinknek ?Vagy improvizálni fogunk.
-Ah nem.Este lasagnét csinálunk és vacsi után elmondjuk.
-Csinálunk??
-Bizony Óriás te is segítesz.
-Pff mikre rá nem veszel.
-Ha jó fiú leszel-simitok a hasára majd lejebb csúsztatom a kezem-és zöld útat kapunk este megjutalmazlak.
Elérem a cerkáját és finoman simogatom.
-Hmm.Benne vagyok.
Nézem őt de kezem nem állítom le.
-Mit művelsz Törpe?-zihálja.
-Egy kis izelítőt kapsz a jutalomból-bár pár perce szeretkeztünk Shane máris megkeményedik a kezem alatt.
Lekúszok és a szájammal folytatom.
-Baszki-hördül fel és belemarkol a hajamba.Irányít majd eldurran ordítva.
-A rohadt élet.Ha így folytatod Törpe végem.
Én megtörlöm a szám majd mosolyogva közelítek az arcához.
-Mert én vagy a végzeted Shane ..
A karjaiba kap majd betakar minket.
Lassan elnehezülnek a pilláim.
-Aludj Kicsim-a mély hangja az utolsó amit hallok mielőtt az álom elnyom.Sziasztok!
Vajon,hogy sikerül majd a vacsi?A szüleik elfogadják a kapcsolatuk vagy elválasztják őket?
YOU ARE READING
Csúcson a mostohabátyámmal💋
Romance-Shane testvérek vagyunk .Ez nem csinálhatjuk. -Leszarom Am .Akarlak téged és már tudom hogy te is -végig húzza az ajkát az enyémen és én megborzongok. Amanda Vance :Egy kedves kicsit bénácska csaj akinek az édesanyja újra férjhez ment .Így kapott...