Shane szemszöge
Már egy órája csináljuk a vacsit.Am tök otthonosan mozog a konyhában én meg igyekszem nem láb alatt lenni és tenni amit kér.
Apa megtanított pár dologra de sose kellett főznöm.Új még.
-Na milyen együtt főzni?-kérdi édes mosollyal.
-Veled jó de-átkarolom és a pult felé kezdek sétálni - jobban tetszene ha megismételnénk a múltkorit.
Feldobom a pultra és vadul csókolom.
Ami meglep,hogy benne van ő is és nem sürget.
-Nem is tolsz le,hogy jaj Shane mindjárt itthon vannak és még be kell fejezni.
A nyakam köré fonja a karjait.
-Van még egy óránk a lasagnet meg most tettem be a sütőbe.Úgy gondolom jár egy kis lazítás.
Rátapad a nyakamra és csókolja amitől még a zoknim is feláll nem csak a farkam.
-Baszki Szivi-tépni kezdjük a ruhákat magunkról.
Nemsokára ütemesen mozogva együtt értünk a csúcsra.
Lihegve döntöm a homlokához az enyémet.
-Szeretlek Törpe.
-Én is Óriás.A szüleink pont akkor jöttek mikor a kaja elkészült.
Megterítettünk és nekiláttunk.
Annyira rohadt jó lett.
-Gyerekek ez olyan finom,hogy minden hónapban be kéne vezetni.Jó páros vagytok a konyhában.
Ammel egymásra mosolygunk.Ő szexin beharapja a száját és a pult felé néz.
Én se maradok adósa.Lenyalom lassan szám mintha csak az étel maradékot tüntetném el.A vacsi után láttam a csajomon ,hogy feszült.
Én is izgulok de bizom abban ,hogy nem lesz gond.
A kanapéra ültünk le mikor Am felpattant és eléjük állt.
-Anya Apa szeretnénk beszélni valamiről.
-Oke mondjátok.
Am nagy levegőt vesz.
-Látjátok ti is ,hogy Shane és én az elmúlt pár napban jobban összeszoktunk.
-Igen és örülünk is neki,hogy ilyen jo testvérek lettetek.
A Szépségemnek megremeg a szája és lefagy nem bírja folytatni.
Mellé állok és megfogom a kezét az ujjinkat összefűzve.
-Anya Apa tudnotok kell,hogy Am és én egy hete már nem csak testvérek vagyunk.Összejöttünk és szeretjük egymást.De mielőtt bármit mondtok akarom ,hogy tudjátok együtt maradunk bármiáron-megcsókolom a kezét majd ránézek a szüleinkre.
-Na végre már azt hittem sose mondjátok el -Julia megkönnyebbülten sóhajt.
Értetlenül nézünk egymásra Ammel.
-Ti végig tudtátok?- döbbenek le.
-Nos Shane igen.Apád látta ahogy reggel kijössz Am szobájábol egy szál boxerben én meg megtaláltam Am alsójat az ágyadban.
-De ciki bocsi-szegény Törpe pipacs vörös lett.
-Miért nem kérdeztetek rá?-kérdi Am.
-Mert azt akartuk ti mondjátok el.Részünkről semmi akadálya ha normális keretek között marad az intim dolgaitok.
-Hallod Am nem lehet a kanapén csinálmi bármennyire is szeretnéd.
Nevetve vállon csap mire felkapom és megpörgetem.
Mikor leteszem egy gyors csókot adunk egymásnak.Megöleljük a szüleinket.
-Ez így oké.Gyere Julia menjünk pihenni.
Ti is menjetek.
-Még bepakoljuk a mosogatógépet-mondja a Törpém és már szorgosan pakol.
Segítek neki és amint elindítja a programot felkapom és futok vele a szobámig..-Most Miss Vance tartsa be amit igért.
Mosolyogva dönt a hátamra és csípőmre ül.
-Kapitány-suttogja és belecsókol a mellkasomba-készülj mert nem kegyelmezek.
Anyám alig várom.Amanda szemszöge
Tök jól sikerült a vacsi.Shane édesen segített az elkészítésben.Jó volt együtt lenni.Hű ha a pultra gondolok egyből elfog a vágy.
Mikor szint vallottunk és anyáék azt mondták milyen jó testvérek vagyunk pánikba estem.
Nem fogják jól fogadni esetleg elszakítanak.Azt nem bírnám ki.
De megleptek nagyon.Kicsit gáz volt a bugyis story de már mindegy.Most meg itt vagyok a mostohabátyámmal akit szabadon szerethetek itthon.
Be kell váltanom amit igértem.
-Mit szeretne Kapitány?-súgom neki miközben végig karcolom a fogam a nyakán.
Felmordul és a lófarkam fogva ránt a szájához.
Vad és követelöző mint mindig.
-A kis Shakirám szeretném -vigyorog és már bele is markol a csípőmbe.
-Mi lenne ha kicsit extrább lenne?-kíváncsian vizslat a szemével.
Leszállok róla és az ágy elé állok.
-Vetkőztek már neked?
-Sokan ledobták a ruhát ha erre gondolsz.
-Igen ?-lekapom a polom és neki dobom- és sztriptiz is volt már?
-Az még nem.Gyerünk Baby-elhelyezkedik mintha egy moziba ülne be.
Bekapcsolok egy lassu zenét és ringatom magam rá.
Az egyik majd a másik melltartopántom csúsztatom le a vállamon.
Shane szeme vágytól csillog.
Lekerül a melltartom.
Felszisszen.Tudom imádja a melleim.-Gyere ide -kérlel.
-Bírd ki a végéig-biztatom majd letolom a nadrágom és neki háttal keverek egyet.
-Nem fogom sokáig birni-fújtat.
Ártatlan szemmekkel nézek vissza rá.
-Türelem Kapitány-mondom de azért,hogy cukkoljam a fenekem hozzádörzsöltem az ágyvégének.Egyszercsak a két izmos karjával az ölébe ránt.Érzem,hogy kemény mint a kő.
-Mondtam,hogy gyere ide-szinte örült modjára rántja le a bugyim és miközben csókol jólesőn simogatnak az ujjai.
Megszakítva a csókot a fülembe súg.
-Készülj mert nagyon megleszel büntetve-a gumival készen állva magára ránt.
Furcsa hogy háttal van nekem de amit a kezeivel művel totál elveszi az eszem.
A melleim markolja és csiklom dörzsöli miközben ütemesen mozgok rajta.
-Soha egy csajt sem kívántam úgy mint téged.-harap a fülcimpámba én meg felnyögök a vágytól és vállára hajtom a fejem.
-Mindig hallni akarom ahogy nyögsz.El se tudod képzelni mennyire szexi-ebben a percben megfeszül a testem és nevét sikítva jutok a csúcsra.
Annyira szorítom,hogy ő is üvöltve durran el.
Magafelé fordít és csak csókol.Alig kapok már levegőt mikor elválik az ajka az enyémtől.
-Csak az enyém vagy-elfekszünk és öleljük egymást amig mindkettőnk lélegzete stabil lesz.-Shane örülök,hogy anyáék tudják de mi lesz a suliban?
-Ezen már én is agyaltam.Bevallom nem akarok sokáig titkolozni.De ha neked jobb úgy akkor várok.
-Nem -buggyan ki belőlem.Vállaljuk fel de várjuk meg ezt a hetet.
Mosolyogva magára húz.
-Mi lenne ha szülinapodon vallanánk szint.Tudom,hogy nagy partyt szeretenél.
Felülök és finoman ringatom magam rajta.
-Ez tetszik.De azt akarom,hogy te legyél a meglepim.
Mosolyogva hajol fel egy csókra.
-Ugorjak ki neked a tortából baby?Lehet róla szó.De most én szeretnék egy rodeot látni.
Csókolozunk majd egy csodás újabb szeretkezés után egymás karjaiban alszunk el.Sziasztok!
Végre elmondták a szülőknek.Jól fogadták így már csak a suli miatt kell aggódniuk.Vagy nem csak azért?
YOU ARE READING
Csúcson a mostohabátyámmal💋
Romance-Shane testvérek vagyunk .Ez nem csinálhatjuk. -Leszarom Am .Akarlak téged és már tudom hogy te is -végig húzza az ajkát az enyémen és én megborzongok. Amanda Vance :Egy kedves kicsit bénácska csaj akinek az édesanyja újra férjhez ment .Így kapott...