Shane szemszöge
A meccs és a legjobb nő is az enyém.
Király.
Kate-t lerendezni se volt nehéz .
Állati szerencsés vagyok.Lerobogok a nappaliba ott várom Am-t.
Egyszercsak megjelenik .
Egy vadító piros ruhában ami kiadja az alakját.
A haja kiengedve és cseresznye piros az ajkai.Mikor leér a lépcsőn csak ennyit birok mondani.
-Miss Vance tisztában van vele ,hogy egy igazi szexbomba.
-Köszi -pirul el.Odarohanok és falom a száját.
-Nem csak cseresznye piros olyan izű is.
-Mert a kedvenc gyümölcse az én Óriásomnak -imádom ,hogy ezt is miattam teszi.
-Gyere Édes irány a buli.Nicol üzeni neked hogy ott taliztok mert van valami srác aki elhivta .
-Ne már .Nem is mondta .
-Ne duzzogj Törpe majd most mondja .Beszállunk a kocsiba . Elinditom majd a kezem a combjára teszem.
-Shane
-Mondd Gyönyörüm.
-Ha komolyabbra fordulna a ma este van nálad -itt zavarba jött és elpirult.
-Kotonra gondolsz?Mindig van ne izgulj.De ácsi te már gondoltál arra ,hogy ?
-Igen egy kicsit.Nagyon kívánlak.
Ezért szeretném veled megélni az elsőt.
Ledöbbenek ez a csodás csaj nekem akarja adni magát.
Persze gondoltam rá de nem ilyen hamar.Basszus de fejben már igen de nem akarom hogy elsiesse.Még jó, hogy készültem neki egy kis romantikával.
-Biztos vagy benne?Nagyon friss a kapcsolatunk nem akarom ,hogy megbánd.
-Szeretlek Shane és ha úgy érzem veled szeretném ma átélni.
-Oke Baby ez a te döntésed.Nem mondom ,hogy nem lennék kurva boldog mert imádlak de tudok várni.
Annyi minden csintalanságot tudok még veled művelni-mosolygok és rámarkolok a combjára.
Nevet amitől a szívem nagyot dobban.Odaérünk a koleszba.Már dübörög a zene .Mindenki kezében pia.
-Figyelj Édes én körbe megyek addig te a kanapén várj oke?
-Rendben de siess-megcsókolom majd egymás mellett belépünk az ajtón.Amanda szemszöge
Megtalálom Nicolt a tömegben.
Leülünk a kanapéra dumálni míg Shane-t mindenki isteniti.
Elmeséli,hogy a bulin ismerete a srácot.Kedves és ez az első randijuk.
Én is meséltem egy srácról de nem mondtam még neki ki az.Megjelenik a srac Tom a neve és nagyon kedves.
Hoz nekem is piat de nem fogadom el.
Egy idő után ők elmennek táncolni én pedig egyedül maradok.
Valaki mellém huppan.
-David te ebben a buliban-megölelem.
Legjobb haverom .Szintén fiú párti.
-Annyi helyes srác van naná, hogy itt a helyem.
-Megyek a mosdóba elkísérsz.
-Persze-felmegyünk és én benyitok.
Nem zárom be mert David kint vigyázz.
Pisilek .Végeztem épp kezet mosnék mikor veszekedést hallok és kivágodik az ajtó.
Aidan csillogó szemmel bejön és ránk zárja az ajtót.
-Még egy testőröd van Szépségem.De ő se tud megállítani ha akarok valamit.
Közelít felém.Ki akarom kerülni de elkap és háttal magához von.
-Múltkor megzavartak de most semmi nem áll az utunkba.
Kicsit ellenkezek.
-Kislány csinálhatjuk úgy hogy mindkettőnknek jó legyen vagy csak nekem.
Csókolgatni kezdi a nyakam .
-Finom vagy angyalkám-engem a hányinger kerülget de nem tudok szabadulni.
-Ne ellenkez jó lesz meglátod - felhatja a ruhámat és a keze bugyimnál jár.
Egyszercsak betőrik az ajtó és Shane ott áll villamló szemmel.
-Most megdöglesz-kiránt Aidan szorításából és tiszta erőből ütni kezdi.
David magához ránt nehogy nekem is bajom legyen.
-Te szarházi megmondtam,hogy szállj le a húgomról-Adian arca és Shane ökle is csupa vér.
Kirántom magam David karjaiből és átkarolom Shane nyakát.
A fülembe suttogok:
-Gyere Óriás nem éri meg.Jól vagyok-egy pillanat alatt megállítja az öklét.
Belekeni a véres kezét Aidan pólójába majd feláll és átkarol .
-Köszönd meg a húgomnak ,hogy élsz-majd megfogja a kezem és kivezet a mosodóból.Mikor kiérünk látom,hogy David arcán egy zuzodás van.
Azonnal megérintem .
-Aucs hékas ez a harci sebem.
-Nagyon fáj?
-Nem vészes.Örülök hogy jól vagy.
Shane odalép hozzá és vállon veregeti.
-Nagy voltál David.Bocs ha kiakadtam.
Nézek rájuk értetlenül.
-Semmi Am csak ideges lettem Davidre de mindent tisztáztunk.
Gyere velem.
-Én most megyek iszom egyet.-mondja David és elsiet.
YOU ARE READING
Csúcson a mostohabátyámmal💋
Romance-Shane testvérek vagyunk .Ez nem csinálhatjuk. -Leszarom Am .Akarlak téged és már tudom hogy te is -végig húzza az ajkát az enyémen és én megborzongok. Amanda Vance :Egy kedves kicsit bénácska csaj akinek az édesanyja újra férjhez ment .Így kapott...