Amanda szemszöge
Shane egész hazáig csak hallgatott mi meg dumáltunk Nicollal.
Megbeszéltük ,hogy 8ra jön hozzánk utána a bátyo visz minket.
Kitettük Nicolt otthon és mikor kettesben maradtunk rákérdeztem.
-Csináltam valami rosszat ,hogy haragszol?
Megdöbbenve rám mered .
-Dehogy Törpe semmi rosszat nem csináltal csak feszült vagyok a holnapi meccs miatt-ekkor rásimitott a combomra.
Égette a keze a bőröm de ugyanakkor jól esett.Nem vette észre de a keze a combomon maradt nem húzta el.
Valahogy most úgy éreztem nem is esne jól ha elvenné.
Normális vagyok ?Ez a bátyám.
-Ma buliban kérlek maradj Nicol vagy az én közelemben.
Tudom hogy tetszik Adian de higgy nekem veszélyes pasi.
-Nyugi Shane elbirok vele.
-Törpe kicsi vagy és ő 3x olyan erős mint te .A falhoz nyom és simán-itt elakadt és megszoritotta a combom.
-Jaj ne haragudj -elkapja a kezét de én megfogom és megsimitom.
-Semmi baj Óriás .Jó hogy igy védesz de hidd el erős csaj vagyok.Hazaértünk rendeltünk egy pizzát és közben megnéztünk egy filmet.
Úgy voltunk a kanapén ,hogy ő ült én pedig elfeküdtem így a lábam a combjára tettem.
Jó volt a közlesége valahogy most túl jó.
Vígjátékot néztünk és elkezdtünk rajta ökörködni amiből csiki csata lett.
Régóta játszottuk már ilyen csiklandozost de most más volt.
Shane hátulról kapott el hogy a derekam kezdte csikizni.Majd mikor ugrottam egyet a véletlenül a kezei a melleimhez értek.
Megálltunk egy percre ledermedve.
Én vártam az ő reakcióját ő pedig az enyémet.
Lassan finoman masszirozni kezdte ami bennem olyan tűzet gyújtott azt hittem felégek.
Folytatta majd egyszercsak nyögtem egyet .
Elkapta a kezét felpattant.
-Azt hiszem ideje készülnünk -fürkészem a szemét de nem mer a szemembe nézni.
-Oke
Elindulok az emeletre de végig őt nézem ő pedig engem.Shane szemszöge
Jó volt ez a kis filmezés .Meghitten ketten néztük .A lábai rajtam pihentek.
A csiki csata régi hagyomány nálunk.
Tök jól elvoltunk amikor véletlenül úgy ugrott ,hogy a derekáról a melleire csúszott a kezem.
Istenem azok a mellek tökéltesek.Kicsi formásak és épp, hogy kemények.
Beinditott és masszirozni kezdtem .
Mikor nyögött egyet akkor arcul csapott a valóság. Ez a húgom.
Elpattantam onnan és most itt készülök egy jeges zuhany után amire nagyon szükségem volt.
Az a gyönyörű zöld szemei amivel követett miközben az emeletre ment.
Az volt a furcsa ,hogy nem ellenkezett vagy állitott le.
Lehet ő is érez valamit.Ez baromaság .
Sürgősen fel kell ébrednem mert baj lesz.
Egyszercsak kopognak az ajtón.
-Gyere -bejön egy fekete spagetti pántos mini ruhában.Édes istenem ne kínozz.
-Bocsi Órias segítenél a cipzárral Nicol még nem jött.
Megfordul én pedig félresöpröm a haját.Húzom a cipzárt felfelé és érzem az ujjaimmal a finom bőrét.
Basszus nem birom.Mikor felérek a cipzár végére muszáj volt a nyakán végig simitanom.
Kirázta a hideg de nem mozdult.Ez érdekes.Közlebb hajoltam és csókot leheltem a csupasz vállára.
Ekkor megperdült de amilyen kis béna a mellkasomnak ütközött.
-Shane én -a szeme cikázott a szám és a szemem között .
Közelebb hajoltam mikor csengettek.
Szétrebbentünk mint akiket tetten értek .
-Én kész vagyok lemegyek Nicolhoz ott várunk.
-Oke .
-Shane -rá néztem a szemei csillogtak,majd lesütötte őket-kösz hogy elviszel .
Belül érzetem nem ezt akarta mondani .Pár perc múlva összeszedtem magam és elindultam lefelé.
Még jó hogy nem iszok ma mert baj lehetne belőle.Amanda szemszöge
Totálisan összevagyok zavarodva.
Shane is teljesen más ma.
Ahogy cicim masszírozta olyan jó volt .
Senki nem ért hozzám így.
A nyakamra ahogy rásimitott végig futott a hátamon a hideg.Majd a csók a vállamra .
Meg akartam kérdezni .Tudni akartam .Ő is összevan zavarodva mint én.
Mit csinálunk ?Végülis nem vagyunk édes testvérek de úgy élünk már 3 éve.
YOU ARE READING
Csúcson a mostohabátyámmal💋
Romance-Shane testvérek vagyunk .Ez nem csinálhatjuk. -Leszarom Am .Akarlak téged és már tudom hogy te is -végig húzza az ajkát az enyémen és én megborzongok. Amanda Vance :Egy kedves kicsit bénácska csaj akinek az édesanyja újra férjhez ment .Így kapott...