Geri uyandığımda çoktan öğle arası olmuştu bile. Kimse de uyandırmamıştı beni. Başımı kaldırdım. Sınıfın çoğunlu gitmişti, tek tük bir kaç kişi vardı. Karnımın acıktığını hissettim ama kantine inmek istemiyordum. Çünkü insanların bana bakış şekilleri çok rahatsız ediyordu.
Geri tekrar kafamı kollarımın arasına gömüp uyumaya karar verdim. Ancak sonra kafamın üstünde birinin silüetini fark ettim. Kafamı kaldırdım. Minhoydu.
"Yemek yemeyecek misin?"
Neden umursuyordu ki?
"Aç değilim."
"Yalan söyleme, neden gitmediğini biliyorum."
Nereden bilebilirdi ki?
"Hm... öyle mi? Nedenmiş?"
"Çünkü korkuyorsun"
Bakışları gözlerimi delip geçerken bunu nasıl anladığını düşünüyordum.
"Kanıtın var mı?"
"Kanıta ihtiyacım var mı?"
Dediklerine diyebilecek bir şeyim yoktu. Haklıydı. Korkuyordum. İnsanların bana o şekilde bakmasından.
"Kalk"
"Emredersiniz. Neyim ben sizim hizmetçiniz mi?"
Şaka şaka öyle bir şey demedim. Çok ciddi bir bakışı vardı. Onu sinirlendirmek istemezdim.
"Nede-"
Cevabı almayı bırakın sorumu bile soramadan kolumdan çekiştirerek kaldırdı beni. Ya benim hiç savaşak gücüm yoktu, yada gerçekten çok güçlüydü. Ama sebebi önemli değildi. Kaldırmıştı beni. Hatta çoktan yolu yarılamak üzereydik.
Ben onun arkasından ilerliyordum. Oda hızlı hızlı yürüyerek beni peşinden sürüklüyordu. Hala neden önemsediğini anlamıyordum. Minhoyla pek bi konuşmuşluğumuz yok. Hatta sanırım hiç yok. Bir anda bu şekilde davranması kafamı karıştırmaya yetiyordu. Yinede bir şey demiyordum tabii.
Aramızda bir sessizlik vardı. Koridorlar insanlarla dolup taşıyordu, ama yinede çok sessizdi. Sadece bizim aramızda olan bir sessizlik
İnsanların bakışlarına aldırış etmeden yürümeye devam ediyorduk. Koridorlar ıssızlaşmaya başladığında konuşmaya başladı.
"Kim ne derse desin, o fotoğrafların asla gerçek olduğuna inanmıyorum. Eğer gerçekse bile eminim bir açıklaması vardır değil mi? Çünkü sen öyle biri değilsin. Biliyorum bunu."
Bahsettiği şeyden hiç bir şey anlamamıştım.
Ne fotoğrafından bahsediyordu?"Neyden bahsediyorsun?"
Arkasını döndü ve bana baktı. Doğrudan gözlerime bakıyordu. Yürümeye devam ediyordu
"İki hafta önce olanlardan"
Durdum. Kaskatı kesilmiştim. Ayaklarım ilerlemiyordu. Minho ise ne oldu dermişcesine bana bakıyordu. Nereden biliyordu? Ayrıca ne fotoğrafı?
Küçük ve alaycı bir kahkaha patlattı.
"Bekle bir dakika bana gerçek olduğunu söyleme, sen öyle biri değilsin bunu biliyorum"
Sinirlenmeye başlamıştım. Ne saçmalıyordu bu? İsteğime olduğunu mu sanıyordu? Hızlıca yaklaştım ve dibine girdim. Aramızda santimler vardı
"Sen öyle biri değilsin de ne demek!? İsteyerek mi yaptım demeye çalışıyorsun!??"
O ise kaşlarını çatmış kafası karışmış bir şekilde bana baktı. Ani çıkışmamı anlamamıştı.
"Ne yani, zorla mıydı?"
"İsteyerek gibi mi duruyor?"
Tam anlamıyla burnumdan soluyordum. Çok sinirlenmiştim. Ben haftalarca travma geçirip atlatmaya çalışırken insanların benim hakkımdaki bu düşünceleri midemi bulandırıyordu.
Sonunda tüm parçalar yerine oturmuştu. İnsanların tüm o bakışları anlam bulmuştu. İnsanlar beni bir takım fotoğraflar ve iftiralar yüzünden yaşlı adamlardan hoşlanan bir gay sanıyordu. Hyunjin ve sınıftaki kızların dedikleri şimdi daha da anlamlıydı. Yinede tüm bunların içine nasıl düştüm anlayamıyordum. Tüm bu dedikoduların kaynağını öğrenirsem yapacakları dan ben bile korkuyordum.
"Bana benim hakkımda sana anlatılan her şeyi anlat"
Her şeyi en ince ayrıntısına kadar öğrenmek istiyordum. Ve bu işte bana yardımcı olabilecek tek kişi oydu.
**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
Bİ BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK
BU SEFER KISA OLDU ÇÜNKÜ Bİ SONRAKİ BÖLÜMDE BAŞKA BİR KONUYA BSĞLİCSM ONDAN
VALLA İLK DEFA BÖYLE CİDDİLİ FİC YAZIYOM İRONİ KOYMADAN OLMUYO AGAAA
İLK KEZ YAZDIĞIM İÇİN KÖTÜ VEYA CRİNGE OLABİLİR BILMIYOM DĞŞĞNCELERİNİZİ BELİRTİN LĞTFEN😔😔
ABİ ÇOK FENA SPOİLER VERESİM VAR YA
BU ARADA JİSUNGUN NE YAŞADIĞINI AZ ÇOK ANLADINIZ MI MERAK EDIYOM
FICE JEONGİMİ EKLEYECEKTİM UNUTTUM LAN NEYSE BULURUZ ONA DA BİR ROL.
NEDEN BÜYÜK YAZDIĞIMI SORGULAMAYIN
KENDİYLE KONUŞAN BİR ŞİZOFREN GİBİ HİSSEDİYORUM ÇÜNKÜ KİMSE OKUMUYO ZATEN
NEYSE İNSTAYA VİDEO ATTIM DA TUTMADI AGA YAAA
HADİ NEYSE BY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Others And You// Minsung
FanfictionBana inanan tek kişi oydu. Minho. Diğerlerinden farkı buydu benim için.