Ayağa kalktım ve sınıfın kapısına ilerledik
"Bu arada... Yardımın için teşekkürler"
"Önemli değil"
~
Sınıfa girdik. İnsanlar yine bize bakıyordu. Ama artık o kadar da umrumda değildi. Belkide alışmışımdır. Sırama oturdum ve suyumdan bir kaç yudum aldım. Son 3 dersimiz kalmıştı. Ve ben her zamanki gibi çok yorgundum. Bu 3 saati uyuyarak değerlendirmeye karar verdim.
Kapşonlumu kapatıp başımı sıraya koydum. Boğuk boğuk gelen insan seslerinin ardından kendimi uykunun sularına bıraktım. Evet rahat değildi, ama uyuyabilmiştim.Bir süre sonra yaşlı ve kalın sesli bir kadının sesiyle sarsılmıştım. Bir şeyler diyordu ama uyku sersemiydim, anlamıyordum.
"Yavrum kalksana, okul bitti okul."
Başımı kaldırdım. Temizlik görevlisiydi bu.
Hızlıca etrafına baktım. Kimse yoktu. Ardından saate baktım 4'ü geçmişti saat. Hemen ayaklandım ve içini gelişi güzel doldurduğum çantamın fermuarını kapattım. Ayağa kalktım. Görevli bana bakıyordu. Ne demem gerektiğini bilmiyordum bu yüzden başımı hafifçe eğip sınıftan çıktım. Koskoca sınıftaki bir kişi bile beni uyandırmamıştı.Okulun merdivenlerini hızlı hızlı indim. Okulun bahçesindeydim. Çıkışa doğru 50 adım kala okulun kapısında birilerinin olduğunu fark ettim.
"Siktir"
Hyunjin ve arkadaşlarıydı bunlar. Niye hala buradalardı ki? Geri dönmeye kalksam bile çok yakındım. Fark ederlerdi.
Yinede şansımı denedim ve arkamı dönerek yürümeye başladım. Ama işe yaramadı.
"Lan Jisung, piç kurusu seni buraya gel!"
Artık kaçış yoktu. Yakalanmıştım. Koşsam mı diye düşündüm ama koşmakta pek iyi değilim ve Hyunjin kesinlikle benden hızlı koşuyordu. Aklıma gelen hiç bir kaçış yolu işe yaramıyordu.
Tekrar arkamı döndüm ve Hyunjin'e baktım.
"Tipini siktiğim"
"Ne geveleniyorsun gel şuraya!"
Canım ne dayak çekiyordu ne de aşağılanma. Yinede ayaklarım oraya götürdü beni.
"Hmm... Bakıyorum da sonunda uyanma kararı almışsın. İlacın etkisi güçlüymüş"
Hyunjin güldü.
"Ne ilacı?"
Sorumu görmezden geldi.
"Evettt, nerde kalmıştık Jisungie?"
Sırıtıyordu. Sinirime gitmişti bu.
"Bana jisungie deme Hyunjin"
"Neden? Yoksa Minhocuğun bir anda ortaya çıkıp döver mi beni?"
Arkadaşları güldü.
"Minho ne alaka lan?"
İç çekip gözlerini devirdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Others And You// Minsung
FanfictionBana inanan tek kişi oydu. Minho. Diğerlerinden farkı buydu benim için.