♣İlk bölümü atlamayın,iyi okumalar :)
Elerrina.Eldarinde(yıldızlarla taçlanmış)*
*Berkin "Vampirlerin efendisi" Adında çok önemli bir kitap kayıp o-odamyadı sen mi aldın?*
konuşurken soğuk terler döküyor ve kekeliyordu o kadar panik halindeydi ki bir yandan bana soru soruyor diğer yandan gözleriyle odayı tarıyor,elleri ne yaptığını bilmez şekilde bir oraya bir buraya gidiyordu.Bu garip halleri beni şaşırtmadı desem yalan olurdu her zaman her şeye bir fikri olan ne yaptığını bilen zeki bir kadının bu denli çileden çıkmış korkmuş panik halinde görmek garipti.
*İyi misin?
Sadece bir kitap sakin o-*Hırs sinir karışımı bir sesle *Sadece kitap mı o olmassa hepimiz*
sinirle parlayan gözleri donuklaştı cümlesine devam etmedi.elini saçına atıp onları çekiştirerek geriye doğru taradı suratını tavana dikti ve boş gözlerle tavana bakmaya başladı sanırım sakinleşmeye çalışıyordu.
Hepimiz ne? dedim sinirle.
beni umursamadan Kitaplığa doğru gitti ve tek tek kitaplarıma bakmaya başladı.Elleri titriyordu*Soruma cevap ver.* dedi.
Onun bu şekilde panik olması normal değildi kitabın normal olmadığını anlamıştım zaten ama annemin bu hareketleriyle kanım kesinleşmişti.
*Hayır anne bende değil böyle saçma isme sahip bir kitabı neden okuyayım.Ergen kitaplarının bu şekilde ismi olur. Biliyorsun bu şekilde kitaplar okumayı çok önceden bıraktım.*
Annem anlamasın diye saçmalamaya başlamıştım. Konuşurken bir yandanda vicdanım sızlıyordu annem için çok önemli bir kitap olduğunu anlamıştım ama içimden bir ses bu kitabı vermemem gerektiğini söylüyordu.
annem aramayı bitirdiğinde bana doğru yaklaştı kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı ya çekmeceyi açarsaydı o zaman ne derdim surat ifademi düz tutmaya çalıştım tam yanımda durdu ve elini kaldırdı vücudum kaskatı kesildi dilim lal olmuştu neden saklama gereği duymuştum ki? annemle zaten yakın değildik şimdi kitabı bulursa ne düşünürdü,benden nefret eder miydi? aldığım kesik nefeslerle ağzımı tam açacaktım ki kaldırdığı elini omzuma koydu.
*Lütfen bulursan hiç düşünmeden bize ver bu kitabın ne kadar önemli olduğunu tahmin bile edemessin.*
Gözleri kızarmış daima bakımlı saçları tamamen dağılmıştı yalvaran şekilde bakan gözleri bana vicdanımı sorgulattı
hep böyle biri miydim?
Derin bir nefes verip Masamın üzerindeki saate baktı.*az zamanın kalmış hazırlan.*
Odamdan çıkmasıyla kasılan bedenim biraz olsun gevşemişti saate baktım daha bir saatim vardı hızla üstümü giyindim.
Kitabı saklamam lazımdı okuyup geri verecektim zaten.
kitabı kaplayıp ona yeni kapak yapacakken ne kadar aptalca bir şey yapacağımı fark ettim neden sayfalarının videosunu çekmiyordum ki sonradan videoyu açıp okuyabilirdim. Hızla alnıma vurdum.Masada duran telefonu aldım ve kamerayı açtım kitabın ilk sayfasına gelip videoyu başlattım. kamerayı kitaba doğrulttuğumda sayfanın boş olmasıyla afalladım kamerayı kenara çektiğimde yazı olan sayfaları görmemle tek kaşım havaya kalktı.Tekrar kameraya baktığımda sayfalar bomboştu nasıl diye mırıldandım sayfaları çevirmeye başladım hala kamerada sayfalar bomboştu hayal görmeye mi başlamıştım histerik bir kahkaha atıp kitabı yere fırlattım sabahtan beri yaşadığım şeyler akli dengemi kaybetmeme neden olacaktı.
Kollarımı masaya yaslayıp yüzümü ellerimin arasına yasladım ve aldığım nefes tükenene kadar ofladım. Yaşadığım şey çok saçmaydı kamerada neden yazılar belli olmuyordu ki böyle saçma şey mi olurdu ellerim yüzümden saçlarıma gitti ve rüyada olup olmadığımı anlamak için birkaç defa çekiştirdim çok sert çekmiş olmalıyım ki acıyla inledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreadful Vampire |Gay
VampireDamların üstünde yükselen kuleleri görmek için şehri terk etmen gerekir. -Friedrich Nietzsche