~1

250 8 0
                                    

Minho, kterého nechtěně zbudily jeho dětičky se otráveně vyhrabal z postele. Podíval se na hodinky a zjistil že je teprve 6:20 takže má dostatek času se připravit do školy.

Bydlel sám, a byl za to rád, konečně žádné stresy :)). Šel do kuchyně udělat si snídani což bylo jen mléko..miloval ho už od dětství.

  Poté si udělal hygienu a to pořádnou :)) dopřál si teplou, dlouhou sprchu udělal si skincare a trošku makeup( jen jemný nosil trochu hnědé stiny na zvýraznění očí a male linky) pote se šel se obléct. Vzal si volné triko a  černé džíny.

Vše stihnul za dvacet minut tak sel zapnout televizi a přemýšlel co si pustí. Projížděl netflix a nemohl nic najít tak se na to vykašlal a šel si číst jeho oblíbenou knihu.  Po patnácti minutách se rozhodl že stačí a řekl si že dnes vyjde dřív.

Cestu měl kousek, přibližně 15 minut od domu. Školu absolutně nesnášel. Nikoho tam neměl až na svého nejlepšího kámoše Channiho, kdyby měl ale říct sve nepřátelé, tak začne určitě Hanem Jisungem.

  Modrovlasek, nosil černé oblečení, nejméně pět řetězů kolem krku a tetovaních měl víc než svých přátel.
Měl tu svojí partu znám jen dvě jmena (Jeongina a Changbina) ale je jich tam víc.

Minho tajně doufal, že Jisung bude zrovna třeba nemocný, nebo bude u lékaře yk..

Dorazil ke své skříňce, odemkl ji a přezul si boty, vzal si potřebné učení (korejštinu)
bohužel absolutně ji nesnášel. Chtěl zabouchnout skříňku, ale nestihl to, protože se před ním objevily modré vlasy..

okej okej okej ik toto je kratke ale chtěla jsem vas trochu seznamit doufam ze chapete..
pisu bez carek a hacku, souu toto je pro mě hrozne divne ale budu se snazit mit pravopis spravne a hacky nevynechavat
netusim jestli toto nekdo vubec bude cist ale nevadi kdyby ne aspon neco delam s mou cestinou :D

to je vseee papaaaa <3

love u Jisung (minsung)Kde žijí příběhy. Začni objevovat