~13

101 6 4
                                    

Jisung pov

Ráno jsem se vzbudil mnohem dřív než Minho. Odhadoval jsem že bylo tak půl páté ráno. Snažil jsem se usnout, ale marně.

MinMin si vedle mě v klidu oddechoval, byl roztomilý a kdybych někomu měl říct, jakej byl včera, myslím že by mi to nikdo nevěřil.

Chtěl jsem se nějak opatrně zvednout, ale Min si mě pevně držel u sebe takže jsem to vzdal. Pozoroval jsem ho. Jak je možné že někdo jako on je tak krásný.

Baví tě mě pozorovat? ozval se a zamrkal očima aby se trochu rozkoukal.

Jo baví, seš krásnej, usmál jsem se.

Nechceme jít dělat snídani?? nebo prostě cokoliv? zeptal jsem se.

No, jako klidně, ale je hrozně málo hodin, nemám hlad a akorát nám bude špatně.

Huh, to je asi pravda, tak co teda? optal jsem se ho s otázkou na tváři.

~❤️‍🔥

Minho se vyhoupl nade mne a prstama mi přejížděl po bradavkách.

O něčem bych věděl, řekl a zkousl si ret.

Mhmmm~ Minnie ahh, knucel jsem.
Zla-too, mě se ahh dnes nech-ce do ško-ly, mmmm Minho~~

Ale-ale povinná školní docházka je důležitá kotě, odpověděl mi Min, sklonil se ke mě a zkousl mi bradavku.

Ahhh MINHO, po-moc.

S čím potřebuješ pomoc hm, zeptal se a sjel mi rukou k mé teď už tvrdé bouli, párkrát mi po ní přejel, ale potom se asi i on neudržel a vjel mi pod mé kraťasy.

Mi-ne to ne-mu-ze-me mhmmm, připadal jsem si fakt jak nadržená pornohvezda xd.

Já můžu všechno, usmál se a zmáčkl mi ho.

Tak tim pádem nejdeme do školy zlato.

Minho se usmál, ale nic neřekl. Vyndal ruku z mých kraťasek a lehl si vedle mě.

Byl jsem překvapený a zklamaný.

Copak Hane, nejsi dodělaný co, zkousl si ret.

Jen jsem se na něj smutně podíval a otočil jsem se k němu zády.

Myslel jsem že mi aspoň vyhoni, ale asi už chci moc. Bože Jisnugu kdyt ste spolu spali včera, nemůžu to po něm chtít každý den.

Z mého přemýšlení mě vytrhl Minho, který mi strhnul kraťasy a hned po tom do mě strčil rovnou dva prsty.

AHHH, zakňučel jsem a slyšel jsem Minhův smích.

Nemáš zlobit kotě. Na zádech jsem cítil jeho úšklebek.

Zvyknul jsem si rychle a začal jsem vzdychat zase na celý pokoj.

Prsty ze mě vyndal a rychle do mě strčil něco většího.

Mhmm, oči se mi protáčely slastí.

Ahh daddy rychleji prosím, knucel jsem.

Minho mě placnul a zrychlil sve tempo.

Cítil jsem, že se do mě udělal a já hned po něm.

Unaveně jsme sebou placli na postel a vydychovali jsme.

Vanu? zeptal se a já jen unaveně přikývl. Vzal mě do náruče a nesl si mě do koupelny.

Cítil jsem, že bych se sám nepohl, už jen kvůli včerejšku a dnešek tyvole. Myslím že skončím na vozíčku.

Minho já se tak trochu obávám, že nemohu chodit, oznámil jsem mu když mě položil do horké vody.

Já vím zlato, to byl účel, uchylne se usmál.

A co ta škola, kdyť já se tam ani nedobelham, řekl jsem jakoby smutně.

Dnešek a zítřek odhlásim, ale potom už bychom mohli jít ať toho tolik nezameškáme.

Dobredobre, usmál jsem se na něj a dal mu pusu.

Minho to prohloubil, ale odtrhli jsme se, protože víme kam by to pokračovalo a myslím že vi to víte taky.

Když jsme vylezli z vany, ve které jsme byli nejmíň hodinu jen tak pro zajímavost, tak jsme se šli nasnídat, jak víte ja ani Minho nasnidame, ale popravdě měl jsem celkem hlad.

Udělali jsme si lívance s nutellou a nechali jsme si rovnou i na oběd.

Co budeme dělat kotě? zeptal se Min.

Nechceme zkouknout nějaký film? protože chodit v mém případě asi není úplně nejlepší nápad, zasmál jsem se.

Jo to je asi pravda..tak co si pustíme, vzal můj talíř i jeho talíř a šel je umýt.

Já jen pozoroval jeho sexy pohyby u mytí nádobí (ne nejsem divnej, vy byste to dělali taky) a na nějakej film jsem úplně zapomněl.

Minho se otočil s úsměvem na tváři.

Zlato tak jakej, přišel ke mně, dal mi pusu do vlasů a obejmul mě.

Minnie já tam trochu neměl čas přemýšlet nad filmem.

Cože? kdyť celou dobu co jsem myl nádobí si o tom mohl přemýšlet huh.

Ne. Btw vypadáš úžasně sexy když myjes nádobí, škodolibě jsem se usmál.

Ahaa, takže tak jo, fajn tak nějaký anime zlato? chytnul mě opět do náruče a nesl si mě do pokoje.

Jo anime, to neni špatný, usmál jsem se a dal jsem mu vášnivou pusu.

Minho mě mezitím položil na postel tak opatrně jako kdybych byl z porcelánu a šel pro notebook.

Sedl si vedle mě a dal mi jeho hlavu do klína.

Uvidíš na to vůbec, smál jsem se.

Ne asi ne, ale vůbec mě to netrápí, usmál se a dal mi pusu na bříško.

koukala jsem že mame uz pres 300 precteni zacoz jsem vam extremne vdecna, dekuju moc. vim ze ted je to takovy moc dirty dyztak kdyby vas to nebavilo a chteli byste aby to bylo spis cute tak klidne napiste, kazdopadne moc dekuju vsem ze tady semnou zatim takhle ste a dekuji za kazdou tu hvezdicku dole xd mam uplne radost z toho, taky se omlouvam za vsechny chyby v tomto pribehu, nekdy se to pokusim opravit
okejj to je asi vse
dekuji moc caukyyy vase barunka
btw kdyby cokoliv ig mate zde __bajuskaa__
caukyy

love u Jisung (minsung)Kde žijí příběhy. Začni objevovat