~11

88 4 2
                                    

~ time skip

Nějak tak celý den jsme se váleli u televize, hráli jsme hry a kecali jsme sracky.

Bylo to hrozně hezký a roztomilý, protože Lix byl takový stydlivý a my jsme se mu smáli.

Já jsem se před klukama nestyděl, protože jestli nás slyšeli včera tak to stejně už nemá smysl.

Teď jsme leželi vedle sebe, nebo spíš já ležel na Sungovi a lix se uvelebil na Chanovi.

Vyrušil nás zvonek, kluci asi přišli. Minnie, kotě musim jít otevřít, takže je mi líto, ale asi ze mě budeš muset na chvíli slézt.

Pustil jsem ho a Han mi ještě dal kiss na čelo.

Slyšeli jsme z verandy jak se kluci smějí, tak jsme jim šli chodbou na proti.

Jeee, hele kluci přišli taky, řekl Hannie.

Ahoj, pozdravili jsme všichni.

Takže, tohle je Minho, moje malé koťátko,  obmotal mi ruce kolem pasu a vlepil mi pusu na tvář.

Tohle je Felix s Chanem, nesmíte je vyrušit, jsou to takové hrdličky, smáli jsme se a Lix se chtěl pustit do Jisunga.

Takže já jsem Changbin a tohle je můj přítel Hyunjin, usmáli se na nás oba.

Hyunjin byl hrozně vysoký oproti Changbinovi, měl blonďaté vlasy a krásný úsměv, musim uznat že byl fakt hezký.

Taaak a tohle je můj malý klučina Innie, usmál se na nás Seungmin.

Ahoj, já jsem teda Jeongin a tohle je Seungmin, usmál se na něj a Seungmin ho pohladil po vlasech.

Jeongina znám, ale Seungmina ne.

Byl hezký, to ano, ale na pohled vypadal hrozně chladně a bál jsem se vůbec promluvit na nejmladšího, aby mi neukousnul hlavu.

Byl to takový ten cold boyfriend material, který si svého přítele chránil jako oko v hlavě.

Když jsme se všichni seznámili, šli jsme k bazénu.

Chan měl jen šest lehátek, takže jsem říkal, že klidně budu na zemi, ale to mi Jisung zamítl a zvdel si mě nahoru abych si na něj mohl sednout.

Tak vyřešeno, usmál se Jisung.

I.N se Seungminem si také lehli na jedno dohromady.

Hele kluci, chcete jit do bazénu?? zeptal se Chan.

Jo klidně, odpověděl Bin, mám plavky a Hyunjin taky.

My se Seungminem taky máme, řekl Jeongin.

Dobře tak jdeme všichni, až na mě usmál se smutně Lix, protože on jediný plavky neměl.

Prosimtě, zlato, plavky ti půjčím, zakroutil očima Chan a vzal Lixe do náruče.

Vrátili se oba, už převlečení. Jděte se taky převléct, řekl Lix a obejmul Chana.

Zvedl jsem se a Sung šel hned za mnou.

Chytl mě za ruku a propletl si se mnou prsty.

Teď už se můžeme převlékat spolu Minnie, usmál se na mě a stiskl mojí ruku pevněji.

Šli jsme do pokoje, kde prespime asi i tuhle noc a Sungie šel pro plavky.

Já si zatím sedl na postel a začal jsem i svlékat triko.

Han akorát přišel , když mě viděl skousl si ret, hodil plavky na zem a povalil mě ma postel.

H-ha-ne, co to děláš? podíval jsem se na něj jak nejaka nadržená anime capka.

Neboj kote, teď stejne nemuzeme, ale neboj, až budeš u mě, tak se z postele nezvednes.

Usmál se a dal mi pusu. Pojď se převléct zlato.

Když jsme se převlékli (dalo nám to nějakou chvíli, protože Sung se rozhodl mi označkovat krk, což mi nevadilo, ale v tu chvíli mi nedošlo, že ty cucaky budou videt)

Mmmm Minnie, co to mas na krku zlato, usmál se a zmáčkl mi prdel.

Co na to budou rikat kluci hmm?? podival se na me sibalsky.

Kurva Hane, to mi nedoslo, uvědomil jsem si.

Hahah, nevadí teď už radši pojď.

Přišli jsme k bazénu, smaozrejme jako poslední a kluci mi cumeli na krk.

Bylo jich sakra hodně a šli z krku až na klíční kosti.

Já si říkal, co tam děláte tak dlouho, usmál se škodolibě Hyunjin.

Njn, aspoň je oznackovany a všichni víte že je jen můj a nikdo se ho tu nedotkne, řekl Sung, který mě ještě stihl flaknout přes prdel.

Hej vy mi pripadate jak takova ta hot couple na pinterestu, řekl Innie.

Ale, že doslova přitakal Changbin.

Neboj Sungu, nikdo ti ho nevezme, nebo aspoň ne tady, řekl s úšklebkem Seungmin.

Uvidíme jak si ho ochranis, treba v nějakém klubu, dodal ještě a přivinul si nejmladšího k sobě.

Ochráním si ho všude, mému malému koťátku nikdo neublíží, to můžu jen ja v posteli, mrknul na mě.

Co to tu je za konverzace, boze můj, smál se Lix s Chanem.

Taky bych rád věděl, dodal Hyunjin.

Hej Minho, ty prej neumíš plavat? zeptal se Changbin.

Neumím no, řekl jsem stydlivě.

Ahaa, tak pojďte klidně sem, tady je to nejmíň hluboký, usmál se.

Děkujem, řekl Han a presunuli jsme se.

Jdeme o něčem kecat?? zeptal se Seungmin.

Jjjjj, ozvalo se od všech..

okeej to je vse, snad se libi kotata
much lovee kvetinky<3

love u Jisung (minsung)Kde žijí příběhy. Začni objevovat