Alealealee koho to tu máme, že by naše malé děťátko Minho, ozvalo se mi u hlavy.
Naštvaně jsem se otočil na Jisunga. Můžeš laskavě uhnout Jisungu, nemám chuť se s tebou bavit. Wouu tak ty takhle Minho? to bych nečekal, řekla ta otravná, modrá hlava. Ani se nedivim- neznáš mě Hane. Jisung se jen ušklíbl a řekl a co kdybych tě chtěl poznat hm?!
To mě popravdě zarazilo a podíval jsem se na něj s výrazem jako děláš si prdel? Jisung se zase ušklíbl a řekl- tak co na to říkáš ty naše princezno?? a hodil extrem flirty výraz.
Zabil bych ho za to. Potom mi došlo co řekl a jen jsem vykulil oči. Shit Jisungu nejsem žádná princezna zaprvé a zadruhé co to do tebe vjelo?!
Jisung chvíli přemýšlel co by řekl a potom z něj vypadlo neco co bych nikdy ale jako fr nikdy nečekal..
Well Minho, už mě nebaví se s tebou furt hrotit, chtěl bych se začít bavit nějak normálně a ne jak malé děcka.
Fr přemýšlím co mu je. Hej Hane nechceš prášky nebo něco? přijde mi že je s tebou něco špatně.. řekl jsem.
Modrovlasek se celkem hezky zasmál, až mi z toho přejel mráz po zádech ngl.
Nic mi neni Minho jen se chci začít bavit to je vše, řekl a usmál se zase ten jeho celkem cute gummy smile. Wtf Minho co ti je?! rekl jsem si pro sebe, toto se mi nelibi.Jisung tam stál a čekal co ze mě vypadne.
No? ozval se a mě to probudilo z přemýšlení.Hane jakoby nevim.. myslím že bychom si nesedli- to si nemyslim začal..nech mě domluvit bože můj.. Já jsem tvůj Bůh fajnee beru to jako jo hehe řekl Han.
Tyvole tak jsem to nemyslel chapes.. prostě jen jsem chtel říct že bychom si nesedli, ALE jestli máš takovej zájem tak asi wn..rekl jsem, ale moc velkou radost jsem z toho neměl.
Han se usmál zase roztomi- stop Minho to stačí.! CO TO SEMNOU JAKO JE SHIT?!! achjo povzdechl jsem si v hlavě.
Žiješ Minho? zeptal se Jisung. J-jo jo vnímám.. Fajn to je dobře nechceš jit teda po škole ven? řekl. Co coze to rekl? no ja nevim Hane myslim ze dnes nemůžu..
Aha škoda.. trapné ticho. No tak zítra se domluvíme máme spolu děják mam pocit..prolomil ticho modrovlasý. Jo máš pravdu, odpověděl jsem. Super zítra se budu těšit, usmal se.
Jo ahoj, odpověděl jsem a rychle jsem odběhl na korejštinu.
Rychle jsem zaplul na své místo a asi až po minutě jsem si uvědomil, že tu není Chan. Byl jsem zmatený nepsal nic že nepřijde, tak snad je v pořádku..
Korejština byla absolutně nudná- jako vždycky njn. Teď už jen dvouhodinovka tělocviku a potom přednáška zeměpisu, to se dalo přežít řekl jsem si.
Tělocvik utekl celkem rychle a zemak no ten byl nudnej ale dalo se to no.. konečně pryč z této mučírny usmál jsem se.
Vyšel jsem ze školy- konečně vzduch, který se dá dýchat xd a zašel jsem k automatu pro nějaké pití. Vybral jsem mogumogu s příchutí lichi moje nejoblíbenější a teď už konečně home.
Začal jsem odemykat a hned mě přivítaly moje tři děťátka. Všechny jsem pohladil po hlavičce, Dori a doongi odesly, ale sooni se lýsala dale, usmál jsem se.
Šel jsem do kuchyně pro něco k obědu aaa ramen jupi miluju ho. Jídlo jsem si vzal do pokoje a otevřel notebook a udělal jsem si vše do školy.
Poté jsem si konečně lehl do postele a uvědomoval jsem si co se vlastně stalo..Han se semnou chce bavit NORMÁLNĚ! popravdě Han se mi nějakým způsobem líbil vždycky jen jsem si to nechtěl přiznat.
Došlo mi že vlastně Channie nebyl ve škole tak bych mu mohl napsat..
dobreee to je vse. popravde zacina se mi to libit xd..prisaham ze se fakt snazim psat s tema carkama a hackama ale nekdy je to proste hard.. snad chapete :) stale netusim jestli toto nekdo cte bcs jsem nezverejnila ani ten prvni dil ale jdu to udelat xd takze jestli toto fakt nekdo bude cist doufam ze se libi <33 to je asi vse papa
ČTEŠ
love u Jisung (minsung)
Genç Kurgumůj první příběh je to enemies to lovers tak idk no netuším co mě to napadlo napsat minsung příběh, ale jelikož jejich friendship miluju tak asi wn :) myslim ze si toho nikdo nevsimne a bude to tu jen afkovat ale nevadi někdy 13+ a trochu sexualní...