Uběhlo pár minut a už nás to ve vířivce přestalo bavit.
Všech nás osm se nás zvedlo a šli jsme do baráku. Jennie tam sedela na gauči s nějakým klukem, kterého jsem neznal.
Ahoj Jennie, nás všech osm jde do baráku, ano? jen abys o nás věděla, oznámil ji Channie a trochu se pousmál.
Jasný kluci, támhle je bar, tam jsou pokoje a koupelny jsou vzadu, kdybyste cokoliv potrebovali tak jsem tady, usmala se.
Dobře děkujeme, usmál se Lix a pověsil se na Chrise.
Tak kam jdeme kluci? zeptal se Hyunjin.
Nejdem do nějakýho společnýho pokoje? zeptal se Seungmin a celé místo si opět měřil pohledem stejným jako já.
Naprosto souhlasím se Seungminem, řekl jsem a přitáhl jsem si Hannieho k sobě.
Min se na mě usmál a pohledem mi sdělil poděkování že jsem na jeho straně.
Fajne, tak jdeme zavelel Bin.
Vlezli jsme do největšího pokoje, kde byla i vířivka, které jsme ale všichni měli plné zuby.
Christopher s vlezl s Lixem na gauč, Hyunjin s Binem na gauč naproti nim, ja si sedl na takové větší křeslo a přitáhl jsem si Hannieho na klín, Seungmin udělal to samé akorát že si k sobě přitáhl malého lišáka.
Probírali jsme lidi ze školy, hlavně teda jednu holku, která jede prej po Jeonginovi což se Seungminovi vůbec nezamlouvá. Stejně ale u Jeongina nemá šanci protože není vůbec hezká a hlavně každej den vymeta kluby.
Najednou se na mě Hannie zavrtěl.
Zlatoo~~ já mám hroznou žízeň, zakňučel.
Tak počkej kotě, támhle je lednička tak se podíváme, usmál jsem se na něj a vlepil jsem mu pusinku na nos.
V ledničce byla jedna fanta, tři pepsi, dvě coly a jedna voda. Co si dáš miláčku?
Asi vodu, děkuji obejmul mě Hannie zezadu.
Dobře, kluci? chcete něco? zeptal jsem se ostatních.
Já bych si dal tu fantu jestli je volná, usmál se Changbin. Mě vezmi prosím pepsi, usmál se Hyunjin. My s Felixem si dáme ty dvě coly, řekl Chan. Dobře, Seungmine? vy nic nebudete?
Já nevim, usmál se stydlivě Jeongin. Vem nám dohromady tu pepsi usmál se Min. Fajn, vzal jsem teda vlastně všechny drinky, co byly v ledničce.
Hm, dej mi nějaký, ať to neneseš sám, usmál se můj miláček. Dobrý sungie, zvládnu to.
Donesl jsem jim všem pití a hned poté jsme si ťukli na nás všechny.
Chudák Felix ťuknul hodně silně a cola se mu rozlila. Všichni jsme se začali smát a Chani mu to se smíchem pomáhal utřít.
Doprdele, teď to tu celé lepí, smál se Chris.
Z našeho záchvatu smíchu nás vyrušilo zaťukání na dveře.
Hned potom vešel dovnitř. ew. Samozřejmě že to byl Ton. A KOUKAL NA MÉHO SUNGIEHO.
Bože já ho zabiju.Co chceš? ozval se Binnie.
No, já jen hledal, někoho..hehe, řekl nervózně.
To bylo hodně divný.
Omlouvám se, že jsem vás vyrušil, řekl ještě a bouchnul dveřmi.
Bože, ten kluk mě sere, řekl na rovinu Seungmin. MĚ TAKY, ALE TAK NESKUTEČNĚ, vykřikl jsem.
Kluci se začali tlemit, a já po chvíli taky. Všimli ste si vůbec jak čumí po Sungovi? zeptal jsem se.
Jo, je to až nechutný, přitakal mi Min. Souhlasím přidal se Chan, je to divny.
Dobrý, byl jsem rád že si to nemyslím sám.
Kluci... řekl Lix.
Ano? ozvali jsme se všichni.
chce se mi chcát, řekl se smíchem.
mě taky, přitakal mu to Sungie. Fajne, že půjdeš se mnou prosím, usmíval se na něj Lix. Jistě že ano.
Pustil jsem Hana ze svého objetí a koukal jsme na ně dokud se nezavřeli dveře.
~Lixie pov
Přišli jsme na záchody. Nikdo tam nebyl, díky bohu. Chtěli jsme si jít umýt ruce, ale nestihli jsme ani dojít k umyvadlu. Do koupelen vtrhnul Ton.
Mmmm, na tohle jsem čekal, usmíval se uchylne na Hana. Přirazil ho ke zdi a začal ho líbat. Han se samozřejmě snažil odtáhnout, ale Ton měl větší sílu. Snažil jsem se Tona odtrhnout, ale on se jen otočil a kopnul mě do břicha. Svalil jsem se k zemi, protože to dost bolelo.
Viděl jsem že Han začíná brečet a Ton mu začal sundavat triko.
Tone, přestaň, řval jsem na něj já i Sungie, ale on jen vrčel a to tričko serval. Dál už jsem nic neviděl, protože do mě Ton znova kopnul a já ztratil vědomí....
*
zdravim, moc se omlouvam, ze dlouho nic nevyslo, ale prestavam mit motivaci.prijde mi ze precteni klesa dolu a ja nevim jestli tento pribeh nemam smazat, nebo ho dat do soukromych, prosim dejte mi vedet aspon nekdo nejakej nazor na to
a ano nechala jsem otevreny konec hehe, budu se snazit zase vic psat, ale nevim no nic neslibuju, zalezi jake to bude mit ohlasy
to je asi vse, doufam ze to aspon trochu dava smysl.. love u kocky moje
barunka
ČTEŠ
love u Jisung (minsung)
Teen Fictionmůj první příběh je to enemies to lovers tak idk no netuším co mě to napadlo napsat minsung příběh, ale jelikož jejich friendship miluju tak asi wn :) myslim ze si toho nikdo nevsimne a bude to tu jen afkovat ale nevadi někdy 13+ a trochu sexualní...