Ahh konečně máme volno. Momentálně je středa a my konečně máme aspon prodloužený víkend. Čtvrtek pátek klid a já mám v plánu všechen volný čas strávit se Sungiem.
Přemýšlel jsem o tom když jsem šel ze školy a rozhodoval se mezi dvěma plány.
První byl že prostě budeme u mě, budeme kouakt na filmy, dělat kraviny, můžou k nám i kluci atdd.
Na druhou stranu jsem přemýšlel jestli třeba Sunga někam nevezmu.
Akorát jsem otevíral dveře od svého bytu a začal mi volat Sungie.
Otevřel jsem dveře a šel vyhrabat mobil.
Ahoj miláčku, děje se něco? zeptal jsem se a mezitím jsem se šel přivítat a mými dětmi.
No, já jen..jestli by jsi nechtěl přijít.. mám v plánu něco hezkého..
Usmál jsem se a tipnul jsem to s tím že tam za dvacet minut budu.
Jak jsem řekl..za dvacet minut jsem stál před jeho dveřmi.
Jisung mi otevřel a skočil mi kolem krku.
Lásko ani nevíš jak moc si mi chyběl, usmíval se.
Ty mě Sungie, dal jsem mu pusinku.
Mám pro tebe překvápko zlato, řekl, ale musíš zavřít oči a počkat tu.
Jistě broučku.
Zavřel jsem oči a slyšel jak Sungie někam odběhl.
Za pár vteřin byl zpátky a dával mi do ruky nějakou tašku. Můžeš otevřít oči.
Otevřel jsem je a viděl jsem jsem menší tašku.
Vyndal jsem nějaký kus oblečení. Rozložil jsem ho a..TY JSI MI KOUPIL TRENKY S SPONGEBOBEM??!?? cože, smál jsem se.
Jooo a já mám Patrikaaa, stáhl si trochu tepláky.
Ježiš Sungie já tě miluju. Přišel jsem ho pořádně obejmout.
Já tebe, chichotal se.
Nechceš zajít někam na ramen?
Zvu tě? zeptal jsem se.Joooo, ale klidně si to zaplatím.
No to teda ne. Já platím za nás oba zlato.
Dobřee, tak já se skočím převléknout a můžeme jít, dal mi pusu a šel do svého pokoje.
Počkal jsem na chodbě ať mu tu zbytečně nenašlapu.
Rovnou jsem odepsal Chanovi že k němu nepřijdu ani já ani Jisung.
Chan mi ještě stihl odepsat, že to zrušili všichni, takže bychom byli stejně jen ve čtyřech.
Zandal jsem mobil do kapsy a podíval se na Jisunga.
Sluší ti to jako vždycky bae.
Jisung se začervenal a šel si obout boty.
Vyrazili jsme do restaurace, která od nás byla celkem daleko, ale s Jisungem jsme se aspoň prošli.
Šli jsme tak hodinu, ale teď už díky bohu vidíme roh restaurace, do které máme namířeno.
Docela jsme se uslapali, podíval jsem se totiž na mapy a ušli jsme asi přes čtyři kilometry.
Zpátky doufám jedeme busem, smál se Ji.
Samozřejmě, bylo to náročnější než jsem očekával, zasmál jsem se.
Vlezli jsme dovnitř a zabrali si stůl pro dva.
Nebylo tu tolik lidí, protože tato restaurace není tak známá, což nechápu, vaří tu totiž úplně vynikající jídla.
Oba jsme si vzali kuřecí s nějakou zeleninou a jisung si dal vodu a já pěkně pivo zejo.
Jídlo nám donesla za tak dvacet minut Sarah, moje bývalá spolužačka.
Jé ahojj Minho, usmála se na mě.
Ahoj, ty tu pracuješ? nikdy jsem si tě tu nevšiml, usmál jsem se.
Jojo, nsjsem tu moc dlouho, ale potřebovala jsem aspoň nějakou brigádu, mamka na tom není teď moc dobře, takže se snažím co nejvíc pomoc, smutně se usmála.
To mě moc mrzí, určitě to zvládnete..kdybys s něčím potřebovala pomoc, klidně zavolej, rád nějak pomůžu.
Děkuju Minho, tvůj přítel má štěstí, že má takového starostlivého přítele, usmála se na nás. Jisung jí úsměv opětoval.
a co ty? máš někoho? zeptal jsem se.
Jo.. mám přítelkyni, aleee není to ono..asi se s ní za pár dní rozejdu, podívala se smutně na zem.
Pročpak? nesedly ste si?
Ne to nee, alee tedkon jak se snazim pomoct té mamce..no ona to moc nechápe a chce mě mit pro sebe. Tak je vždycky nastvana, když musím být tady nebo u mamky.
No tak to je kráva, měla by ti spis pomáhat ježiši, ušklíbl jsem se.
Taky si myslím, ještě to s ní zkusím probrat a uvidí se, usmála se.
To je dobrý nápad, tak ať vám to klapne a ať je mamce líp.
Moc děkuju, rada jsem tě i tvého přítele viděla, dobrou chut, usmála se a odešla zpátky pracovat.
S Jisungem jsme se pustili do jídla.
Bylo to výborný viď, pochvaloval si Jisung když jsme vyšli ven.
Vynikající, přitakal jsem.
Moc děkuju, ze jsi mě pozval, usmál se Sungie a dal mi pusu.
Prosimtě, za nic neděkuj, vždyť si zasloužíš modré z nebe lasko, otočil jsem se na něj.
Jisung mi ještě stihl dat poslední pusu a hned potom přijel bus.
-
guyyss aem sorry ze ted nic nevycházelo, mela jsem hodne skoly a celkove i rodina..no chapete snad..neco jsem tady spatlala ale je to kratky a a ni nevim jestli to dava smysl..snad vas to bavi. napadlo me jeste jestli byste mi nechteli napsat jaky je vas fav friendship v skz, kdybych psala treba dalsi ff.
okayyy to je vsee
papaa barunkaa :3
ČTEŠ
love u Jisung (minsung)
Teen Fictionmůj první příběh je to enemies to lovers tak idk no netuším co mě to napadlo napsat minsung příběh, ale jelikož jejich friendship miluju tak asi wn :) myslim ze si toho nikdo nevsimne a bude to tu jen afkovat ale nevadi někdy 13+ a trochu sexualní...