"Sanal arkadaş yapabilirsin. Bence mükemmel birşey"...
Acaba yapsammı, piskolojim düzelir mi. Üst sınıflardan bir çocuğun önerisiyle sanal arkadaş arayışına girdim.
Ben Han jisung, tek, zorbalığa uğrayan, başarısız, aile sıkıntıları olan iğrenç bir genç...
_____________✧・゚: *✧・゚:*______________" Ben çıktım annee"
"Tamam dikkat et kendine"
"Çok umrunda ya" (fısıldayarak)
"Efendim"
"Tamam diyom tamam"
___Okula doğru yürümeye başladım. Okul yakındı ztn. Okula girdiğimde sınıfıma doğru ilerledim.
Sınıfa girdiğimde sırama oturdum. Sıramda bir not vardı hemen açım içine baktım."Gay piç, tenefüste tuvalete gel"
Hergün yaşanıyodu bu,alışmıştım.
Tenefüste tuvalete gittim. Korkmuyodum, kaçmıyodumda.Artık öldürselerde kurtulsam derdindeyim.Tuvalete girdiğimde zorba grubunun liderinin elinde bıçak tuttuğunu görüdüm. Diğerleri kollarımı tuttu biri tişörtümü yırtarak çıkardı ve duvara yüz üstü yasladılar. Liderleride elindeki bıçakla sırtıma çizikler atmaya başladı 5 dk boyunca devam etti sırtım artık kandan gözükmüyodu. Ben tepki vermedikçe sinirleniyo daha çok yapıyodu. Kapıda gelenleri gözleyen iki kişi hoca geliyo diye bağırdı. Lideri beni bir kabine fırlatıp kapıyı kapattı ve tuvaletten çıktı. Hoca içeri girdi ve kapıyı açtı beni o halde kendinden geçmiş bir şekilde görünce hemen beni kaldırıp revire götürdü. Hemşire pansuman yaparken hoca bana sorular soruyodu.
"Bunu kim yaptı, çabuk söyle"
"Sanane"
"Yardım etmeye çalışıyorum jisung"
"Yıllarca yardım etmedin, yaşadıklarımı gördün ama umrunda bile olmadı şimdi mi olucak, senden yardım istediğim fln yokk!!"
"Jisung nolur söyle şimdi yardım edicem"
"Umrundaymış gibi davranma, bunları ayın öğretmeni seçilmek için yaptığını biliyorum sırf ödül kazanmak için ama ben diğerleri gibi saf değilim."
"Jisung saçmalam-"
"TEK BIRAK BENİ!!"
"Peki jisung ama bu konuyu sonra konuşucaz"
"Konuşmicam"
Jun-li hoca odadan çıkınca hemşire konuştu,"Durumun çok kötü jisung. Eğer kendini azcıkda olsa önemsiyosan hastaneye git"
"Önemsemiyorum"diyip çıktım. Neyimi önemsicektimki.
Sınıfa gidip çantamı aldım ve dışarı çıktım. Kimseye haber vermedim. Normalde yasaktı ama kimin umrunda.
Deniz kenarında kimsenin olmadığı bir yer vardı.Yere oturdum, ayağımı denize doğru sarkıtıp kulaklıklarımı taktım. Sakinleşmek için hep buraya gelirdim. Birgün buraya değil okulun çatısına gidicektim. Özgür olucaktım.
Tek başıma otururken sırtımda bir el hissettim. Elin sahibine bakınca bir üst sınıftan jungkook hyung u gördüm ben 11, o ise 12. Sınıf." Bende senin gibiydim."
"Neyden bahsediyorsun"
"Sana yaşatılanların aynısını bende yaşadım"
"Senin için üzüldüm"
"Fakat sanal arkadaş edindikten sonra herşey düzelmeye başladı. Hep yanımda olan bir arkadaş,taehyung la tanıştım. Çok iyi değilmi, başka şehirde olsakta yanımda gibi hissediyorum. Öneririm belki iyi hissedersin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suicide /minsung/
Fanfictionfiziksel ve sözsel zorbalığa uğrayan jisung, intihar etmeyi düşündüğü zamanda üst sınıflardan bir çocuğun önerisiyle sanal arkadaş edinmeye karar verir. Fakat hiç ilk ve tek sanal arkadaşı Minho nun jisung un sınıfına hoca olarak atanacağını tahmin...